ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانواده خوش خیال 6

سهیل حالا میگی چیکار کنیم ؟/؟ به نظر تو همه شون با هم سر و سری دارن ؟-شک نکن . یه چشمه شو که همین حالا داریم می بینیم .-از دست من و تو کاری بر نمیاد فقط باید بایستیم و نگاه بکنیم . .سارا اااااااا-چی میگی سهیل .. - میگم چطوره ما بریم اون داخل به روشون بیاریم .. -دیوونه نشو برادر . پدر ما رو در میارن . اصلا نمی ذارن دیگه همو ببینیم و اون وقت فکر می کنن ما هم با هم از این کارا می کنیم -تو دلت می خواد سارا ؟/؟ -نمی دونم . الان زوده .. -می خوای یا نه .. -نگاه کن داداش .. کف دست سارا روی کیر سهیل قرار داشت و اون وقت داداشه ازش می پرسید که می خوای یا نه.. -ببین سارا عمه سپیده از مامان بزرگ سوسن چه جوری می خواد که کسشو لیس بزنه . .من از تماشای این صحنه ها یه جوری میشم .. -منم همین طور سهیل .. آییییییییی این دیگه چیه توی دست من خالی کردی .. آخخخخخخخخ چقدر دستم چسبنده شد .. این چیه .. یعنی راستی راستی این همون آبیه که انسان درست می کنه ؟/؟ -سارا این مال هوسمه . کیر مردا رو اگه دستمالی کنی خیلی زود آبشون میاد .. متوجه ای که یعنی تو که این همه فیلم دیدی و واقعیتشونمی دونم چی بگم . برات تعجب داشت ؟/؟ -داداش منو چی فرض کردی خلاصه امید وارم متوجه شده باشی با یه تلنگر مردا خالی می کنن . .-اگرم متوجه نبودم همین الان متوجه شدم .  -تو چی سارا آب تو نمیاد ؟/؟ -نمی دونم چه جوریه .. -ببینم خواهر خوشگله من تو قبلا هم سکس داشتی ؟/؟ با بچه های مدرسه ؟/؟ نگو نداشتی .. -سهیل حالا چه وقت این حرفاست . تو که خودت می دونی سکس زیر 18 سال خلاف بود . می خواستی ما رو بیرونمون ک؟/؟تو خودت به کی میگی . چند تا دوست دختر عوض کرده بودی .. سهیل بمال .. لاپامو بمال . خیلی می خاره . با نوک انگشتات قلقلکش بده . با روش بازی کن . من می خوام . من دیگه نمی تونم اونا رو ببینم . نگاه کن ما مان بزرگ با اون کون چرو کیده اش چطوری رفته رو کیر شوهر عمه ؟/؟ عمه سپیده چه جوری رضایت داده که این سکس انجام شه .. -مامانشه و دیگه نتونسته دلشو بشکنه . راستش اینجا هیشکی دل هیشکی رو نمی شکنه .همه یه جوری به خواسته شون می رسن .  خواهرم ! من و تو چه جوری می خواهیم به خواسته مون برسیم اصلا معلوم نیست . -نگران نباش یه جورایی می رسیم . فقط من متعجبم . نگاه کن . این مادر بزرگ همش از کمر درد و درد پا می ناله . می خواد راه بره نمی تونه .همش آه و ناله می کنه و از این و اون کمک می خواد . ببین چه جوری رفته رو کیر و داره خودشو تکون میده . تازه کون گنده شو به دو طرف باز کرده و از رو هم نمیره . من چی بهش بگم . دست بزن . سهیل کف دستتو بمال به کسم همین جوربا فشار اونو بکش به طرف بالا . به دوطرف تا لبه هاش فشار بیار . نذار خیلی توی خماری بمونم . خیلی می خوام خیلی  . من هوس دارم . هوس این  که دستتو بذاری لاپام و لبه های کسمو به چنگ خودت در بیاری و من جیغ بکشم .. یعنی میشه که کس من رنگ کیر رو به خودش ببینه .. سارا خودشو به داداش چسبوند .شورت و کیر داداشی رو طوری تنظیم کرد که سر کیر سهیل به کسش بچسبه . - بریم خواهر اگه اجازه میدی بریم پشت اون دیوار نز دیک چمنها-اینی که تو میگی بد فکری هم نیست . خلاصه تصمیم گرفتند که برای دقایقی شاهد جریان سکس این سه نفر باشن . -نگاه سارا . دکور عوض شده . عمه سپیده و مامان بزرگ سوسنو نیگا .. دو تایی شون قمبل کرده بودند و شوهر عمه سروش کیرشو که تازه وتازه نفس شده نشون می داد  به نوبت فرو می کرد تا ته کس یکی شون و بعد بیرون می کشید توی کس اون یکی فرو می کرد . سپیده : خوب داری با مادر من حال می کنی سروش . -سوسن جون هم داره با ما حال می کنه . مگه این طور نیست ؟-چرا من و سروش جونم این حرفا رو نداریم  . اول باید هوای مادر رو داشت بعد هوای دختر رو . خواهر و برادر سفت و سخت به هم چسبیده بودند و رویای سکس با هم رو در سرپرورانده و برای اون لحظاتی که پدر بهشون گیر نده ثانیه شماری می کردند. سروش واسه گاییدن کون اول از کون مادر بزرگ شروع کرد . -آخخخخخخخ داماد گلم .. فدات شم . آخ کونم .. کونم . -ببینم سوسن جون . من که همش دارم این کونو میگام . یعنی خود به خود تنگ شده .. - تنگ که نیست ولی با کیر کلفتت خوب جوره  می تونی  از این ماجرا زیاد درس بگیری و اونو آوازه گوشت  قرار بدی .این قدر دنبال کون تنگ و سوراخ نقلی نباش .  هر چند صاحب جنس یکی دیگه هست و من خودم می دونم شرایط کونمو  .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی  







؟

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم عال عالی بود دمت گرم مرسی داستانهای دیگه هم خوندم عالی بودن مرسی

ایرانی گفت...

متشکرم دلفین جان ! خسته نباشی . برات آرزوی موفقیت می کنم .. شاد و پیروز باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر