ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مرا ببخش خواهرم 6

تنها فاصله بین من و اون فقط یک شورت من بود . دلم می خواست همونو پایین می کشیدم . دو حالت داشت یا کمی هوشیاری می داشت که باید برای اون ساعت آبروی خودمو می ریختم و. یا در اوج بحرانش می بود که یا قبولش می کرد یا دچار ترس خاصی می شد . ولی باید خیلی بی خیال و بی تفاوت این کار رو انجام می دادم . شورتمو کشیدم پایین . اون هنوز دراز کش بود و روشو به سمت من بر نگردونده بود . تازه تمرکز هم نداشت  . شاید هم اگه کیرمو می دید نمی دونست چی به چیه . مرز بین باید ها و نباید ها رو نمی دونست و من می تونستم از این فرصت نهایت استفاده رو بکنم و به اوج لذت برسم .  مچ پا تا گردن خواهرمو صابون مالیش کردم . دو تا کف دستمو مثل لیف می کشیدم رو تنش . به کون سفیدش که رسیدم این فشار و تماس رو زیاد ترش می کردم . کونشو از چند طرف به سمت وسط جمعش کرده و میون دو تا دستام قرار می دادم . یه نیم نگاهی هم به چاک کسش داشتم . به صورتش نگاه کردم . چشاشو بسته بود . خماری عجیبی بهش دست داده و گاه حس می کردم که خوابیده ولی یکی دوباری که چشاشو باز کرد خلاف این موضوع رو ثابت کرد . صداش در نمیومد . همین بهم لذت می داد . کار دیگه ای هم که نداشتیم . فقط من بودم و اون . بقیه فامیلا هم از ترس این که چند روزی رو پلاس اونا نشیم سراغمونو نمی گرفتند . پاهاشو به دو طرف باز کردم . می خواستم کسشو یه قلقلک کوچولو بدم ببینم چیکار می کنه . کف  دستمو کشیدم رو نقطه حساس . چشاشو باز کرد . لباشو به دو طرف صورتش کش داد و یه حالت فشار به خودش گرفت . صدای آه و ناله ای نشنیدم ولی واکنش اون نشون می داد که یه لذت خاصی داره می بره . شاید سیستم بدنی اون این طور بود که باید کیف خودشو به این صورت نشون می داد . عین فرشته ها دراز کشیده بود . بی خیال این حرفا .. مظلومانه و معصومانه .. برای لحظاتی از خودم متنفر شدم ولی با همه این تفاسیر دستم رفت روی کسش . اول خیلی آروم چنگش گرفتم و بعد با سرعت زیاد دستمو روی کس می کشیدم . -جاااااااان .. عجب کسی .. من که تا حالا کس نکرده بودم ولی از بس فیلم دیده بودم از روی ریخت و قیافه می شد حدس زد که تنگ و گشاد چه جوریه . کس خواهرم  از بیرون که خیلی ریز و نقلی نشون می داد . حداقل قالبش که این جور بود . حالا باید کار به باز کردنش می کشید تا من اونجاشو بفهمم . کونشو صابون مالی بیشتری کرده و به قسمت مقعد یا همون سوراخش که رسیدم کف اون قسمتو خیلی غلیظ کردم . کیر 17 سانتی خودمو گذاشتم سر کون خواهر خوشگله ام . حالا بهترین وقتی بود که می شد اونو گایید . یا حداقل ازش لذت برد .. کیرمو گذاشتم رو شکاف کونش .. انگشتمو گذاشتم رو سوراخ کون و هرچه خواستم فشارش بدم که بره توی کونش نشد که نشد .. فرشته به ناگهان جیغ کشید و ناله سر داد .. دلم سوخت . ولش کردم ..اون که تاب انگشتمو نداشت اگه کیرمو می خواستم بکنم توی کونش چیکار می کرد . ولی می دونستم که به موقعش می تونه از همه اینا لذت ببره . ولی نه ..اون که شرایط یک آدم عادی رو نداشت . بیشتر لذتش مربوط می شد به همون ناحیه کس که تحریک پذیری زنانه رو بتونه در خودش قبول کنه . خواستم عکس العملشو ببینم . یه بند انگشتمو کردم توی کسش و اونو تند تند فرو می کردم و بیرون می کشیدم . چشای خوشگلشو مرتب باز و بسته می کرد . خودشو در این حالت داده بود به دست من .. آروم با خودم می گفتم خواهر گلم من بمیرم برات که تو هم هوس داری و نیاز و نمی دونی . تا وقتی که یه دستی به سمتت نیاد نمی دونی که در درون تو چی می گذره .. کاش میذاشتی کونتو بکنم . آخه من نمی خوام دختری تو رو بگیرم .هنوزم می خوام دست نگه داشته باشم . شاید از این ستون به اون ستون فرجی باشه . در همون وضعیتی که انگشتمو تا یه بند کرده بودم توی کسش انگشت شستو گذاشتم رو مقعدش و دو تا انگشت در دو سوراخ رو با هم حرکت می دادم . شستمو هم تا یه بند فرو کرده بودم توی کونش .. بعد دو تایی رو بیرون کشیده کمرشو چسبیده کیرمو  رو سوراخ کونش قرار دادم . دیگه باید یه جای کار طلسمو می شکستم . خواهر بیچاره ام جیغ می کشید ولی من دستمو گذاشتم جلوی دهنش . یه چار سانت از کیرمو کردم توی کونش و دیگه حرکت رو به جلو رو متوقف کردم . دستمو ول کردم .. دیگه جیغ نمی کشید فقط ناله می کرد که احتمالا از درد بود . کف دستمو گذاشته بودم رو کس .. کسش هم ظاهرا از ترس خشک شده بود .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر