ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر ونازنین 27

واسه تنوع هم که شده چند تا از پیامهای تلفنی یا همون اس ام اس عشقمودر این قسمت میارم .. پیامهایی که شماره گذاری شده .. اون قسمت هایی روکه به شکل نقطه چین سانسورش کردم خب دیگه به حرمت عشقمون نمی شد آورد . نمی دونم آیا می رسه که اون روزی نگاهی به گذشته ها و به این داستان بندازه ؟ چه احساسی پیدا می کنه ؟! اون با این همه شور ونشاطش این قدر بی تفاوت شده؟ یا خودشوداره می زنه به بی تفاوتی ؟ ولی کسی که کسی رودوست داشته باشه قربانیش نمی کنه ..به اون قوت قلب میده ..
67-آروم سرمو می گذارم کنار سرت و می چسبم بهت و آروم چشامو می بندم
68-و هیچی بیشتر از وقتی که واقعا گرمای بدنت رو حس می کنم خوابمو آروم نمی کنه . واسلام
69-تازه عشقت می خواست..............ترسید بد خوابت کنه اما دوست داره این مدلی خوابیدنو
70-عجبببببببب !!
71 -نادر ؟
72-هیچی همینو می خواستم بشنوم
73-تا صبح خواب جنگل می دیدم نادر بخدا دوستت دارم
74-سلام صبح به خیر آقا
75-سلام صبح به خیر یه کوچولو کنارت دراز می کشم تا کاملا حست کنم و بعد بلند میشم که صبحونه حاضر کنم دوستت دارم
76-سلام عشقت تازه رسیده خونه و همچنان قلبش برات می زنه . خوبی ؟ خسته نباشی .
77-نادر ازم دلخوری ؟
78-نادر این طوری نگو ببخشید تماس گرفت مامان داشتم با گوشیم می حرفیدم وگرنه حتما جواب می دادم بعدم یهئیی خرید پیش اومد تندی در اومدم معذرت
79-من خونه ام نادر جان مواظب خودت باش
80-سلامت باشید آقا ! نازنین هم خسته نشده و نمیشه . قسمت نادر و نازنین رو ادامه اش رو نوشتم و فرستادم
81-من از تو بد ترم . صبح به زور بیدارشدم کاش خونه بودی
82-باووووشه به کارت برس دوستت دارم
83-ناااااااادر امان از دست تو . دارم داستان ندای عشق رو می خونم میگم نادر چرا نمیای بری دنبال چاپ کتاب ؟
84-خدا نکشتت نادر ..آن قدر خندیدم به این قسمت که هیچی می گفتند روسیه آب ولگا رو ول کرده تو دریای مازندران سالی چند سانت آبش میاد بالا ..
85-قسمت 13ندای عشق رو دارم می خونم توش محوووووشدم نادر
86-من رفتم 14 انگار تموم حس های منو نوشتی نسبت به دریا
87-دیوونه حالا بگو ببینم چه حسی از خوندن داستانهای خودت داری ؟
88-تو بخواب . منم الان میام . منم دوستت دارمو خسته زده نمیشم از گفتنش
89-ناااااااادر
90-بازچی نوشته این نادر خان وروجک که نباید دعواش کنم
91-دوست داشتم فقط صدات کنم . دوستت دارم
92-نادر
93-دوستت دارم
94-من بیشتر نادر
95-بیشتر از دیروزنادر
96-سلااااام نادر ؟
97-نادر کم اذیتم کن آخه دیوونه
98-نااااااااادر دلم می ریزه اینطوری نگو !
99-نادددددر ادامه اش نده خواهش می کنم
100-نادرجان خوندم وبیشتر از قبل دوستت دارم
101-به خدا دیشب حموم بودم بوکه نمیدم
102-چرانادر ؟ من همیشه پیشت هستم
103-آخیش درست شد انگاری . دوستت دارم
104-دوستت دارم
105-نادرخان خوندم وبیشتر از قبل دوستت دارم
106-بازم بود هیچ اتفاقی نمیفتاد
107-ازبس ننری ..این چه مدل غذاخوردنه آخه ؟ دوستت دارم
108-مرسی آخه نازنین قبلش خواب بود .دوباره هم که بیدارشد دید خوابیدین ترسید بیدارشین با همین فاصله کنارتون خوابید . خوبی نادر؟
109-سلام صبح به خیر دوستت دارم . بیشتر از اونی که فکر می کنی
110-هیسسسسس !رفتم حموم بعد رفتم بیرونو اومدم گوشیم به شارژبودنبردم خوش بگذره بهت ..
111-نازنینت مرتاض نبوده اما همیشه آن قدرخودشو مشغول کرده که سعی کنه چیزی از نیاز حس نکنه و وقتی طبق طبیعت حسی داشته همیشه سرکوبش کرده برای نازنین حس این اتفاقها درکنارکسی که بهش اعتماد وعلاقه داره ...
112-بی نهایت لذت بخشه و لذت بخش تر اینه که نازنین حس نیاز تو به خودش رو دوست داره اما نادر نازنین تو رو کنار خودش نداره که آرومش کنی چیکار باید بکنه 113-مسئله این بود که نازنینت قیافه اش تابلو شده و..... درد گرفته چطوری وقتی نیستی کنارم آروم بشم نادر ؟ از خجالت دارم آب میشم .
114-نادر لحنم تند نبود اصلااااااا. تو با ذهنیت خودت این طوری بر داشت کردی می دونم و می تونم احساست رو حتی اگه اسم هوس روش بیاد درک کنم که از عزیزیه و تصاحب کسی که دوستش داری ی لذت بی اندازه اما مسئله این بود که ...
115-قهرمان داستان که نیستم اما تو بغلت با تموم عشقمو احساسم خوابیده بودم و با اجازه ات کمتر از جنگل نبود نادر
116-نادر عااااااااااشققققققتم . چقدر خوابیدم وای با این آرامش ....دوستت دارم
117-نادر بدجنس نشو .................نادر..داغی دستاتو دوست دارم .
118-باوووشه . خودمو تو بغلت جا می کنم و ی کوچولو لباتو می بوسم . ....................و چشمامو می بندم
119-نادر من رسیدم خونه سرکلاس خوندم داستان رو و اگه دستم بهت برسه بی شک میکشمتتتتتتتتت دوستت دارم .
120-آروم میام کنارت دراز می کشمو ................... سرمو زیر چونت می ذارم و بو می کشمت و چشامو می بندم . تو دنیای آرامشی برام نادر
121-سلام صبح به خیر فقط آرزو می کنم حالت خوب خوب باشه . روزارومی درپیش داشته باشی
122-خدارو شکر ..خوشحالم و بازم به خاطر دیروز و دردی که کشیدی عذر می خوام دوستت دارم

123-نادرخان سر کلاس بودم اصلا ندیدم الان نگاه می کنم
124-واااااااییییییی نااااااادر میکشم تورومن .
125-تازه رسیدم نادر ..تصادف شده بود ترافیک بدی بود بخواب راحت . ناهار بخورم شاید اومدم کنارت .
126-دارم عکستو نگاه میکنمو با خودم فکر می کنم خداییش میشه اون سبیلها رو نکند ؟ چقدر مقاومت لازمه که این کارونکنم ؟
127-به به سلام آقا . ساعت خواب خوبی ؟ باوووووشه حالا چون دلم نمیااااد فقط وقتی اذیتم کنی میکنم
128-عجببببببببب! اون مرد هایی که سبیل ندارن چی ؟ خانوماشون چیکارمیکنن ؟شما حضرت آقا به فکر خودتون باشین بعدشم من اصلا اذیت می کنم مگه ؟ تازه اذیتم کنم کارخوبی می کنم
129-نااااااادر
130-خب تو هم این جوری میجوابی دل عشقت میریزه خب ....
131-اما من سکوتو فقط تو شرایط خاص دوست دارم و نه همیشه بیشتر دوست دارم سرمو کنارگوشت بذارم و آروم آروم حرف بزنم
132-ناااااادر نمیخوای عشقتو بکشی که ؟ می دونی استاد دیوونه کردنی تو ؟
133-آییییییییی میکشمت ناااااادر تموم پوستم دون دون شد دیووووونه
134-دوستت دارم نادر .. خیلی زیاد
135-دوستت دارم . رسیدم خونه
136-نوش جونت ..خب به خانومت نمیدی ؟
137-آلوشو دوست ندارم اما یه قاشق خودت یه قاشق هم من ...لطفا
138-دوستت دارم .. رسیدم خونه
139-نااااادر؟
140-بذار لباسامو عوض کنم میام اونور میپرم تو بغلت
141-دوووستت دارم نادر
142-با یه لب آتشینی که هر کدوم دیر تر نفس کم آورد اون بیشتر دوست داره عشقشو قبوله ؟
143-عاااشقتم ناااادر
144-حالا نمیشه کاریم داشته باشی نااااادر ؟


ادامه دارد ...نویسنده : ایــــــــــرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر