ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 133

خداوندا ! چه دردیست که به من دادی !که دردم دادی و درمان زمن راندی
2-دوستت دارم چه بخواهی چه نخواهی !
3-دوستت دارم .خودت هم می دونی که ادعا نمی کنم اگه صحبت ادعای منو می کنی واسه اینه که واسه بی رحمی خودت دلیل یا توجیه داشته باشی .من دارم دق می کنم ..
4-دلم گرفته دنیا با من قهره نازنین تو چرا با من قهری ؟!به خدا گناه نمی کنی اگه به من نگاه کنی
5-شاعر میگه فکر کنم حافظ در محفل خود راه مده همچومنی را .. افسرده دل افسرده کند انجمنی را .. ما افسرده دلان ساکن کوی غم و دردیم درعشق شکست خوردیم ولی توبه نکردیم .. هنوز هم تصور نازنین روز های خوبو دارم دنیای بدون تو واسم یعنی بد بختی . نگو خوشبختی خودت رو در نبود من می بینی
6-بعضی وقتا کلمات مثل عشق آدم از آدم فرار می کنن . نمی دونم چه جوری بگم دوستت دارم ؟!چه جوری بگم نمی تونم فراموشت کنم ؟!چه جوری بگم دلم برای شنیدن صدات صدای خنده هات خوندن نوشته هات پر می کشه یه ذره شده چه جوری بگم دارم می میرم برات ؟!
7-نازنینم .. عشقم .. جانم .. نفسم .. عمرم .. هستی ام .. قلبم .. زندگیم .. به خدا عاشقتم به قولت و به قلبت احترام می ذارم بذار تا آخرین نفس بهت بگم که دوستت دارم
8-وقتی کنارم بودی دیگه غروبا دلم نمی گرفت . آرومم می کردی . سرزنشم نکن که چقدر دلم گرفته . سرزنشم نکن که چرا چشام پراشکه سرزنشم نکن که چرا هنوز عاشقتم . سر زنشم نکن که چرا دوستت دارم عشقت داره می میره به چی فکر می کنی ؟!دوستت دارم نازنین ..گناه می کنی اگه بازم بگی دوستم داری ؟!
9-دلم برات پر می کشه اگه دل تو هم واسه من پر می کشه پس بیا در آسمان خیال عاشقانه پرواز کنیم و به هم برسیم نازنینم ! بی قرارم بی تابم دوستت دارم
***********
1-برات دعا می کنم . فقط تا همون اندازه که من درد می کشم درد رو درئ منو حس کنی . هرگز ازت کینه ای به دل نمی گیرم چون عاشقت بوده و هستم دوستت دارم . بی خود انتظار دارم تویی که در اوج خوشبختی و رفاهی منو درک کنی تو من و دنیای سابقتو فراموش کردی نازنین ! باورم نمیشه . در بر زخم
2-اگه بدونی با چه عذاب روحی و بدون تمرکز داستان می نویسم . تو اصلا اعتقادی داری که به حرفات اعتقادی داشته باشی ؟ تو فقط این یه حرفو خوب بلدی بزنی و بگی نادر حالا که میگی نازنین دوستت نداره برو . به جای این که ببینی چی می کشم ؟ درد دلمه که می زنه به چشام اشکامو در میاره . دلم پره .
3-دلت رو نرم کن . به خدا نادر با هات دشمنی نداره
4-نادر در خیابان ..مجنون در بیابان
5-تو از من چی می خواستی ؟
6-به خاطر چیزایی که ازم گرفتی ناراحت نیستم . به خاطر چیزایی که بهم دادی ناراحتم دختر خوب خوشبخت خیر بابا ! تا ابد روی خاک رو سینه اسمون می نویسم که تو با من چیکار کردی
7-نازنین زن خوشبختی که نمی تونه بد بختی نادرشو حس کنه
8-نازنین من دارم روانی میشم . هیچی حالیم نیست فقط تو رو می خوام
9-نمی دونم بگم یا نه آخه نرم متلک میگی دست میندازی منو 1 ماهه از آخرین دیدارمون می گذره یادش منو داغونم می کنه
10-اون روزی که فر هاد به من پیام داده بود حرفای قشنگت به من امید د اد زندگی داد حالا تو امید و زندگی رو ازم گرفتی من چیزی طلبکار نیستم تو اون چیزایی رو که به من دادی پس گرفتی
11-عشق دلسوز و مهربون من از خواب بیدار شده ؟ چقدر تو عاطفی و مهربونی حالا معنی حرفامو متوجه نمیشی ولی یه روزی میشی . دنیا به کام توست نازنین ! حرفای من باد هواست زندگی طوری بر وفق مرادته که میخ آهنین من بر سنگت فرو نمیره دنیا فقط شکستن دلها نیست اون روزی که فر هاد به من پیام داد
12-هر وقت بیدار میشم تمام وجودم می لرزه از لرزنده بودن خودم بدم میاد . یاد حرفای تو میفتم . یاد ارزش انسانها . تمام ارزش عشق و زندگی همین بود ؟! انگار تمام دنیا با من بازی کرده باورم نمیشه همین قدر می ارزیدم ؟ چرا منو از همه چی محروم کردی ؟ پاداش یک نادر وفادار و عاشق منتظر مظلوم همینه ؟!
13-هیچی ازم نمونده سنگدل . مگه .... چی بگم تا در دل سنگت اثر کنه . چرا این طور بهم گفتی دوستم داری . آدم با کسی که دوستش داره این طور بازی نمی کنه میشه روزی حالیت بشه ؟ مثل من آتیش بگیری ؟ باورم نمیشه
14-تف بر این دنیای پست با هوس های زود گذرش . تف بر دورنگی ها دارم دق می کنم . من آغوش نازنین عاشقمو می خوام بگو کجا دفنش کردی
15-یه روزی بیدار میشی و می فهمی که عشقو نمیشه به بازی گرفت . نمیشه هر روز عاشق شد .
16-کجایی ؟ نازنین ! کجایی ؟ دلی سنگ می خواد وجودی آهنین که این جور یه عاشق ساده و مظلو خردش کنه چرا آخه ؟
17-نازنین بغلم بزن . تو که به خیلی چیزا اعتقاد داشتی .
18-شب به خیر فرشته خوب بابا . هیشکی نمی تونه سر وجدان خودش کلاه بذاره
19-ترک آغوش کردی . فراموش هم کردی ؟
20-من نمی تونم مثل تو خاطراتمو خاک کنم . اون دل و احساسشو ندارم .
21-بیدار میشی و می فهمی تو جون نادر رو نتگرفتی تو جون خودت رو گرفتی نادر جونش مال نازنین عاشقش بود . من دارم می میرم . یک مسلمون پیدا نمیشه ؟!یک انسان پیدا نمیشه ؟!

ادامه دارد ... نویسنده :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر