ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 32


اگه اون می دونست که زیر دامن من شورتی نیست معلوم نیود چیکارم می کرد . با این که هیجان زده بودم ولی دوست داشتم که یه چیزی می خوردیم و بعدا میومد سراغم . طبق معمول تا اون حد خوردم که  حداقل احساس سیری رو داشته باشم .  ولی اون تا می تونست خورد . عمران خیلی چهار شونه و خوش تیپ بود . خیلی راحت خودشو لخت کرد . -ببینم پسر تو چقدر خودمونی تشریف داری . اون شورتت رو هم در می آوردی دیگه -اونوگذاشتم برای تو درش بیاری -بچه پررو . به همین خیال باش . -حالا می بینیم که درش میاری یا نه . . تو هم باید شورت منو درش بیاری . من دامنت رو درش میارم ولی بقیه اش مربوط به خودته . -نمی دونم چی بگم از دست تو . باشه هر چی که تو بگی . آخرش ما رو دق میاری و ما نمی دونیم که باید چیکار کنیم . منم بلوزمو در آوردم . تا نگاش به سینه های درشت و آبدارم افتاد اومد طرفش . -ببینم پسر آدم که این قدر زود دست و پاشو گم نمی کنه . از من یاد بگیر که چقدر بی خیال هستم و دارم همین جور نگات می کنم . حالا دل تو دلم نبود و دوست داشتم زود تر بیاد سراغم و تر تیبمو بده . اما یاد گرفته بودم که چطور خونسردی خودمو حفظ کنم . البته برای چند دقیقه ای . چون می دونستم صبر پسرا کمتره و اونا زود تر وا میدن .  اومد طرف سینه هام  و اون دهن بزرگشو رو یکی از اونا باز کرد و منم دستمو به سرش فشردم . با یه دستش کسمو از رو دامن چنگش گرفت . -عمران  چقدر آتیشت تنده . -آتنا من خود آتیشم . -معلومه که داری این جوری آتیش می گیری ؟/؟ اگه به من بگی یه چیزی . بیادیگه . واسه چی دهنتو از رو سینه ام گرفتی و داری حرف می زنی ؟/؟ -واسه این که جوابتو بدم دیگه . خیلی دوستت دارم .. -به همین زودی ؟/؟ اوه ببخشید بخورش .  فقط از این تعجب کردم که هنوز چیزی ندیدی که عاشقم شدی . هر دو طرف سینه هامو خورد و کسمو به اندازه کافی مالوند .. داشتم به این فکر می کردم که کیرش رفته توی کونم و داره اون داخل حرکت می کنه . چرا این قدر هوس کیر های تازه رو داشتم . یه چیزی که فرو بره توی کونم . متنوع و پر هیجان . هر وقت هم که می خواستم با یکی سکس کنم اول به این فکر می کردم که بلندی و کلفتی کیرش تا به چه اندازه هست . هر چی هم بود بازم برام تنوع داست . دیگه با کیر و شکل های مختلف اون عادت کرده بود . به نظر من کیر ها همه با هم فرق دارند . هر چند اگه اونا رو جدا کنار هم بذاری ممکنه نتونی متوجه شی که صاحبشون کیه حالا ممکنه چند مورد استثنا هم داشته باشیم ولی در کل همه شون با هم فرق می کنند و اونو که چسبیده به لاپای صاحبشون ببینی متوجه میشی این اون کیری نیست که دفعه قبل نوش جونشون کردی . عمران داشت خودشو واسه من می کشت . دلم می خواست خودمو بر گردونم تا اون از کون منو لختم کنه . زیپ دامنمو از پشت بکشه .. در همین افکار بودم که یه دور بر گردم که دیدم خود اون این کار روانجام داد . یه لحظه رفت به پشتم .-آخخخخخخخ .. چیکار می کنی .. صدای پایین کشیدن شورتشو دیدم . خیلی دلم می خواست سرمو بر می گردوندم تا کیرشو می دیدم چه شکلیه . خودش که خیلی سفید و خوش پوست بود . حتما کیرش هم به رنگ صورتشه . زیپ دامنمو کشید پایین . بقیه رو هم با دستش آورد پایین . حواسش به این بود که اونو از پام در آره .. تا اونو کامل از پام در نیاورده متوجه نشده بود که شورت پام نیست . وقتی چشش به کون یر جسته و قلمبه من افتاد و دید که شورت پام نیست گفت آتنا این دیگه چیه . این یعنی چی ؟/؟ -این یعنی این که این تو بودی که منو لختم کردی . تا آخرش . دو تا برش کونمو به کناره ها بازشون کرد . سرشو گذاشت رو شکاف و چاک کون و لیس زدنو شروع کرد . لیس زدن به کس و کون و قاچای کونم . یه جوری باهاشون ور می رفت که منی که همیشه دوست داشتم کیر زود تر راهشو به طرف مقعد من پیدا کنه خوشم میومد از این که بیشتر با کون من حال کنه و با گوشتای کونم ور بره . انگار مالش دستای اونو می خواست . ماساژدادنهاشو و این که داغم کنه .. هیجان زده شده بودم . این یکی از بهترین سکسام می تونست باشه .. با کسم بازی کرد . انگشتشو گذاشت رو سوراخ کونم . منم واسش فتنه گری رو شروع کردم .همون حرفای همیشگی این که چقدر درد داره چقدر کونم تنگه .. ولی اون از اون کون کن های حرفه ای بود . بوی کون که به مشامش می رسید می فهمید که دختره کونی هست یا نه .. گفتم بهتره زیاد ادا بازی در نیارم . البته کیر در هر شرایطی که وارد کون شه اولش تا یه حدودی درد رو داره ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر