ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 226

اینم متنی بود که به مناسبت روز پدر امسال روز تولد مولا علی نوشتم ... دیگه روزای غم با من عجین شده رهام نمی کرد .. بازم از نازنین خبری نبود .و من باز هم باید با دنیای بی او سر می کردم .
سلام علی جان ! سلام بر تو امام نازنین که بیش از هر امام دیگری دوستت می دارم .. امروز روز توست علی جان .. امروز روزپدراست .. من یکی که پدر مهربونی واسه پسرم هستم ..هیشکی تا حالا بهم هدیه نداده . من که زن ندارم روز مرد بهم هدیه بده .. یکی هم بود که رفت .. علی جان ! من از تو شادی خواستم .. من از تو پدرم را خواستم .. خیلی سخته آدم پدر نداشته باشه .. علی جونم به خدا دوستت دارم . امروز روز پدره ... تو خیابونا راه می رفتم و اشک می ریختم با غم سرنوشتی که نمی دونستم و نمی دونم منو به کجا می رسونه . چقدر زندگی تلخه وقتی که آخرش به جدایی ختم میشه .. دنیا مثل لیمو شیرینیه که آخرش تلخ باشه .. این لیمو شیرین سایت لوتی رو نمیگما .. اون خیلی شیرین و با نمکه .. علی جان یه دنیا عذاب , عذابم داده .. حسرت و گریه امونم نداده همیشه تو و خدا و فاطمه و محمد رو صدا می زدم .. ای خدااااااا ای علییییییییی ... امسال روز پدر بابام که چیزی متوجه نمی شد . ولی من فراموشش نکردم .. به خدا فراموشش نکردم .. بابا .. بابای خوشگلم به خدا فراموشت نکردم .. چشاتو باز کن .. برات هدیه خریدم . تا حالا هیشکی بهم هیچی نداده . بابا من هنوز دوستت دارم .. بابا به خدا مزاحمم نیستی ... بابا خودم غلامتم .. بابا می خوام ریشاتو بتراشم .. بلند شده .. چشاتو باز کن ببین واست هدیه آوردم .. هیشکی بهم هیچی نداده تا حالا .. من برات کادو آوردم . دوستت دارم به خدا .. تو عزیز دل منی .تو همه چیز منی ..تو همه هستی منی . بابا باز کن چشاتو .. ببین من فراموشت نکردم .که یه وقتی فکر نکنی حالا که فکر نمی کنی از یادت بردم .. به خدا فکر همه چی رو می کنم . بابا من یه اوف نگفتم از این که چرا خدمتکار توشدم .. علی آقا ! من روز پدر واسه تو چی کادو بفرستم .. چی بفرستم که خوشت بیاد .. می خوای یکی رو بفرستم که مال مردمو نخورده آزارش به یه مورچه نرسیده ..می خوای یکی رو بفرستم که پشت سر کسی حرف نمی زد با همه مهربون بود ؟ علی جان مگه تو یتیما رو دوست نداری .. منم مثل تو اونا رو دوست دارم ..نمی دونم دردمو به کی بگم .. علی جان چشام پراشکه ..کسی درد منو نمی دونه ..تو می دونی ..تو می دونی که چقدر عذاب می کشم . خدا دنیا رو آفرید که این قدر عذاب بکشیم ؟ پدر چشاتو باز کن .. ببین برات هدیه آوردم . من هیچی نمی خوام .. از هیشکی هیچی نمی خوام . پدر من فقط تو رو می خوام . تو رو که بزرگترین هدیه خدا واسه منی .. شاید خدا منو به تو داده باشه ولی تو رو هم به من داده .. به من بگو کجایی پدر؟ من خیلی تنهام . زمونه با من خیلی بد کرده .. پدر کجایی ؟ بیدارشو تا بغلت کنم .. ببوسمت بوت کنم .. نازت کنم . علی جان ببخش منو که در روز تو دارم این جور ناله می کنم . آخه پدر آرام دل منه ... نم نم بارون میاد ... علی جان عجب روزیه امروز .. یک سال پیش در چنین روزی یه تیکه از انگشت کوچیکه همسر مرحومم افتاد ..قطع شد .. فقط آب دوش حموم بهش خورد و اونو انداخت ..من چی بگم ..این بازی روزگاررو سعادت بدونم یا شقاوت .. من تا کجا باید امتحان پس بدم .نم نم بارون میاد .. بارون بهاری ... روزهای سخت من ادامه داره .. روزهای سخت , خاطرات تلخ .. حالا دیگه فلاش بک شده پخش مستقیم .. امروز روز مرده یامرده ؟..عزیزم ! زن خوبم .. تو هم برام هدیه ای نگرفتی ؟ تو بهترین هدیه روز پدرو گرفتی با این که یک مادری .. بهترین پدر دنیا اومده سمت تو . مراقبش باش .. نذار بترسه ..پدر منم مثل خیلی های دیگه عادت داره موقع خواب برقا رو خاموش می کنه . پدر حالا بیداره ..آره پدر من حرف می زنه . اگه یه خورده دقت کنم می تونم صداشو بشنوم .. باید با صدای قلبم صداشو بشنوم . همسرم ! تو و بابا چقدر همدیگه رو دوست داشتین ..حالا کنار همین ..پدر با روزپدررفت . پدر چرانموندی هدیه مو بهت بدم ؟ دلت اومد بری و تنهام بذاری ؟ دلت اومد که بری و دیگه بوی خوش تو رو حس نکنم ؟ حالا دلم به چی خوش باشه ؟ نمی دونم غم بعدی من چی می تونه باشه .. لعنت بر این دنیا ! امروز روز پدره .. روز جشن و شادی .. ازهمه جا بوی ساز میاد ..بوی جشن و عروسی .. علی جان بهمون اجازه میدی که در روز تولد تو بابامو به دست خاک بسپارم تا تو و خدای تو سبزش کنین ؟ اجازه میدی ؟ امروز بابا یک بار دیگه به دنیا اومده ..ولی من چرا خوشحال نیستم .. خدایا ! چرا قلب شکسته من باید زیر پاهای روزگار نامرد خرد بشه ..دیگه نمی تونم ..دیگه نمی تونم ادامه بدم ..دیگه مخم نمی کشه ... روز مرد و پدر بر همه مردان جهان به خصوص بر پدرمهربانی که تنهام گذاشته مبارک باد .. پدر چطور دلت اومد ؟ حالا من با این همه عذاب چیکار کنم ..؟ حالا من با این همه خاطره چیکار کنم ؟! کاش به خوابم بیایی و بهم بگی روز مرگ منو تا دلم خوش باشه که یه روزی منم به اون ور آبی ها می رسم .. روز پدر بر همه مبارک باد ... همه جا جشن و شادیه . یعنی گناه نیست که منم بگم و بخندم و شاد باشم ؟ هیشکی نیست رو دل له شده من لگد بزنه؟ ..من منتظرم .. منتظرم ..بیا جلو دنیا ! ازت نمی ترسم ... چه روز خوبیه امروز .. علیییییییییییی جان دوستم داشته
باش ..حالا منم یتیم شدم .حالا منم پدر ندارم .. روز پدر بر همه آدمهای روی زمین مبارک باد..نویسنده : نادر مات مانده .(سه شنبه 22 فروردین 96 روزپدر و روزمرگ پدر).... ادامه دارد .... نویسنده ... ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر