ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوماساکت 85

با سینه های تازه اش ور می رفتم  سرمو به شدت  رو لاپاش می گردوندم . نمی ذاشتم تکون بخوره ولی اون به شدت موهامو می کشید . جیغ می زد . -چیه سیما . اگه کیر می خوای بگو. .. -دیووووووونه دیوووووووونه . چی داری میگی . من تو رو می خوام . تو. رو می خوام . فقط تو رو . داشتم قاطی می کردم . اگه منو می خوای باید کیر منم بخوای . نمی دونستم که اون واقعا هدفش چیه . همین گیجم کرده بود . فقط حدس می زدم اون از این که بخواد خودشو کامل در اختیارم بذاره این هراسو داره که برم و پشت سرمم نگاه نکنم . سیما به سکوت رسیده بود . تونسته بودم اونو سر حالش کنم . دیگه فریاد نمی زد .. کسش بی اندازه خیس و چرب شده بود . غلظت زیادی داشت . -این جور که معلومه پس از از دواج با مرد دیگه ای نبودی . .. نمی دونم این چه حرفی بود که از زبونم خارج شد . نگاهی بهم انداخت و درجا زد زیر گریه . -تو چی می دونی هوتن . تو از بد بختی ها و سر افکندگی های یک زن چی می دونی  . فکر کردی من یک زن هر جابی هستم ؟/؟ تو عشق منو این جوری شناختی ؟/؟ .. -دیوونه ام کردی سیما . زنای مطلقه همه شون اهل حالن . -ولی من بی حالم . من با عشق حال می کنم .  وقتی عاشق کسی باشم می تونم با هوس خودمو در آغوشش بذارم . .. با خودم گفتم هوتن این کس خل بازیها رو بذار کنار . سیلی نقد به از حلوای نسیه است . حتما قسمت نیست که کسشو بزنی . همون که با همه سر سختی تونستی مجوز گاییدن کونشوبگیری خودش از هفت خان رستم گذشتنه . می تونی به همین بنازی . چاره چیه . باید به همینشم خوش باشی . کونش از سفیدی برق می زد . کف دستمو بازم رو کسش مالیدم و از اونجا به طرف بالا و سوراخ کونو تا می تونستم روغنی کردم . سیما رنگش پریده بود . -سیما ! کون  دادن این قدر سخته جون دادن چقدر مشکله ؟/؟ -باشه هوتن تو همش به من متلک بگو . این اولین بارمه . -بازم جای شکرش باقیه که اگه از یه سمت دست دومی از این طرف من پلمب تو رو باز میکنم . -برای خودم متاسفم هوتن . -بس کن سیما . من که حرف بدی نزدم . -کارت رو بکن تمومش کن  بریم . -چیه سیما حالا خودت حال کردی کست سبک شد ما رو می خوای به حال خودمون ول کنی . کیرمو به سوراخ کونش فشار دادم . بدنشو سرشو به طرف بالا گرفته بود و در یک استیل سگی کیرمو به کونش فشردم . دیگه توان نفس کشیدن نداشت . -وااااااییییییییی نهههههههه هوتن .. یواش تر .. عجله نکن .. من همین جام .. سر کیرم با سوراخ کونش بازی می کرد . حوصله ام سر رفته بود . مگه اون کون به این سادگی ها جا باز می کر؟ . از بس باهاش بازی بازی کردم تا تونستم قسمتی از سر کیرم رو بفرستم اون داخل -نههههههه نههههههه -آررررررره آرررررررره دیدی چه آسون رفت ؟/؟ دختر خوب و خوشگل عزیز دلم . کس دادن که خیلی راحت تره . من نمی دونم چه مرضیه که تو کون دادی و راضی به کس دادن نشدی . من نمی دونم تو دیگه چه جورشی . -دیوونه خدمتت می رسم . هوتن بهم بگو بگو دوستم داری . بگو فراموشم نمی کنی . بگو منو می خوای . بگو سرد نمیشی . جواب عشق منو به سردی نمیدی . بگو فقط عشق منی . بگو من و تو می تونیم برای همیشه مال هم باشیم -آره می تونیم برای همیشه مال هم باشیم . من تو رو دوست داشته باشم . تو عاشق من باشی . ولی اون کس غنچه ایت رو بذاری توی ویترین و درشو قفل کنی . که چی بشه . چرا به من نمیگی چه مشکلی داری ؟/؟ فکر کردی من نسبت به تو سرد میشم ؟/؟ -نمی دونم هوتن . نمی دونم  تو خیلی بدی . تو اصلا دوستم نداری . عاشق من نیستی . من اینو می دونم . حرکاتت نشون میده که هوسبازی .. -عزیزم سیما جون . چرا این قدر وسواسی شدی . بد بین نباش . همش استرس داری  . بذار حالمونو بکنیم . -بکن بکن هر جوری دوست داری حال بکن -تو چی ؟/؟ تو خوشت نمیاد از این که داری کون میدی ؟/؟ -نمی دونم .. دستامو رو سینه هاش گذاشتم . نوکش بی اندازه تیز شده بود. سرمو خم کرده نوک سینه های تیزشو به نوبت گذاشتم توی دهنم . چی فکر کرده بود .  شاید تا حدودی دوستش داشتم . بهش احترام می ذاشتم ولی جواب خونواده امو چی می دادم . از دواج با یک زن مطلقه ای که دوشیزه نیست . جامعه چی میگه . درسته که اینا ملاک نیست و منم باید منطقی باشم . اگه ما خودمون بخواهیم این باور رو در خودمون به وجود بیاریم که اینا نمی تونه مسئله ای باشه و از این نظر بین یک زن و مرد نباید تفاوتی وجود داشته باشه خونواده ها و اونایی رو که مراقب کار هامون هستند رو چیکارش کنیم . جواب بزرگتر ها رو چی بدیم . نمیشه که به اونا دروغ گفت . چه کونی داشت این سیما . آروم تر می کردمش تا نرم نرم با کون قشنگش حال کنم . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر