ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 42

لاله کاملا شل شده بود .. خیلی آروم حرف می زد ..چقدر خوشگل و خواستنی تر می شد وقتی چشای قشنگ سرشار از هوسشو خمار و آروم باز و بسته می کرد ..-شیدا -جووووووون خواهر خوشگلم . حالا دیگه خوشت اومد ؟/؟ -می دونی این موقع ها چی می خوام ؟/؟ -آره فدات شم لاله گلم - فقط این بار ازت می خوام که توی کسم خالی کنی . بریزی همون داخل .. کارت نباشه .. -پس کونت چی .. -آخخخخخخخ اونجا رو هم می کنی .. فعلا کسم تشنه شه . واسه اولین باره که می خواد با حرارت یه آبی رو نوش کنه .. اونم آب کیر رفیق جون جونی و بهتره بگم خواهرشو . می خوامش . می خوامش . مال خودمه و می خوام باهاش حال کنم . از بس به خودم فشار آورده بودم که زود توی کس لاله خالی نکنم و کیرم شل نشه حالا هرچی فشار رو به جلو می آوردم آبم با هام قهر کرده بود . لاله که شرایط منو می دونست آروم بود چیزی نمی گفت تا من تمرکز کنم و بهتر بتونم خودمو پیدا کنم . همین طورم شد . حالا من بودم که چشامو باز و بسته می کردم . به کوس ناز و تنگ و کوچولوی لاله خیره شده بودم و اونو می کردم . یه لحظه   مثل یه حرکت انفجاری ولی خیلی لذت بخش و قلقلک دهنده منی من به طرف کس لاله قشنگم سرازیر شد .. -اوف جوووون شیدا .. چقدر داغه .. تا حالا می ریختیش توی کونم . حالا این طرف  انگاری بیشتر می سوزونه . .. -لاله منم خیلی حال کردم . دیگه کمرم سنگین نیست . دستامو گذاشتم دور گردنش .اول صورتشو بوسیدم و بعد ش هم از پهلو همو بغل زدیم .. کیرم بازم شل شده بود .  دلم نمی خواست تا یه ساعت دیگه لاله از کون دادن بگه . دوست داشتم وقتی کون لاله رو بکنم که کیرم دوباره شق شده باشه . واسه همین بود که به کیر آقایون حسودیم می شد . اگه یه زمانی لاله می خواست بره زیر کیر هوتن اون وقت من باید حرص می خوردم . ولی چاره ای نبود باید واقعیتها رو قبول می کردم . این رسم زندگی بود و همون چیزی که باید می بود . من نمی تونستم ساز دیگه ای بزنم . باید همه اینا رو قبول می کردم . -نههههههه لاله چیکار داری می کنی . چرا کیرمو میذاری تو دهنت . کثیفه .. ولی اون همچنان اونو میکش می زد . طوری خوشم میومد که هر لحظه حس می کردم دریایی آب می خواد بریزه توی دهنش ولی این فقط یه حس بود از لذت زیاد .. فکر می کردم کیرم می خواد سفت شه ولی خیلی سر سخت شده بود و واسه کون لاله ناز می کرد تا این که یه خورده سر و شکل کیر رو به خودش گرفت از ش خواستم که فوری قمبل کنه تا کیرمو با سوراخ کونش تنظیم کنم .  کف دستمو لول کرده درانتهای آلتم قرار دادم . اونو به سوراخ کون لاله جونم فشار داده و یواش یواش تا نصفه های کیرمو کردم تو کون لاله -آیییییییی شیدا شیدا هم کیف داره هم درد .. همون تکنیک سابقو داری . .. بکن .. می خوام اونو حسش کنم . باورش کردم . باور ترش کنم . بگو شیدا دوستم داری .. بگو منو می خوای . بگو از تن فروغ بهتره .. هر چی که اون می خواست بیشترشو واسش گفتم . به نظرم میومد که امشب گاییدن کون لاله یه حال دیگه ای میده . شایدم از بس لذت می بردم اونو خوش کون تر و خوش بدن تر از همیشه می دیدم . .. دو تایی مون نفهمیدیم کی خوابمون برد ولی وقتی که  اونو کنارم داشتم هیچی نمی خواستم . وقتی هم که بیدار شدیم  اون وقت صبح هوتن  با هاش تماس گرفت .. از قرار معلوم فری و فروغ التماس دعا داشتند و ما رو واسه شام فرداشب دعوت کرده بودند . که دورهم باشیم .  -هوتن .. باشه فکر می کنم بعدا جوابشو بهت میدم . .. وقتی گوشی رو قطع کرد ازش پرسیدم عزیزم واسه چی در جا جوابشو ندادی . اگه دوست داشتی قبول می کردی و اگرم نه می گفتی نه -تو چی -تو که می دونی من این جور دعوتی ها رو رد نمی کنم . -فکر می کنی فقط یک شام تنها باشه -نه مراسم قبل و بعد از شام هم داریم . می دونم اینجا فروغ جون بد جوری هوس کیر کرده . -حتما فرداشب هوتن با یک لاله جدید روبرو میشه . حالا خیلی راحت می تونی خودت رو در اختیار اون بذاری . -آره میشه این کارو کرد . ولی خودمو در اختیار تو هم میذارم . -این براش یک سور پرایز هم میشه -ولی اون مرد یک همجنس گراست .  بیشتر به کون دادن و همجنسای مردش اهمیت میده تا به  دوست دخترش . اون واسه یک سرگرمی و این که یه حرفی واسه از عشق گفتن و با یکی درد دل کردن داشته باشه منو می خواد . -لاله تو هنوزم دوستش داری و می دونم از رو نا امیدی یا ناراحتی حرف می زنی . اونم دوستت داره . باید یه فرصتی بهش بدی . خب اونم از کون دادن لذت می بره . من و تو هم همین طور .. -آره لاله . یک مرد کونی رو با همه کم و کاستی هاش قبول دارم ولی بی تو جهی های اونو نسبت به خودم چی . یعنی اون نمی تونه به من اهمیت بده ؟/؟  اگه در یه محفلی باشیم که ده تا مرد بخوان بکنن توی کونش سوراخشو واسه همه باز می کنه و من اگه کنارش باشم در اون شرایط اصلا حالیش نیست .. ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر