ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 33

-جوووووووووون آتنا آتنا چه کونی .. جوووووووون -نوش جووووووون پسسسسر تو خوردیش انگاری من خوردمش . طوری اشتها نشون میدی که من دلم می خواد زود تر شروع کنی و مشغول شی . ولی حالا حالا ها باید همین جوری هر جوری که دلم می خواد و دوست دارم بهم حال بدی . می خوام عشق کنم . دستاتو روش داشته باش . وسطشو ببوس . با چاکش ور برو لیسش بزن . -نهههههه -آررررررره .. عزیز دلم یه دسر قبل از غذا باید بخوری تا اشتهات کاملا باز شه -من همین الان به اندازه کافی اشتها دارم . اگه بدونی چه اشتهایی ! درسته درسته این کونتو می خورم . -یه خورده بخور ببینم . تا بهت اجازه بدم اونو به سیخ بکشی و کبابش کنی و کباب کرده و برشته اونو بخوری .. -خام خام می خورمش کبابش می کنم . پسر داغ داغ شده بود . داغ و بیهوش . اصلا نمی دونست داره چیکار می کنه . منو هم به هوس آورده بود . هر دو سوراخ کون و کسمو به خوبی می لیسید . لیسش می زد . کس رو که میک می زد و سوراخ کون رو هم لیس می زد .  -ولم نکن پسر ... خیلی هیجانی شدم . برای لحظاتی بعد کیرشو حس می کردم که رو چاکم قرار گرفته . اونو آروم روی کسم می کشید . -سوختم سوختم عمران  اونو بکنش توی کونم . به کسم چنگ بنداز . این جوری بیشتر مزه ام می کنه . سرمو حالا می تونستم راحت تر به عقب بر گردونم و اون کیر قشنگشو ببینم . ووووووووویییییی دختر چقدر کلفت بود . خوب متوجه قد و قامتش نشدم ولی همون کلفتی اون دیگه یه دنیا حال می داد . واسه منی که شاید تا حالا تجربه بیست تا کیر رو توی کونم داشتم این از اون نمونه هاش بود . -عمران  صاحب اختیاری می تونی ضربه نهایی رو بزنی . می تونی بری به مسابقه فینال و کونمو سیخ بکشی . چند تا ضربه دیگه با اون کیر نابش به لاپام زد و با کف دستش لغزندگی و ترشح کسمو داد بالا و روی سوراخ کونمو حسابی چربش کرد . خیلی هم چربش کرده بود . سرکیرش هم خیلی کلفت نشون می داد . دستای لذت بخش و تحریک کننده اشو رو دو تا قاچای من نگه داشته اونا رو به دو طرف بازشون کرد و سر کیر رو به کونم فشار داد .دیگه صدام در نیومد و نگفتم که ببین چقدر تنگه و گشادنیست و از این حرفا . فقط چشامو بستم تا وجود یک کیر دیگه رو درش حس کنم . هم این که خودم لذت می بردم و هم این که از این که یک کیر دیگه اونم از جنس یک صاحب خوش تیپ و خوش اندام داره باهاش حال می کنه لذت می بردم . یه  آینه متوسط کنار مون در فاصله یه متری قرار داده بودیم و من قسمتی از بدن عمران  رو می دیدم که با چه شور و حالی داره منو می کنه . دستاشو می ذاشت رو شونه هام و از اونجا سینه ها مو می مالوند و لی هر چی دقت می کردم کیری رو که می رفت توی کونم و بر می گشت عقب نمی تونستم خوب ببینم . یه نگاه به چهره عمران  نشون می داد که اون خیلی حشری و شهوتی شده .. اینو از بعضی از ضربات کیرش به طرف کونم  حس می کردم -آخخخخخخخ عمران  یواش یواش .. مثل این که همین یه باره که منو می کنی . - هر کی تا این کونو سه بار نکرده باشه از دواج برش حرامه .-چقدر بامزه شدی پسر . مثل این که توی کونم چیزای خوبی ریخته شده -نه .. دختر .. قراره چیزای خوبی ریخته شه . سرمو به طرف اون بر گردونده و بوسه های لب به لب و تماس زبون به زبونو شروع کردیم . حالا سرعت گایش اون معتدل شده بود . یه نگاه دیگه ای هم به چهره اش انداختم . اونم خیلی بی حس نشون می داد . از بس  با کیری که داخل کونم بود حال می کردم که وقتی انگشتاشو به سرعت با چوچوله ها و دور کسم بازی می داد حس می کردم که خیلی راحت دارم ارضا میشم . -عمران  .. خیلی خوشم میاد . فقط ولم نکن . اون با یه دست دیگه اش خیلی آروم پشت پا مو می مالید . می دونست رگ خواب من کجاست . بدن گوشتی و آبدار من نیاز به نوازش داشت . خوشم اومده بود . کسم احساس سبکی می کرد ولی دلم می خواست همچنان کونمو بگاد . یه  حال و هوای خوبی داشت این کون دادن و بهتره بگم که داره . وقتی که یک کیر کلفت میره توی کون و دردت نمی گیره یا می تونی این درد رو تحملش کنی  به نظرت میاد که داری یه ورزشی به سوراخ کون و مقعدت میدی که خیلی سر حال و قبراقت می کنه . خیلی خسته اش کرده بودم و خیلی هم جلو گیری می کرد . -عمران  جون هر وقت دوست داشتی می تونی همون چیزایی رو که گفتی بریزی توی کونم . بهش آب برسون که خیلی تشنه شه .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر