ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 78

پیامهای تلفنی نازنین
901-سرکلاسم نادر دارم درس میدم
902-تازه رسیدم خونه عشقم دوستت دارم
903-سلام عشقم بیمارستان بودم تب بابا تغییر نکرده و همچنان تو ای سی یو اجازه دیدن درست حسابی هم نمیدن مشکوکن به این ویروس آنفل.نزا جدیده دعا کن نادر دارم میرم دنبال پسره که صبح با هاش تصادف کردم اومدم خونه خبر میدم دوستت دارم
904-چشم عشقم نگران نباش دوستت دارم
905-عشق تو الان تو این هوای سرد دلش میخواست نادرش پیشش بود دستشو تو جیب کاپشنت میذاشت تو دستت و گاهی شیطونی میکرد تا بهش بگی نازنین زشته اینکارا تو خیابون ی جا پیدا کردم با 250 تمومش کرد دارم میرم خونه پشت چراغم
906رسیدم خونه عشقم مامان خونه است الان میام چت
907-عااااااشقتم نادر تا یکشنبه دیگه جون ندم خوبه نادر
908-من بیدارم تازه سک سک هم کردم و قایم شدم تا بیای دنبالم
908-نادر؟
909-سلام عزیزم صبح به خیر خوبی ؟ ببخشید خوابم برد و بیدار شدم پیام دادم که دیدم خوابیدی منم چسبیدم بهت و خوابیدم رفتم مسیحا رو رسوندمو بر گشتم .
910-جوووووونم منم عاشقتم نادر بی اندازه بیشتر از اونیکه بتونی تصورکنی
911-مامان کله سحر سعیدو بیدار کرد که ببره بیمارستان الان تنهام هر وقت تونستی بزنگ
912-عشقم دایی اومد
913-عاااااااشقتم
914-نادر جان بیمارستانم تو بخواب عشقم دوستت دارم
915-نادر خوبه دایی رسید و چند روز تعطیله وای روم نمیشد با هاش حرف بزنم دیگه . چقدر تو نازنینت رو اذیت میکنی آخه دوستت دارم
916-نادرم من خونم عشقم دوستت دارم
917-ناااااادر
918-نه نادر دعوام شد با مامان سر خونه حوصله ندارم
919-نااااااادر؟
920-دوستت دارم چه صحنه هایی اونوقت ؟
921-میام تو بغلت اما اگه خوابم برد تو همچنان بغلم کنو گرمم کن تا صبح نادر
922-نازنین فقط مال نااااااادرشه . دوستت دارم
923-سلام زندگیم . صبح به خیر دلتنگم و دوستت دارم .
924-بیمارستانم عشقم خوبه خدا رو شکر فقط ی مقدار مثانه اش خونریزی داشته که سرم شستشو وصل کردن تا ببینیم چی میشه .
925-عافیت باشه زندگیم خوبم عشقم اگه دیدی خبری ازم نیست ناراحت نشو نادر اعصابم خورده در حد لالیگا . هر لحظه ولی به یادتم .
926-نادر؟
927-دوستم داری ؟
928-دلم ی عالمه میخوادت تئازش کردناتوبوسیدنتو
929-کی میشه یکشنبه ؟ دل تو دلم نیست برادیدنت
930-عااااشقتم نااادر
931-نادرشب مهمونی ؟
932-بغلت میزنم آروم با گوشت بازی میکنمومیبوسمت . عشقم ما مال همیم دوستت دارم زندگیه من
933-نو خوب باشی نازنینت هم خوبه
934-نادر عشقتم دلش بغل می خواد ی عالمه
935-جووووونم دیگه باید رفته باشی عاشقتم
936-بابا خونریزیش خوب شده اما باز تبش شده 40تازه اومدم بیمارستان بودم دلتنگم نادر
937-بدون بغل عشقم ؟
938-کاش پیشم بودی میومدم تو بغلت همه عشقمو نیازمو بهت نشون میداذم تا باور کنی تو برام همیشگی هستی دوستت دارم
939-الان سه تایی رسید اس هات بهم
940-میخوای بری خونه بابا ؟ قبول باشه نذرشون انشاالله
941-چند تااااا؟
942-گفتی میرم جایی فکر کردم میخوای بری بعد دوباره خوندم متوجه شدم
943-حالا میشه ی خواهشی بکنم ازت ؟
944-جوووووونم همینو می خواستم . بغلم کنی و بذاری حس کنمت
جووووونم عاشقتم ناااادر
945-به پشت میام تو بغلت باسنمو میدم عقب ترو دستتو میارم بالاترو رو ..... میذارم تا بتونی ..... کوچولو و...... رو حس کنی آروم .....به ...میدم ااخخخخ ناااادرداغیه ..... حس میکنم ااااووووخخخخ
946-غیر قابل انتشار
947-اوهوووم اومدم
948-نادرم نوشتم برات که مامان صدام کرد پاش درد میکرد قطره سی ام مالیدمو صبونه خوردم ببخشید نادر مامان رو میبرم بیمارستان .
949-سلام عشق عرعروی من تازه رسیدم خونه بابا نمیدونم نه خوبه نه بد به روده اش مشکوک شدن فردا کونو لوسکوپیش میکنن دوستت دارم
950-نادر ؟
951-خونه ای یا خونه بابایی عشقم ؟
952-جووووونم نادر دل تو دلم نیست . راستی اومدی خونه هوای تهران روی چک کن عشقم امروز خفن گرفته انگاری برف اساسی بخواد بیاد ناااادر دوستت دارم
953-نادر تو میدونی چقدر دوستت دارم ؟
954-خب تو چند تا نازنینتو دوست دااااری ؟
955-نااااادر تو هم میدونی اندام قناس من تحریکت نمیکنه اینوووو میگیییی نه ؟!
956-یعنی ممکنه یکشنبه جلو .......ببینم نادر ؟؟؟؟
957-راستی نادر تو تتوی بدن دوست داری یا خوشت نمیاد ؟
958-منظورم از دیدن فلسفه شدنش بود عشقم ممکنه اون جوری بشه عایاااا؟
959-اتفاقا مو هامو تیره کردم نادر فقط انتهاش یکم روشنه . آرایش بژ با نارنجی تو ذهنمه . دوست داری ؟ اما عشقت ی تنوع پروانه ........ داره
960-کلا اهل آرایش غلیظ نیستم باوووشه صورتی می آرایشم برات نفس کلا عشقت رنگ قرمز دوست نمیداره تتوم دایمی نیست نادر مشکیه و الان یکم کمرنگ شده
961-امشب ی بار صورتی ی بار نارنجی امتحان می کنم هر کدوم بیشتر اومد بهم اون رنگ رو استفاده می کنم وااااییییی ناااادر اون لحظه که ببینمت چی میشه ؟
962-هر دو شون هستن عشقم چطور ؟
963-چه خداحافظی ؟؟؟؟؟؟؟
964-بی خبرم نادر !هرجور دوست داری عشقم جواب بده
965-فکر کردم خدا حافظی از لوتی کرده ناراحت شدم دیدم تو چاق سلامتی رو میگی برو نفسم دوستت دارم
966-آره میدونم مهمون داره .اااخخخخ ناادر فقط ببینمت فقط ی شب مونده . جون میدم تا یکشنبه صبح .
967-ناااادر یعنی میشه واقعااا؟ همین جوری مگه میشه ؟؟
968-ببخشید عشقم میترسم یکیشون بیاد بعد من بلد نیستم جمع کنم خودمو تابلومیشه
969-کدوم همه خوشگلیم آخه ؟
970-پس عمراااا اینو نمیییییگم کلا صحبت علمی پیدا کنم در موردش بحرفیم
971-سلام عشقم صبح به خیر دوستت دارم . فردا صبح این وقتها دارم میام دنبالت وااااای
972-با اینحال که بیصبرانه منتظر دیدنتم اما شرایط مساعد برام خیلی مهمه نادر دیروزم ازت خواهش کردم دوباره هم خواهش میکنم اگه تا 5 درصد هم دیدی مساعد نیست شرایط نیا نادر خودمو نمیبخشم اگه اذیت بشی مخصوصا که باید تو سر ما خیابونا رو بگردیم شرمندت میشم
973-نادر؟
974-ی نظر میخوام ازت یهو ی چیزی یادم اومد .
975-عرض میکنم نادر من ریموت پارکینگ .... خونه رو دارم اون مستاجرماشین نداره پارکینگش هم خالیه میتونیم بریم اونجا یکساعتی رو تو پارکینگ نظرت چیه ؟
976-پارکینگش دو طبقه است . پارکینگ واحد من زیره اصلا اگه واحد های دیگه نیان پایین کسی نمیبینتمون
977-نه , دستشویی نداره .
978-چرا عروسی ؟؟ ی پارک نزدیکش هست نهایتش میریم اونجا دستشویی
979-قبل از این که بریم خونه پایین میریم دستشویی بعد میریم نهایتا نیم ساعت یک ساعت تو پارکینگ بعد میریم
980-دیووووونه عاشقتم
981-پیشاپیش عافیت باشه بهش فکر نکن .عشقم تا فردا .. دوستت دارم
982-اینجا آفتاب شد خدا رو شکر
983-نادر؟؟؟
984-چرا علی الحساب ؟.....عاشقتم
985-بابا کولونوسکوبیش موند برا فردا بعد از ظهر ساعت 2 . منم گفتم یکی از همکارانم گفته به جاش برم بچه اش مریضه نمیتونه بیاد مدرسه . دایی هم نمیره فقط ...... داره آماده میشه بره .
986-نادر تو فردا تا انقلاب با بی آرتی میای ؟
987-میشه یه خواهش بکنم ؟
988-خودمو تو بغلت جا میکنم ....... میکنمو میگم میشه به جای اینکه انقلاب پیاده بشی سه تا ایستگاه بعدش پیاده بشی ایستگاه بهبودی درست مقابل ساختمون وزارت کار من اونجا ایستادم تا برسی
989-من بخوام تا انقلاب بیام ترافیکش زیاده تو سر ما منتظر میمونی عصبی میشم . اما مسی رو بذارم مدرسه دوسوت دم وزارت کار ایستادم تا از پله برقیش بیای پایین بپری تو ماشین
990-از کجا فهمیدی کلک بلاااااعاااشقتم .
991-چند تا ؟؟؟
992-جوووووووووونم عاااااشقتم نااااادر
993-واقعااااااا؟؟؟؟ تو ده و نیم میتونی بخوابی یعنی ؟؟ عمراااااا نادرم . بازم خواهش می کنم ازت . نازنینت فرار نمیکنه عشقم دیدی معطلیش زیاده و درد سر داره بذار چهار شنبه نه هفته بعد حاضر نیستم سر سوزنی اذیت بشی عشق من
995-نادر میتونی بحرفی ؟
996-به عشقش به نادرش فقط و فقط برا نادرشه دوستت دارم دل تو دلم نیست نادر
997-جووووووون کی میشه ببینم باشی ریشاتو بزنیو من شیطونی کنم . قربون صدقه ات برم من اومدم رو تخت که بخوابم نادر و تو هم سعی کن زود تر بخوابی عشقم بی خبرم نذاریااا نادر -نادرجان سوار شدی بهم اس بده لطفاامشب تو بغلت نمیخوابم یعنی ؟ -من الان دارم میخوابم راستی نادر حتما کلیه هاتو بپوشون حالا چه با شال چه با کلیه بند سر ما شوخی نداره من خودم ی کلیه بند یه سره میپوشم که پهلو ها مو سر ما نزنه عشقم دوستت دارم نفسم
998-جووونم بسلامتی چطوره جاده نادر؟
999-خاک بر سرم یعنی چقدر دیگه میرسی ؟
1000-وای فکر کردم نیم ساعت دیگه می رسی .نگران شدم دوستت دارم تو بغلت آروم میخوابم . عاشقتم

پیامهای آخر مربوط میشه به قبل از اولین دیدارمون یه جای کار نازنین گفته بود سه تا ایستگاه جلو تر از انقلاب پیاده شم و توی بی آرتی که بودم بازم بهم زنگ زد و گفت ..من این پیامها رو باید بیست سی قسمت قبل منتشر می کردم ..
ادامه دارد .. نویسنده : ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر