ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 193

نادر 15 اکتبر 2016
نازنین جان ! زن داشتن یا نداشتن مالی واست چه اهمیتی داشت که باید به روش می آوردی .. می خواستی مچشو بگیری ؟ حالا بد جوری توپیده به عارف  که تو تنها کسی بودی که می دونستی و منو لو دادی ... ..  یه روز که من می خواستم از لوتی  برم چند روز پیش اومد و آرم گریه رو گذاشت گفت داداش تو رو خدا نرو  نرو نرو ..من اسمم هست ساناز ساناز ساناز ..این اسم دختری منه .. طوری زار می زد که من حس کردم این تویی که دلت می خواد من بمونم .. باور کن حس کردم تویی .. دلم یه جوری شد . هر چند اگرم تو نمی بودی بازم دلم می سوخت ولی یه آرامشی بهم دست داده بود . گفتم یعنی نازنین دوستم داره بودن من براش مهمه ؟ چرا حسم نمی کنی ؟ چرا می ذاری من تحقیر شم . تو راضی بودی.. یکی که به دروغ گفته زن نداره ... امضاشو تو امضات بذاره و عکسش هم صورت بگیره .... اما به کسی که جونشو واست میده تمام حس و هستی و نفسشو میده این اجازه رو نمیدی ؟ نگاش می کنی که چه جوری بقیه دارن اونو له می کنن ؟ تو همون نازنینی ؟ همون نازنین عاشق ؟
 نازنین : اینطوری بهتره، بذار بتوپن بهم.
بذار بدونن همه از پشت خنجر میزنن
تو زیر بار نرو که به من گفتی
چون من نگفتم از کی شنیدم.  بعدم الات چون بین ما دوتا اختلافه کسی فکر نمیکنه تو بهم گفتی.
تو رو تو عمومی محکوم کردت، بذار بدونن همه اینطورین.
پشت هم حرف میزنن
پیام عذر خواهی قلابی من خطاب به خوانندگان  که در سایت هم منتشر شده به تاریخ هفدهم اکتبر 2016 در ایمیلم ثبت شده که اونو برای نازنین هم فرستادم هرچند خودش توی سایت خوند فکر نکنم اول تا آخر بیست نفر هم در جریان بوده باشند
باسلام و درود و عرض ادب و احترام خدمت بانوی محترم نازنین گرامی .. نمی دونم با چه زبونی به خاطر مسائل پیش آمده اخیر از شما عذر خواهی کنم . در هر حال پوزش بنده را پذیرا باشید .من به خاطر این مسئله که قبل از این که با من در خصوصی صحبت بفر مایید که دیگر اشاره ای به شما هرچند غیر مستقیم نگردد .. مسئله را به عمومی کشاندید و به شکل قهر آمیزی عنوان نموده بودید ناراحت شده بودم ..و از طرفی تنی چند از دوستانم به خاطر این قضیه از من ناراحت شده بودند و حس می کردم و اشتباها حس می کردم که شما یکی از مدیران سایت هستید. درهرحال به نوعی قصد تلافی و تضعیف شما را داشته که این کار بنده از نظر اخلاقی درست نبوده است و در راستای همین مسئله پیامی درخصوص ارتباطات جی میلی و تلفنی خودم با شما به سایت فرستاده که فقط به رویت مدیران رسیده است که در همین جا منکر هرگونه ارتباط خاصی با شما و منکر هر گونه پیامهای خارج از سایت و مدارکی در این زمینه گردیده و در هر حال ارادت بنده به شما و این که بخواهم دوستی خود با شما را در ابعاد وسیع تری گسترش داده شما را در برابر عمل انجام شده ای قرار دهم با تنی چند از دوستان هر چند به شکلی غیر مستقیم درددل می کردم .. در هر حال خداگواه است منظور بدی نداشتم و حفظ آبرو احترام شما از هرچیزی برایم مهم تر است . اگر سوء تفاهمی پیش آمده حقی از شما ضایع گردیده اول از خدای بزرگ ..دوم از شما و در نهایت از مسئولین محترم این مجموعه و سایر دوستان پوزش طلبیده امید وارم به بزرگواریتان مرا ببخشائید و دقت می کنم که چنین اشتباهاتی تکرارنگردد . شرمنده محبت های شما هستم . دوست و برادر شما
واقعا منو وادار به چه کار مضحکی کرده بود .. حالا جالب این قسمتشه که میگه خداگواهه منظور بدی نداشتم ... کجاست این آدمک خنده ..ولی بعد از این پیام احساس آرامش می کردم .. دلم می خواست نازنین حسم کنه که به خاطر اون چه جوری حاضر بودم خودمو پیش بقیه خراب کنم ولی اون انگار نه انگار .. توی این فازا نبود .. یه تشکر خشک خالی کرد .. چند روزی حالمو می پرسید و دوباره همون نازنین چپرکی شد ... ادامه دارد ... نویسنده :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر