ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 70

 بازهم چند پیام تلفنی یا اس ام اس از نازنین

711-خواب ندارم نادرمیخوام پیشت باشم عشقم تو به کارات برس اومدی خبرم کن
712-تو ماشینم عشقم درست 9 راه افتادم 4 ساعته میرسم ..... با آژانس هماهنگ کردم بیاد دنبالم . حتی نگفتم بلیطم ساعت چنده که نیاد دنبالم زندگیه من دو تا گوشیم همراهمه
713-تک صندلی گرفتم نادرم عااااشقتم اذیت نکن خودتو زندگیم
714-نمیخواد عشقم نصفه شب دیگه تابلو اندر تابلو میشه حرف بزنی
715-هروقت تونستی بزنگ عشقم
716-عوض کردم عشقم ی دورچک کن موقعیتت رو اگه شد بزنگ . دوستت دارم
717-باشه عشقم به خاطر همه چیز ازت ممنونم نادر دوستت دارم
718-بیدارشدم عشقم
719-نادرم رسیدم خونه بلافاصله که پیاده شدم آژانس اومده بود .
720-سلام عشقم صبح به خیر خوبی ؟ تازه رسیدم بیمارستان هنوز دکترش نیومده بگه کی عملشه هرچی شد خبرت می کنم ممنون که کنارمی عاشقتم
721-رسید عشقم عاشقمتو هیچ وقت محبتت رو فراموش نمیکنم تو واقعا همه لطفی رو در حقم تموم کردی دوستت دارم
722-خدا فقط میدونه که چقدر با تو آرومم نادر واقعا میگن ی کوه پشت آدمه من کاملا دارم حسش میکنم میپرستمت نادر
723-نادر بابا رو تازه بردن اتاق عمل دوستت دارم
724-با آرامش تو آرومم چطور به یادت نباشم ؟
ای کاش میشد الان پیشم بودی چقدر به آرامشت نیاز دارم نادر
726-نه عشقم خاموش نبود بابا رو تازه آوردن
727-بالا دم اتاق عمل آنتن نمیداد دوستت دارم دلتنگم نفس من
728-عشقم الان خوابه قربونش برم من . فقط خدا میدونه چقدر دوستت دارم
729-عشقمو که نگاه میکنم دلم می خواد فقط با ی ست برم بخوابم تو بغلش و دستمو بذارم ی جاییش و آروم بمالمش تا هم خودشو بیدار کنم تا لوسم کنه ی کم و نازمو بکشه جووووونم عااااشقتم نادر
730-جووووووونم عااااشقتم خوبه خدا رو شکر امشب هست منم میتونم نفسم
731-چرا نمیشه عشقت از خداشه
732-بدون بغل تو مگه میتونم بخوابم ؟
733-جووووونم نگرانم نباش . نتم مشکل داره فکر کنم نادر یکساعت پیش پیام دادم نرسید بهت فکر کنم ی چک کن
734-خسته نباشی عزیزم . ما هم خوبیم مرسی از محبتت منم شام خوشمزه میخوام نادر آخه کلا غذای بیمارستان نمیخورم . نخیرم دلت هیچم برا من تنگ نشده !
735-نمیخوام برا اولین بار به داستان نوشتنت حسودی کردم نادر
736-گوشیم خاموش میشه الان
737-نادر میشه بری تو سایت شرکت عصر ایران با ایران الوند ببینی بلیط هست از ..... به تهران
738-نه نادر امشب که باید بالای سر بابام باشم برا فردا شب می خوام
739-اگه خالی پیدا کردی برا فرداشب یا پس فردا صبح از .... به تهران اگه غرب بود بهتر اگه به جنوب یا آرژانتین هم باشه عیبی نداره بگیر برام
740-نادرجان لمی نداره عشقم همه اتوبوس ها رفتن مهران . بعید میدونم پیدا بشه بیچاره میشم
741-نادرم اذیت نکن خودتو . خودم هر کاری کردم نشد . گفتم شاید نتم مشکل داره با بروزر گوشیم نمیشه نادرم ولش کن عشقم
742-از صبح که گفت خودم میبرمتو میمونم جمعه بر میگردم قاط زدم امشب 12 شب بهم خبر میدن به پسر عموم زنگ زدم ی دوستی داره راننده است قرار شد بهم خبر بده .
743-منکه قبول نکردم اما نگرانی مامان برا رفتنمو نظر خاله ام که فلانی میبرتشو راحت کردن خیال مامانم از طرف اون همین معنی رو می داد اما گفتم که بی خبریه اینا به پسر عموم زنگ زدم به دوستش زنگ زد اون گفته بود من تو جاده ام 12 می رسه ..... 12 زنگ بزنید تو تر مینال باشم تا بلیط جور کنم
744-جور کنم
745-خودم باشم خیالم راحته بعدم از تهرون اومدم که پیشش باشم که عمل شده ..کیو جای خودم میذاشتم دردت به جوننازنین سردرد چرا عشقم ؟ حالا که نرفتم تو دعا کن 12 شب بلیط اوکی بشه فقط
746-چشم عشق من چشم دعا کن برام
747-سردرد داشتی یا یهویی ؟ وای غلط کردم گفتم بهت .. حالا که نرفتم نادرجان . اصلا بلیطم گیرم نیاد نمیرم تهرون خوبه ؟ شنبه رو هم مرخصی میگیرم میمونم
748-وای خاک عالم ..مگه به خاطر پولشه نادر ..ماشین کرایه پیدا نمیشه .
شخصی ها هم مطمئن نیستن حالا تو تا 1 ساعت دیگه کمتر خودتو اذیت نکن تا ببینم چی میشه
749-زنگ زدم نادر جان میگه منتظر جوابشه هنوز
750-نادر نتم رفت کلا چخه
751-عااااااشقتم نادر من اگه برم هم مستقیم تو بغل تو میرم
752-نادر نازنینتو بد جوری به هوس میندازی الان پر از خواستنتم ی وقتایی تو حسرت جون میدم
753-سلام زندگیه من دلم لک زده برات نادر
754-جووووونم بغلم میخوام نااااادر
755-اووووووخخخخخخ نااااادر نگو که اگه پیشت بودم ترتیبشو داده بودی ؟ دلت میاد نادر ؟ عشقت ..... بیاد ؟
756-اوووییییی بگوووو ناااااادربرای کی ..... ؟ برای چی..... ؟
757-نادر بد جنس نشو دوست داری جیغم در بیاد ؟ بعدش باهات یه کوچولوقهرشم ؟ درسته میگی متوسطه ........ عشقم اما کلفت وسفته خیلی خب . نادر بگو نمیکنی از عقب عشقتو
758- اما خدا به دادت برسه نادر ی زن پر هوس داری که باید یسره به خودت برسی تا بتونی آرومش کنی
759-نازنین همه چیزش براتو . از چشاشو نگاش تا درونی ترین جاش که ....... تو رو ...... میزنه مال تو ناادر . عشقت میخواد نادر .......سفت شده بازم ...... .
760-طنازی میکنی منظورته ؟ رسید اون عشقم
761-مطمئنم که هر بار که ..... کنیم میتونم دو سوت سستت کنم بیفتی بغل عشقت
762-نااااادر نازنینت اینطوری خیلی دوست داره . همینطوری بخوای هرلحظه عشقتو پر هوس کنی مجبور میشی تا وقتی آرومش نکردی لوسش کنیااااا. نادر ..... به یاد عشقت یه ..... کوچولو بده میخوااااام .
763-نادر ؟؟؟واقعا میخواد .....؟ تو که پریشب اومدی . عشقمممممممم
764-اوووووخخخخخخ نادر ااایییییییی دیوووووون کردی عشقتو ..هردوش ماله تو فقط مواظب عشقت باش نادر .............
765-فکر کنم همون لحظه اول دیدنمون تو نتونی طاقت بیاری نادر همون دم در در جا بچسبونیم به این آشپز خونه وولم نکنی تصورشم مستم میکنه .. ااوووووخخخخخخخ
766-نادر اصلا به نازنین فکر نکن دیگه , اینبار میخوام با هم باشیم
به عشقت نگی به کی بگی نادر ! نادر میدونی دوست دارم وقتی هم پیشم بودی همین;اروبکنی و من نگاه کنم
767-نادر من همیشه لباسهام مناسبه طوری نمیپوشم که اندامم بیرون بیفته مثلا اومدم بیمارستان با مقنعه ام شلوار جین دارم و کتونی یا همون پانچی که تو عکس دیدی از این جلو بازهاست که من چپ و راستی با سنجاق سینه میبندمشون چون اندامی نیست چیزی دیده نمیشه اما در بیشتر موارد تو چشم
768-م نمیدونم چرا . من فقط مال نادرمم
769-نادر جان بابا امروز مرخصه اما ساعت 1 .. من بابا رو گذاشتم خونه ی دوش میگیرم با اون آژانسه که شب اومدم دنبالم صحبت میکنم ببینم براتهران ماشین داره با آژانس برگردم .
770-نادر من هرچی میگم تو ی عیونی سرم در بیارهمون با ...... رفتن بهترین گزینه است فکر کنم باوشه عشقم انشاا...شادی برید همیشه دلم برات تنگ میشه
771-خوبم ؟ کارم داری ؟
772-خواستم اذیتت کنم فقط عصبانی نباش عاااشقتم
773-برو نگران هیچی نباش دوستت دارم
774-الان میرم بیرون تا یه مین دیگه بزنگ
775-ببخشید نادر جان داییمو خانمش اومدن دیدن بابا یهو جلوم ظاهرشدن ببخشید اگه ناراحتت کردم عاشقتم
776-نادرمو میخوام
777-نادرجان من اومدم خونه بابا رو ترخیص کردیم .میرم دوش بگیرمو ناهار بخورمو ببینم چی میشه
778-نادرجان الان سوار تاکسی خطی شدم راه افتادم
779-جلو نشستم عقب سه تا پسرن نوجوونن
780-تو عادت داری ولولک به جونم بندازی نادر میکشم تو رو من
781-نمیخوابم خودم میکشمت با همین نخوابیدن
782-من خونم عشقم
783-نادر ؟
784-نادر بیداری ؟ الان بیدارشدم . بخدا رسیدم عین جنازه افتادم
785-میرم حموم احیانابیدارشدی اس بده
786-ناااادر
787-دارم از ناراحتیت دق می کنم . حالا تو هم همیشه تا کله سحر بیداریهاااا
788-نادر فردا صبح برا 30: 7 اینا بزنگ بهتر برم یه چیزی بخورم دارم هلاک میشم از گشنگی و بعد بخوابم اگه اومدی خبرم کن
789-الهی بمیرم من آخه چرا نادر ؟ منکه تا رسیدم بهت گفتم رسیدم نگران چی هستی ؟
790-من در اومدم از خونه . دوستت دارم
791-دلم میخواد بیام زیز لحافتو سرمو بذارم تو رو بازوت
792-جوووووونم .عااااااشقتم
793-پشت فر مونم
794-من رسیدم عشقم چقدر دلم میخواست الان تو خونه بودی دلم ی عااااالمه برا تعریف کردنات تنگ شده دوستت دارم
795-بخواب عزیزم من تازه میخوام ناهار بخورم . شلغم میخریدی نادر
796-جووووونم . فکر کردم خوابیدی عشقم الان که حتما خوابی دیگه عزیز دل نازنین . دوستت دارم
797-نه عشقم بیدارم دارم با این بچه میحرفم
798-نه بابا عین اینا که حسابی کتک خوردن داره گریه میکنه و هق هق میکنه
799-اولا که پسر دومی اسم داره اونم اسم به اون قشنگی .. دوما فکر نیلوفرو نکن که این دفعه هم نریمان باید بسازی برام منم پسر میخوام واااای دلم میریزه ناااادر فکر کیا باشه . عشقم خوش بگذره بهتون
800-نخیر نیما قدیمی شده . من پسر میخوام دختر دوست ندارم . هوو میخوام چیکار ؟ ی پسر مامانی بره ......برا چی ؟
801-نویان قبوله . آخیش از شر نیلوفر راحت شدم . هوراااااااا آره خونه است . خواستم برم بیرون بحرفیم گفت منم میام منم نرفتم دیگه
802-بفر ما هنوز نیومده از اون اجازه میخواد . اصلا نه تو میای بیرون نه دخترت . بمونید ور دل هم . من خودم میرم تنها آخیششششششششش پس مگه نمیخواست کفش بخره ؟
803-وای نادر میرفتی با هاش تو تجربه ات بیشتره خب اگه نرفته بر و با هاش . خواهش میکنم . من نیلوفر ن م ی خ وا م . نویان میخوام نااادر.
804-هرچند از قرار معلوم نویان میشه چون تو حسابتو پس دادی با اون دو تا شازده پسرت . آخ جووووون .
805اصلااااا نیلوفر خودش اتاق داره . باشه اصلا پیش تو بخوابه . من میرم ی جا دیگه میخوابم
806-نمیخوام نمیام بغلتو برا نیلوفرت نگه دار . تو نیلوفرو بیشتر از من دوست داری .
807-به هر حال من حسودی می کنم نادر
808نادر میکشمتا !من میگم دختر دوست ندارم خب اصلا بچه نخواستم من نخ ما چجوری تحمل کنم با عشقم نباشم ؟
809-دوستت دارم نادر خیلیییییی زیاد خیلییییییی
810تلاش میکنم خوابم نبره . دلم بغل عشقمو بوسه ها و نوازشهاشو میخواد
811-دیگه وقت رفتنه عشقم مواظب نادرم باش . خوش بگذره عشقم
812-سعی می کنم نخوابم نفسم . صبح با صدات داشتی دیوونم میکردی ی گرفتگی خاصی داشت حالا فکر کن صبح باشه پیشت باشم اوووخخخخخخخناااااادر دلم همینم الان خواست
813-تونگفتی تو چتی که وگرنه میومدک خب . گوشیم دستمه همیشه هم نتش وصله . سعی می کنم الان یه چرتی بزنمو بیداربشم میشه . بی شک میشه نادر تصورش مستم میکنه دلمو خالی می کنه
814-ی چرت زدمو الان بیدارشدم تا شب تو بغل عشقم بیهوش بشم . دلم برات تنگولیده .......

ادامه دارد ... نویسنده :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر