ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 140

جی میل نازنین در اوایل اسفند 94
از پشت خنجر زدن به چی میگن؟ خیلی کارت زشت بود و هیچ وقت نمیبخشمت.
من از تو بدگویی نکردم فقط کنار رفتم که عذاب کمی هم نبود اما تو ... نمیبخشمت و از خدا میخوام به خاطر صداقتم و پامی عشقم تو هموو ۶ ماه و یک هفته ای که تو میگی چوبشو بخوری.
متاسفم کاری کردی که هیچکس نکرده بود باهم مدعی دروغین

دو تا عکس اسکرین شاتی واسم گذاشت که از خوش و بش نوشتاری من با یکی از دوستان صمیمی ام می گفت ..من در این نوشته از کسی که 6 ماه با من بوده رهام کرده بدون نام بردن انتقاد کردم .. این خانوم واسه این که حرفی برای گفتن داشته باشه میگه از پشت خنجر زدن .. اگه می تونستم کپی بگیرم با حذذف اسامی اون گفتگو رو می آوردم . الان هم می تونم از روی اسکرین شات بنویسم ولی خیلی وقت گیره خیلی دلم می خواد اسکرین شاتی رو که نازنین برام فرستاده و بهانه بنی اسرائیلی گرفته بذارم این جا ولی نمی دونم چه جوری اسم ها حذف کنم .. شاید دوستم نخواد اسمشو ببرم . خلاصه اون عین دایی جان ناپلئون بود ..  دلیل این که اون نمی خواست  کسی از رابطه ما مطلع شه خیلی مهم تر از این حرفا بود ..خودشم می دونه این انتقادی که از من کرد واسه عقب نموندن از قاقله بوده ..
جواب جی میلی من به عنوان چی داری میگی نازنین ؟!
تو از کدوم صداقت حرف می زنی ؟ از کدوم عشق حرف می زنی ؟ از کدوم دوست داشتن حرف می زنی ؟  من فقط از خدا می خوام عذاب وچدان بگیری که دنبال هر بهانه ای هستی ... کدوم خنجر زدن ؟ اصلا  متوجه هستی چی داری میگی ؟ نامرد تویی که اشکامو ندیدی .. نامرد تویی که هزاران بار صدات کردم جوابمو ندادی .. نامرد تویی که تا بهت قول دادم دیگه چیزی نمیگم و نمی نویسم موبایلت رو خاموش کردی  .. من نامردم ؟ نامرد تویی که زار زار صدات می زدم گریه می کردم باورم نمی شد .. اما جوابمو ندادی .. من نامردم ؟ نامرد تویی که جواب عشق و دوست داشتنو این جوری دادی .. اما با همه اینا هنوزم دوستت دارم . .. من از خدا نمی خوام که چوبشو بخوری ..  نفرینت نمی کنم ... فقط می خوام عذاب وجدان بگیری .... اتفاقا من همین دو تا پیامو موقع ظهر از شایان  خواستم که حذف کنه ....من تازه رسیدم خونه و حدود ساعت 9 شب گرفتم . مگه چی نوشتم . چه خنجری ! چیزیه که شایان  و ساکی  ومدیر کل و ماهان و نازیلا و... می دونن ... بدون این که با اونا صحبتی کرده باشم .... و در مورد این مسئله با چارلز  هم خدا رو شاهد می گیرم به همون قلب شکسته ام قسم که من نگفته بودم رابطه عشقی داریم گفتم یک دوستی مثل دوستی با دیگران اما از حال و روزم فهمید ولی بازم اسم نمی بردم ... خیلی کج خیال و بهانه جویی .. حالا هم خشم تمام وجودمو گرفته ولی نامرد نیستم ... تو فقط می خوای کاری کنی که توپو بندازی تو زمین من .. نمی تونی ... همه زیر سر خودته ... تو بد جنس و سنگدلی اما می تونی مهربون باشی .. چرا موبایلت رو خاموش کردی .. چرا نمی ذاری من حرف دلمو بزنم چرا سنگ صبورانه به حرفام گوش نمیدی .. چرا نمی خوای آرومم کنی .. چی رو کشف کردی ..من که خودم در همین پیام توضیح دادم . اتفاقا برای تو هم توضیح دادم که متوجه شی ... اگه یه روزی خوندی متوجه شی .... چه چیزش بد بود .. به من بگو ... چه خنجری ! خنجر به کسی که منو نابود کرده ؟ چت های عاشقانه رو منتشر کردم ؟ عکس تو رو در .... منتشر کردم .. دو تا عکس دیگه ات رو گذاشتم ؟ ایمیل های تو رو گذاشتم ؟ من از چیزی باکی ندارم . از زندگی سیر شدم ..  که تهدیدم می کنی ... برو بیا بگو منو بگیرن ... که امروزتلفنی  میگی حرف سیاسی که نزدی .. بیا برو بگو ایرانی حرف سکسی سیاسی زده ..  نامرد تویی .. بعد از رفتن تو زندگی برام ارزشی نداره .. دنیا برام مهم نیست . مرگ و زندگی برام یکیه .... اون گوشی رو روشن کن .. بذار حس عاشقونه ام رو بفرستم ..بذار الکی خوش باشم ... هزاران بی انصافی در مورد من کردی حالا به این میگی خنجر زدن ؟ من اسم نازنینو آوردم ؟ من چه اسم تو رو بیارم چه نیارم اون هشت نفر هفت نفر می دونن چرا ناراحتم . موهانی که دوستت داشت می دونست حس ششمش بهش می گفت ...مشکل تو چیز دیگه ایه .. یه بار بابا رو بهانه می کنی .. یه بار این کارای منو ... من دلم می خواست دردامو به یکی بگم . سر بسته گفتم . چیکار می کردم ... چرا خودت رو جای من نمی ذاری .... عذاب وجدان بگیری الهی .. به حق فاطمه زهرا ...من دوستت داشتم و دارم .. نامردی حدی داره .. اما می دونم دست خودت نیست .... من اگه از فرشته هم پاک تر می بودم  تویی که می خواستی بهانه بیاری بازم می آوردی ... اما من دوستت دارم . فراموشت نمی کنم ... ضجه های منو .. ناله های منو ... نشنیدی .؟! اشکهای منو ندیدی ؟! التماس های منو خدا خدا کردنهای منو نشنیدی ؟! خدا صدامو شنید .. نذار من نفرینت کنم .. نذار حق دل شکسته خودمو ازت بگیرم ... نذار ...من دوستت دارم . عاشقتم بد بختی تو رو نمی خوام . آه می کشم . آه دل مظلوم تو رو می گیره ... این بهانه ها رو بذار کنار ... موبایلتو روشن کن تا بازم بهت بگم دوستت دارم .. تا بازم الکی خوش باشم .. اون وقت بهم میگی خنجر می زنی ؟ تو قاتل من بودی اما دوستت داشتم و دارم .. من تنها انتقادی که ازت کردم بی وفایی تو بود . دروغ گفتم ؟! اسمت رو که نبردم .. بردم ؟!
ادامه دارد ..نویسنده : ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر