ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 80

پیامهای تلفنی نازنین
1109-الان ......از حموم اومدم رو تختمون فقط بغل تو رو میخوام نادر بغلم کنی و نازمو بکشی لباتو به لبامبمالیو ناله های پر هوس عشقتو در بیاری
1110-اخ اخ ببخشید دوستت دارم
1111-شک نکن که میشه همو ببینیم زود زود عاااشقتم
1112-رفتم زیر دوش ی کم بهترم تو خوبی عشقم ؟
1113-باور کن حالم قاطیه ی بار انگار افسرده ..ی بار بیخیال میشم ی بار از دنیا زده ام ی بار پر از خواستنم ی بار خسته ام و ی بار با نشاط تو عرض یکساعت این همه حالت طبیعی نیست
1114-اینقدر وول میخورم تو خواب وقتی آروم نیستم که نمیذارم تو هم بخوابی بخواب تو عشق من دوستت دارم
1115-بخواب عشقم اینم بر نامه است دیگه هر لحظه به یادتمو در انتظارت
1116-صحت خوابت عشقم باشه عزیزم خوش باشید
1117-منم دوستت دارم بخوابم تا بیای به یادت هستم
1118-تو چت بودم نادر جان
1119-قربون عشقم برم من دوستت دارم
1120-نادرم خوابیدم بیدار شدم عشقم دوستت دارم
1121-جوووونم چقدر زود نادر
1122-نادر ؟
1123-خوندم عشقم
1124-بااوووشه ..حالا بگو ببینم چند تا عشقتو دوست داری ؟
1125-سلام عشقم دوستت دارم
1126-عشقم هر وقت تونستی بزنگ دوستت دارم
1127-نادر؟
1128-وقتایی که صبح ها با هات میحرفم همچین صدات بهم آرامش میده که از آرامش زیادت به هوس میفتم دلم ی عاااالمه لباتو میخواد
1129-نادرم من تازه رسیدم خونه . دوستت دارم ی عااالمه
1130-چرا خدا به داد برسه نادر ؟ درد داره ؟
1131-یادش بخیر نادر عین باد گذشته دلم میخوااد بازم عشقمو
1132-فردا رو تعطیل کردن مدارس رو تهران . ای بخشکی شانس گفتم فردا مسی رو میبرم تا ظهر بیرون میمونم میحرفیم
1133-منم نادر خیلییییی نازشو بکشی هااا . غر نزنی بهش ی وقت بابا بد اخلاقه نشی دندان پزشکی درد و وحشت خوب
1134-منم میخوام نادر لباتو زبونتو سبیلهات اوووخخخخ عاشقشونم نادر
1135-نمی دونی چقدر لب گرفتنمون بهم چسبید و حال داد . ی لحظه از ذهنم خارج نمیشه . هر لحظه که یادم میاد ی حسرتی می خورم نادر که نمی دونی
1136-عشقت میخواد بخوابه . خواااب خواااب خواب بعد از ظهر نااادر غش کردم خودم از خنده . دوستت دارم عشقم .
1137-قربون عشقم برم که ان قدر دوستت دارم عاااشقتم نفس من .
1138-سلام عشقم بیدارم
نادرجان نگرانت شدم کجایی ؟
1140-نادر ؟ وای دلشوره گرفتم ساعت 4 کارت تموم میشده پسر بزرگت  خوبه ؟ نادرتو رو خدا زود تر خبر بده . نگران هر دو تون شدم .
1141-نادر ؟ کجایی عشقم ؟
1142-نادر از دلهره حالت تهوع گرفتم بخدا تحمل این همه استرس ندارم
1143-آدم خواب بی موقع هم نیستی بگم خوابیدی نااادر
1144-ببخشید مجبورشدم بی هماهنگی بزنگم قلبم داره میاد تو دهنم
1145-اصلا میرسه پیامهام نمی دونم ؟
1146-نادر نادر نادر نادر نادر نادر نادر نااااادرروانیم کردی ساعت 31: 5دقیقه بهت پیام دادم بیدار شدم الان 40: 7دقیقه هست . تازه ساعت 30: 3خوابیدم خواب مرگ رفته بودم مگه این قدر طولانی هیچی نگو دیگه نادر هیچی عصبانیم در حد مرگ
1147-نمیخوام از اون لفظ نا محترمانه استفاده کنم اما الان همه گوشی ها دلیوری داره نادر جان اس میدی وقتی میرسه دلیوریش میاد تو بگو نخواستم جواب بدم اما نگو که نرسیده پیامهام
1148-خیلی عصبانیم نادر خیلی خیلی خیلی کاری بهم نداشته باش
1149-نه نمیخونم چون الان ناراحتم ازت ارزش ی اس دادن ندارم برات دیگه چی برم بخونم .
1150-چون از نگرانیتون جونم به لبم رسید الان عصبانیم موندم برای چی پیامهامو اصلا نگه میداری ؟مگه من میخوامبمیرم تو کتاب بنویسی به یاد گاری از من ؟
1151-حالا هی من هیچی نمیگم تو هی ادامه بده
1152-نگران تو نبودم راست میگی ..نمی دونم چرا اشتباهی به شماره تو اس می دادم واقعااااچرا؟؟؟؟
1153-دیگه چیزی نمونده که بگیم بخواب
1154-مگه معده ات درد می کنه ؟ خدای سفسطه ای نادر آگاهانه نا آگاهانه معنی نداره . تو هم اگه حال عصر منو می دیدی آن قدر حق به جانب نمی شدی
1155-من گفتم از تو بدم میاد ؟
1156-نادر بخواب , حوصله ندارم
1157-تو بد ترین اخلاقت می دونی چیه ؟ زود قضاوت می کنی آدمو بخواب تو من خوابم نمیاد
1158-دوستت دارم
1159-ای کاش میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
1160-تو هرچی دوست داری بگی رو تو لفافه میپیچی و میگی اما زبونم تنده
1161-اصلا خوب نیست که عادت به جواب دادنت رو اختصاصی میکنی و به عنوان تیکه بهم میگی دوست ندارم این کارو
1162-همه زن و شوهر ها دعوا دارن وگاهی جدا میخوابن ما هم مثل همه
1163-نمیخواد خودتو اذیت کنی میدونم نخوابیدی ظهر و بعدشم که ناراحتی بوده دیگه جواب نده و بخواب
1164-سلام صبح به خیر
1165-مرسی خوبی ؟ معده ات خوبه ؟
1166-بیشتر استراحت کن مواظب خودت هم باش
1167-خدا رو شکر مرسی
1168-بهت همیشه گفتم من حد وسط ندارم . یا خوب خوبم یا بد بد
1169-نادر تموم شد . ول کن دیگه اون قضیه رو خودم حالم خوب نیست
کار هم زیاده مشغول تونام ای خدا از دست تو
1170-دارم میرم حموم
1171-ساعت خواب , دوستت دارم
1172-نادر برا فردا برا خودت هم نگرفتی برا خانومت حتما ماسک فیلتردار بگیر
خیلی آلوده ست هوا
1173-نه نادر از کنارش فیلتر تهویه هوا داره
1174-جدی ؟؟؟
1175-خیلی آلوده ست نادر شاید نه . حتما بگیر عشقم
1176-آره عشقم شبکه خبر زیر نویس کرد
1177-تمام سعیم رو می کنم ولی ماشین نمیتونم بیارم تو طرح اون جا
1178-تموم سعی ام رو میکنم ولی ماشین نمیتونم بیارم تو طرح اونجا
1179-نه نادر سردرد دارم شدید با گردن درد میرنه دست راستم
1180-جونم عشقم ؟
1181-شده برانیم ساعت هم بیام ببینمت میام
1182-منم شاید 9 تا 9 و 30بتونم بیام زود تر ی کم گیر میدن احتمالا که کجا میری و این حرفا اما میام حتما
1183-والا چون تو حوصله عاشقی داری تو این سن این همه صبر وحوصله از کجا آـوردی نادر؟ ساعت چند بلیط دارین ؟
1184-حرف از دوست داشتن دوست داشتن نزدم عزیزم گفتم فقط خوب حوصله داری بخدا برای ی لحظه حسودیم شد نادر
1185-فکر کردم پیش هم میشینید نادر من فردا با ماشین بیام میتونی از بیمارستان به سمت کارگر به سمت نواب بیای زیر پل گیشا یا من بدون ماشین بیام بیمارستان ؟
1186-آفرین همون که بعد از بیمارستانه پل بزرگه بعد دانشگاه مدیریت ایستگاه بی آرتی هست اونجا می ایستم
1187-آفرین همون که بعد از بیمارستانه پل بزرگه بعد دانشگاه مدیریت
ایستگاه بی آرتی هست اون جا می  ایستم
1188-سلام نفسم خسته نباشی جاده خوبه نادر ؟ خودت خوبی ؟ جات راحته ؟
1189-الهی بمیرم که انقدر خسته ای کاش میشد به جات بیام تو بیای این جا
استراحت کنی
1190-از ساعت چند دکتر ویزیتش شروع میشه ؟
1191-تو فعلا برو بشین پیش خانومت .کاری چیزی داشت من حاضر شم راه بیفتم
1192-من دارم در میام
1193-تا 5 مین دیگه اونجام
1194-من رسیدم خونه نادر دوستت دارم
1195-مگه بیمارستان داروخانه نداره ؟
1196-ای خدا کاش میموندم با ماشین میبردمت
1197-من برا دل خودم اومدم که دلتنگت بودم تشکر نیاز نیست
1198-نادر , عشقت حالش خوب نیست
1199-دور از جونت نادر حالم بده چون یاد .......... میفتم چجوری ردیفم میکنی اوونوقت ؟؟؟
1200-نادر ؟
1201-دوستت دارم عزیزم خسته راه نباشی
1202باشه عشقم فردا هم تهران مدارس نعطیل شد کاش تهران بودی نادر دوستت دارم رسیدی خبرم کن از نگرانی در بیام خانومت خوبه حالش ؟
1203-خیلی عشقم بوووس
1204-سلام عشقم صبح به خیر
1205-مامان و بابا امروز میرن اون خونه برا تحویل گرفتن اون خونه احتمالا کارگر هم می گیره تمیز کنن رفتن خبر میدم عشقم
1206-همیشه تو رو کنارم حس میکنم نادر خوبم خدا رو شکر
1207-نادرجان ......اومد دوستت دارم
1208-اوهوووووم ی عااالمه هم دلم برا بغلت تنگ شده نادر
1209-به اسم نادرش
1210-نااااادر
1211-جوووووونم
1212-بخواب عزیزم منم احتمالا قرصهایی که خوردم اثر کرده انگار چشمم سنگین شده
1213-پامو میندازم روپات دستمو از زیر میبرم تو لباستو با موهای سینت بازی میکنم تا خوابم ببره
1214-نااااادر باز دیگه چرا ؟؟؟
1215-سلام ساعت خواب عشقم دوستت دارم
1216-حموم بودم الان در اومدم
1217-نخیر بیدارن . دارم میام تو بغلت
1218-نادر ؟
1219-بیدارم بابا .. این مامان بی نزاکته من یهو اومد تو اتاق . دید گوشی دستمه رفت بالای منبر
1220-بخدا خواب نبودم دیدم لباس دارم درو محکم نبستم یهو در باز شد گوشی هم که نور داشت تابلو بود اگه عشقم خواب داره بخوابیم
1221-دارم تو چت برات می نویسم
1222-نادر جان سلام میشه بزنگم ؟
1223-مامان اینا هنوز خون عشقم
1224-خب ! ..... دیگه چیا میگفت ؟
1225-حالا تو هم تو این همه آدم گشتی ی ....... پیدا کردی براثابت کردن حرفش . ای خدااااا نادر بدم میاد از ایناستدلالها دیگه لطفا فلانی اینو گفت اونو گفت نکن
1226-تو اون همه اصرار به با هم بودنمون کردی اون وقت من چه بازیی دارم با تو بکنم ؟؟؟
1227-من عشق معتدل میخوام عشق زیاد حسودی دل زنک میاره اینو همون اوایل هم بهت گفتم . یادته ؟
1228-تب دارم نادر
1229-نادر دراز کشیدم شاید خوابم برد
1230-نادر تو رختخوابم خراب تب شدید
1231-نه بابا نادر اینا کدومشون دل به حال من میسوزونن !بخدا تغییر حرارت نمیدم نادر . چه می دونم چرا اینطوری شدم بیچاره اصلا نمیذارم نزدیکم بیاد طفلی به این زودی یکماه شد ؟؟؟
1232-میخواد بخوابه از حالا ؟ حرص خوردن نداره عشقم نهایتش میفته ی ترم دیگه امتحان میده رشته اش چی بود ؟ برا منم حرص نخور همیشه کنارمی و نگرانم . ی دنیا ارزش داره برام فقط نگرانم از این آنفلونزا نگرفته باشم
1233-ای خداااا , چرا عصبی ؟؟ آخه عزیز من چیزی نشده . ی مریضیه . من بدنم ضعیفه کلا از سر کورتن ها . به ی بادی بندم خوب میشم نگران نباش
1234-خدا مرگم بده حالا مواظب باش تو مریض نشی زبونم لال ای خدا .نادر آدمه مریض میشه ناراحتی نداره که نستوه رو هم بیخیال باش .. اینهمه گفتی شد؟ که ی شبه بشه .عیبی نداره عشقم اعصاب آدمو از پا درمیاره . مامان این چند روز انقدر رومخ من رفت و عصبیم کرد که این طوری شدم
1235-سلام نادرجان نمیرم مدرسه حالم خیلی خرابه
1236-من اومدم مدرسه
1237-زنگ زدم مدرسه بگم حالم خوب نیست معاونمون شست گذاشتم کنار منم راه افتادم اومدم
1238-اگه بدونی چه حالی دارم رفتم دعواکردم زنگ تفریح
1239-نادر جان از مدرسه در اومدم تونستی بزنگ
1240-سلام نادر تازه بیدارشدم نادر حوصله ندارم هیچی نگو خواهشا
1241-باشه نادر جان میدونم به یادمی دیگه نمیخواد هی اس بدی
1242-تختمو به ی مصیبتی جادادمو اتاق خودمو مرتب کردم دارم می خوابم
1243-سلام بیدارشدم
1244-از هر دو نظر داغونم خاله ام هم اومده کمک قوز بالا قوز
1245-ای خداااچرا هوچی بازی درمیاری ؟ همه چیو ول کردی چسبیدی به این حرف من فقط اینو بهت گفتم ؟اصلا منظورمو متوجه نشدی نادر
1246-من میگم تو به جای درک کردن شرایط من به جای این که آرومم کنی بد تر تو فشارمیذاری منو تا تقی به توقی می خوره دم تز دوست داشتن خودتو بی علاقگی منو می زنی نادر من یه آدمم با اخلاقهای گند ازم انتظار آدمهای عادی نمیشه داشت میبینی چیزی نمیگم هی به گند نکش علاقه مو با گند زدن
1247-اگه آن قدر که ادعا می کنی عاشق بودی زود نمیگفتی ..... راست میگفت صد تا فحش نا موسی می دادیاما اینو نمی گفتی با علم به دونستن این که ....فقط به دنبال خراب کردن منه
1248-برات ی ایمیل فرستادم باید خیلی زود تر فکر اینا رو میکردی نادر ی کم دیره دیگه
1249-من نگفتم تو هوسبازی تو فقط درگیر این قضیه ای نمیتونم بیام چت اینجا نتم ضعیفه
1250-من کی چنین حرفی زدم ؟؟؟
1251-خوبه , آفرین آفرین به منظور بر داریت دستت درد نکنه
1252-الان دیدنت چیزی رو عوض نمی کنه چون ناراحتم خیلی
1253-من باشم میگم نادرجان الان سرت شلوغه حالت خوب نیست برا بابا نگرانی مامان رو اعصابته خودتو ناراحت نکن با این حال که خیلی دلم میخوادت اما منتظر میشم هر وقت سرت خلوت شد بیام با هم با شیم اصلا نگران خواستن من نباش تو با آرامش با هام باشی از صد تا ...... نگران برام با ارزش تر
1254-حالا تو کلاهتو قاضی کن
1255-من کم گذاشتم برات که شک میکنی به علاقه ام ؟ این سوالایی که تو از من میکنی توهین نیست به من ؟ من هی خود خوری میکنم میگم نادر منظور نداره دیگه تو نباید به خودت بیای ؟
1256-نادر سفسطه نکن . حرف تو دهن من نذار من به تو گفتم حقه باز ؟؟؟من گفتم هوسباز ؟ من غلط کردم با هفت جد و آبادم اما اگه اونی که گفتمو اشتباه گفتم بگو اشتباه گفتی من هی میگم تو باز حرف خودتو می زنی
1257-تو که فکر می کنی نازنین به هر روشی داره بازیت میده برو اصرار کردن دلیل نداره ؟ نمیتونم بفهمم !
1258-نادر خراب کردی همه چیزو دلزده ام کردی . لعنت به .... لعنت به سایت لعنت به خودم
1259-بله ؟
1260دوست داشتن چیزی نیست که جای دلخوری باعث از بیم رفتنش بشه اما گاهی آدم دلش نمیخواد به دوست داشتنش خدشه وارد بشه
1261-بهت گفته بودم نذار به جایی برسم که دلم بگیره
1261-چه کمکی نادر ؟ الان صد نفر هم بیان کمه که به خودم کمک کنن داغونم . نادر انتظارشو از تو نداشتم میتونی بفهمی ؟
1262-تو که ادعا میکردی میشناسی منو ؟ میدونستی بد قلق ام می دونستی نازنین چرا تو رو انتخاب کرده .
1263-من الان تو شرایطشم ؟ نه خودت بگو ؟
1264-اما درست خلاف چیزی که باید باشه عمل میکنی
1265-الان به مغزم هیچ چیز خوبی نمیرسه
1266-اصلا باورم نمیشه تو نادری بخدا! تو الان میدونی وضعیت من چطوریه بعد پشت هم اس میدی و انتظار جواب داری عجیبه برام
1267-
1268-دارم از خستگی تلف میشم بالاخره جمع شد ی خورده ریز مونده دیگه برا فردای اینا . میخوام بخوابم
1269-سلام خواهش میکنم دیگه چیزی نگو وقتی گوشیمو روشن میکنم میبینم پیام دارم عصبی میشم بذار یه مدت تو حال خودم باشم با خودم کنار بیام
1260-ببخشید شما ؟
1261-نه فقط میخوام با خودم کنار بیام دلم گرفته
1262-خانم نادری چه پیامایی جالبی میدین
1263-به نازنین حتمی می گم خخخخخخخ
1264-داییخخخخخ نمیگه و جواب نمیده در کل الان همه خبر دارن نمی دونم چی بگم بهت نادر یعنی بیچاره م کردی مخصوصا این که شمارت به خانوم نادری سیو شده تابلو تر از همه
1265-مامان که خخخخخنمیگه . اما احتمال این که مامان بخونه بده به بقیه بخونن برا ضایع کردن من بعید نیست که اونا جواب بدن اولیش ببخشید شما برا مامان ممکنه باشه اما بقیه رو نمیدونم
1266-من نمیدونم نادر ما وقتی همه کارمون با این شماره است دو بار دو بار فرستادنت چیه ؟ زنگ میزنم به گوشیم خاموشه نادر بگم چی الان ؟ حالا جهنمه اسمم بگم از همکار ها بچه ها بودن مثلا از بابا گفتی که بگم کی بوده که خبر داشته آخه
1267-خاک بر سرم نادراینو که ......بشی رو فرستادی به اون گوشی یعنی ؟؟؟اینو گفتی که فرستادی ؟
1268-تو فرستادیش که اینو فرستادی
1269-فعلا تازه رسیدم . مامان اخماش تو همه خاله طبیعیه . خواستگارم  خوابه خواهرشم  هم تازه رسیده
1270 -سلام علاقمند بودم به صحبت با جنابعالی اما به درخواست دخترم برای بر قرار نکردن تماس از شما استد عا دارم از ادامه رابطه با ایشان ممانعت فر ماید متشکرم

این قسمت از پیامهای نازنین حاوی نکات بسیار جالب و قابل بحثی بوده که در قسمت بعد به آن می پردازم فقط همینو بگم که آخرین پیام در این بخش رو پدر گرامی نازنین برای من فرستاده و پیامهای شماره 1262و 1263ازمادرگرانقدرایشان بوده است ..الله اعلم ..خدامی داند
ادامه دارد .... نویسنده : نادر


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر