ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 213

نادر12 دسامبر : راضی شدی ؟ به خواسته ات رسیدی ؟ ولی من راحتم .. آرومم ... تو با همه بدی هات با همه ستم هات بیشتر از لوتی برام می ارزی .. اما انگاری همه این کار ها رو کردی تا با محو من ماری رو خوشحال کنی که برگرده .. فکر کرده که منم مثل اون بی وجود هستم .. برات مهم نیست له شدن من .. خرد شدن من ... فقط با هرکی هر رابطه عاشقانه ای داری هرکی جای منو توی دلت گرفته با هر کی می خوای بازی عشق و دوستی راه بندازی بنداز اما این کار رو توی سایت انجام نده .. این تنها خواهش من از توست . از تویی که منو امروز بن کردی ..از انی ... نازنین که هوای مالی رو داره انتظاری جز این نمی رفت و نمیره ..تما منم خدایی دارم .. صبرم زیاده .. شاید من امروز نباید خودمو قربونی می کردم اما این آرامشو دارم که شرافتمندانه محو شدم
یعنی تو خوش و بشت با این پسره بی وجود رو شروع کردی منتظر بودی من محو شم اونو بیاری روی کار ؟ ممنونم نازنین . به خاطر همه چی ازت ممنونم .. تو خودت می تونستی در دنیای خارج با هاش رابطه داشته باشی ... چه راحت یکی دیگه رو توی دلت جا میدی .. حالا من  چه جوری فراموشت کنم ؟ چه جوری !  عزیز خیلی بی وجدانی .. خیلی .. من به خاطر عشق تو باختم و تو خودت رو اسیر یه ادم کثیف کردی ..این قدر برات مهم بود که خیلی راحت با هاش هم پست شی ؟ نازنین من به خاطر تو باختم و تو داری مالی رو پرروش می کنی . فکر نکن با کشتن من بازی تموم شده . من صبر می کنم .. یه جایی که بفهمم قلب تو ..وجود تو .. سراسر پستی و رذالته اون وقته که از تو می برم ..( می بررم ) من شخصیتی بی وجود نیستم  من ضعیف نیستم  ..من هنوزم قدرت دارم .. هنوز نمردم ..هنوز تباه نشدم .. پس دور مالی رو قلم بگیر ..این حداقل کاریه که می تونی در حق من انجام بدی ... فکر نکن پیروز شدی ..این من بودم که خودمو بازنده کردم . هنوز به خودم فرصت دادم و میدم که در مورد تو فکر کنم و عجولانه تصمیم نگیرم . من یک بار دیگه عشق و شرافتمو نشون دادم . اگه اشتباهی کردم خواستم تاوانشو پس بدم و بهت بگم دوستت دارم .. پس مراقب حرکاتت باش .. هنوز بازی تموم نشده .. هنوز قدرت دارم .. اما می خوام این قدرت قدرت عشق باشه ..نه قدرت نفرت .. پس حواست باشه داری چیکار می کنی . این بار دیگه تهدید نمی کنم .. این بار عمل می کنم ..
خرت از پل رد شد دیگه جواب منو نمیدی ؟ تو خودت می دونی که خیلی نامردی .. انصافت کجا رفت نازنین ..هنوزم خیلی راحت می تونم ثابت کنم و حداقل نشون بدم که انی ثینگ  آیدی های دیگه ای هم داشته .. فرزاد ایکس ایکس ال راحت تر از بقیه ثابت میشه ..نازنین من نمی خواستم اذیتت کنم . من دوستت داشتم . در حال انفجار بودم .. دلم می خواست یکی بدونه که من چرا دارم می سوزم .. فکر نمی کردم این رفتارو باهام داشته باشی .. چرا این کارو کردی ... این جواب عشق من نبود ... یه روزی به عذاب وجدان دچار میشی .. دیر نیست .. خیلی بچه ای .. باورت شده کسی هستی ..هیچی نیستی .. یک بازی .. یک نمایشی هستی که به زودی تموم میشی ..من امروز خواستم بهت نشون بدم که واست می میرم اما وقتی عشق من رنگ تعفن به خودش بگیره بوی بی وفایی و خیانت به مشامم برسه  نادر دیگه اون نادر نمیشه ... دوستت دارم نازنین . با من ازدواج می کنی ؟
هیچ توجیهی واسه ظلم و ستمت وجود نداره . از خدا بترس نازنین .. بترس که یه جوری به زمینت بزنه که نتونی بلند شی ..من این آرزو رو ندارم ولی از خدا خواستم که جواب ظلم و ظالمو بده . نگو من آبروت رو بردم . اون قدر می سازی و آسمون ریسمونو به هم می بافی که خیلی ها حرفاتو باورمی کنن . نازنین ! تو نمی تونی منو شکست بدی .. این منم که می خوام ببازم .. چشای عاشق کوره ... هردومون کوریم .. تو به من می خندی و یکی دیگه به تو می خنده
مجبورت نکرده بودم با من باشی .. گفته بودم ازت بزرگترم . امروز چهره واقعی تو رو شناختم . فکر نکن که من دربرابر تو درمانده و حقیر بودم ..نمی خواستم تو رو درمانده و حقیر ببینم . نمی خواستم کپی پیامهای خودمونو بذارم . نمی خواستم روح عشقمونو در روزای خوبمون در سالگرد 22 آذر خدشه دارکنم . خیلی بدی تو .. خیلی بد جنسی .. خودتم می دونی با من چیکار کردی . هر قدر برات ارزش قائل شدم تو خواستی بی ارزشم کنی
نازنین ..تو پیامی رو که در ایمیل بهت داده بودم به خانوم مدیر کل گفتی که در خصوصی بهت دادم ؟ اینو در سایت اعلام کردی ..من اینو در خصوصی بهت دادم یا ایمیل؟ .. شهامتشو نداشتی که بگی با هم مکاتبه ایمیلی داشتیم ؟ تو از این پیام زیر به عنوان خصوصی یاد کردی ؟ تف ...

ادامه دارد ... نویسنده :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر