ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 187

نازنین 22 ژوئن : من چه میذونستم اون اصلا یادشه تولد من، بعدم بابا بیمارستان بود، تو که حال مریض داری رو خوب میدونی، چه دل و دماغی که بخوام ایمیل چک کنم.
 دلم با هیچکس نیست، سعی نکن ترور شخصیتی
بکنیم.
من هموتیم که خودمو تو بغل تو که اولین مرد بودی که .... دیدی ..... آزاد گذاشتم که  که از دستت ندم ، و این جوابته الان به من؟
منو تو دیگه رسردیم به جایی که فقط حرف خودمونو بزنیم، اما نادر جون بچه هات قسمت میدم بی آبروم نکن، برا اثبات عاشقت بودن چیزی به کسی نشون نده. .
بخدا تموم اون ارتباط از رو عشق بوده نه
من اولین مرد زندگیش بودم .. حالا این قبول .. خودشو در اختیار من گذاشت که از دستم نده .. این آدمک خنده کجاست ..
این 22 ژوئن 2016 نحس شده ..
نادر : به من میگی کثیف و فرصت طلب ؟ هر دقیقه که بیدارم از دوری تو دارم عذاب می کشم . فرصت طلبم که با این همه شکنجه ای که به من میدی بهت وفادارم ؟ خیلی کثیفم .. به من چی می رسه که آزارت بدم ؟ من آدم کینه ای نیستم .. از بهمن ماه تا حالا دارم از جدایی عذاب می کشم ... من آدمی هستم که وقتی دردی رو خودم حس می کنم دلم نمی خواد یکی دیگه اون عزیزی که جونمو واسش میدم اون درد رو حس کنه . من اگه آدم کینه ای و پست و کثیفی بودم تا حالا پستی خودمو نشون می دادم . چه امیدی می تونستم داشته باشم . به من بگو .. تو چه جوری این حرفو بهم می زنی .. بهش اعتقاد داری ؟ تو رو به خدا واگذار نمی کنم .. نمی کنم خدا ازت نگذره .. چون دوستت دارم . راضی نیستم سر سوزنی بهت گزندی برسه .. اگرم ناخواسته اذیت شدی ازت عذر می خوام . با این که غرضی در کار نبود ولی سعی می کنم خود نگه دار باشم . تو که جواب ایمیل منو ندادی من گفتم حتما راضی هستی . یعنی ناراضی نیستی ..من خودم بهت گفتم که پیام خودم به تو رو اصلاح کردم در صورت عمومی شدن می ذارم توی سایت . بازم خدا رو شکر که من شروع نکردم .. آدم خیلی چیزا رو از خیلی حرکات می فهمه ... برای من بقیه چه ارزشی دارن  از تو که بالاتر نیستن بخوام تو رو به خاطر اونا نابود کنم .... نادر کثیف و فرصت طلب ....
راستش من در نوشته هاش ندیدم منو این جوری خطاب کرده باشه یا نوشته از دستم در رفته الان نمی دونم در کدوم قسمته .. . شایدم تلفنی گفته باشه
نادر : دیگه جوابمو نمیدی ؟ این بار دیگه می خوای حقیقتو این جوری بهم بگی ؟ هر بار با یه بهونه ای یه جوری منو لرزوندی تا یه حقیقت تلخو بهم بگی ؟ چی می شد زمدگی ما عشق ما رنگ شادی و خوشی به خودش می گرفت و میومدی و دوباره می شدی همون نازنین مهربون .. دیگه بهم نمیگی نازنین مال نادرشه ؟ نه .. دیگه مال نادرت نیستی ؟ نمی خوای باشی ؟ منو به چه جرمی دارم می زنی ؟
نازنین : حقیقت همینیه که هستمو تو باورش نداری. تو از باور حرف میزنی اما خودت چشمت رو واقعیت بسته، داری تو تاکحا آباد سیر میکنی.
من هیچ حقیقتی جز عاشق ی مرد فلان قدر سال از خودم بزرگتر بودن نداشتم، میگم نداشتم چون تو بی توجهی کردی، به جای توجه به اهمیت اون چیزی که من بدم میاد  درست همون کارو کردی.
نادر بهت گفته بودم کسی از چشمم بیفته ، افتاده .
حالا من دوست دارم اما کسی رو که برام با حجب حیاش نوشت، داستان جنگل رو با تموم احساسهای خاموش و مستتر نوشت نه کسی که بوق و کرنا گرفته میگه بیایین ثابت کنم که ما با هم در ارتباطیم.
میخوام بدونم فرضا نازیلا اومد که بهش ثابت کنی، جی میخوای بگی بهش؟ نازیلا که نباید حس حسادت داشته باشه، چون عاشقم نبوده و نیست و نخواهد بود . ی دوستیه ساده که به هیچ چیز لطمه نمیزنه.
فقط میخوام بدونم بیاد بگه ثابت کن به غیر از اینه که میخوای ایمیلهامو نشون بدی، نه عکسمو نشون بدی یا ...؟ نادر فکر کردی من خرم، یا ملت خرن ؟
انقدر جسارت دارن که بیان بگن ثابت کن، بگو بهم چطوری میخوای ثابت کنی؟
نگو الکی گفتم ، چون بدون شک فکر کردی که اگه کسی بیاد بگه ثابت کن چی باید بگی.
نادر قسمت دادم به خاک تازه مرده ات، به احترام اینکه مادر بچه هات بوده، تو رو جان بچه هات قسمت دادم ، اون ایمیلها هر کدوم خرمت داشت و داره . تو رو خدا نادر بی آبروم نکن
نادر : با یک خالی من .. اونم برای دفاع از قلب شکسته و مبارزه با احساس حقارتم دلت گرفت و ترسیدی .. اما من با دل شکسته ام چیکار کنم .. دلی که نازنین اونو شکست .. تو به این دلی که خودت پر از عشق و محبت و مهربونیش کردی فکر کردی ؟ نکن .. اشتباه نکن .. اشتباه نکن ... تو ناموس منی .. تو برام از همسر بالاتری ..تو عشق منی ..من بی آبروت کنم .. من این قدر بی غیرتم که با آبروی ناموسم بازی کنم ؟ می فهمی چی داری میگی ؟
منظورم از خالی این بود که من به موهان گفتم مدرک دارم ولی خب انتظار نداشتم که ازم بخواد و فکرهم نمی کنم  خواسته باشه و فکر کنم بعدا گفتم شوخی کردم که از من نخوان و فکر کنن که خالی بستم  که برای نازنین بد نشه
 نازنین : همین خالی که تو راحت میگی خالی به پای اثبات برسه آبروی منو به باد میده.فقط میخوام اینو بدونم تو که ادعا میکتی خالی بستی به خاطر انگهایی که بهت میزنن، اگه کسی اومد گفت ثابت کن، چجوری میخوای ثابت کنی که بدتر از اینا نشنوی؟
ادامه دارد .. نویسنده :ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر