ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 47

چند پیام تلفنی از نازنین عزیز , از روز هایی  که با تمام وجودش عشق و احساسشو نشونم می داد و با این کار وسوسه ام می کرد که ببینمش و این حس رو در آغوش گرمش تجربه کنم ... یا درنگاهش ببینم .
375-سلام عشقم بیدارشدم
376-سلام عشقم الان میام
377-نادر من بر گشتم . می خوام شام آماده کنم به یادتم
378-کتابو میذارم کنار تختو آروم مو هاتو نوازش میکنم اذیتت نمی کنم عشقم
379-بیا عشقم دراز کشیدم اتفاقا کتاب میخونم
380-میدونم عزیزم منم همچین توپ نیست دستپختم
381-اتفاقا منم قورمه سبزی درست کردم اون روز تو گفتی دلم خواست فکر کنم و بار کردم نوش جونت منم بی اندازه دوستت دارم .
382-سلام عزیزم خسته نباشی ناهار چی داری ؟
383-بغلم کن نادر بچسبون به خودت محکم
384-نادر؟؟؟
385-جوووونم ازپشت دستامو دورکمرت حلقه میکنم سرمو به کتفت میچسبونمو میگم بوی خودت از بوی برنجت بیشترمستم میکنه زندگیه من
386-مرسی عشق من . میوه که خودش عالی وقتی هم که با عشق خریده شده باشه چه شود !فقط خواستیم بخوریم میشه لوسم کنی برام پوست هم بگیری ؟
387-بیدار شدم عشقم
388-عافیت باشه عشقم با خیال راحت حاضرشو عزیزم
389-حالا چه دلت بیاد چه نیاد تنها می مونه دیگه ..نادرجان خودتو خیلی مقید نکن اس بدی .میدونم به یادمی خودتو اذیت نکن .خوش بگذره بهتون عزیزم
390-شاید رفتیم بیرون ما .خوش بگذره بهت و دوستت دارمو بیصبرانه منتظرتم
391-نادر ما میریم بام تهرون .جاتو خالی میکنم . دوستت دارم
392-تو این فضا دارم جون میدم برات نادر .باید میبودی کنارم نادرعاشقتم
393-من خونه ام عشقم
394-سلااااام صبح به خیر . من بیشتر من بیشتر ......
395-من رسیدم عشق من , دوستت دارم و روز خوبی برات آرزو میکنم .
396-بیدارم عزیزم
397-اما تو خسته شدی امروز خیلی باید استراحت کنی
398-خسته نباشی عزیزم .. باشه عشقم
399-ناااااادر بدجنس .. میچسبم بهت پامو میذارم رو پات سرمو میبرم تو سینتو دستمو دور کمرت میندازم مرسی نادرجان ممنونم ازت همسر یکی ی دونه من .
400-دکتر رفته بودی مگه ؟ نمیدونستم نادر بیا کنار عشقت بخواب
401-وااانادر!!!تا الان کجا بودی ؟؟؟
402الان وقت خوردن و خوابیدنه ؟؟؟سر کلاسم نادرجان
403-نادر ی سوال ؟
404-عرض می کنم البته تو می دونی نازنین چقدر دوستت داره ؟
405-سلام عشق من صبح به خیر من مامور به خدمت شدم .
406-عشق شما داره تختوتو مرتب می کنه
407-تجدید خاطره ؟ کدوم خاطره دقییقا ؟
408-آخه کجای صدای من قشنگه ؟ الان میزنگم بهت
409-نادر تو آسانسورم عاشقتم آن قدر که محاله باورت بشه
410-من خونه ام عشقم
411-باورت بشه نادر هرچی رو که شنیدی باورکن تا به وقتش بهت ثابت بشه دوستت دارم نادر
412-میخوابمو بیشتر از همیشه میخوام حس ات کنم پس محکمتر میچسبم بهت ودستمو تو موهات میبرمو نوازششون میکنم .
413-بخواب عزیزم............رد میکنم سرمو ب سینت میچسبونمو با بوی بدنت چشام سنگین میشه همسرمن
414-خانومت بیداره عشقم . خوابم نبرد اصلا
415-بله همسر عزیییییزم دوستت دارم
416-چرا باید دور کنه وقتی رویایی ترین شرایط برام اتفاق میفته وقتی صبح از تصورت صدام میلرزید و بدنم سست بود قلبم تند میزئ و نفسام به شماره افتاده بود چطور دورم کنه ازت ؟
417-باوووشه برو ببین چی شده عشقم
418-نادر ؟
419-نادر من حساس نیستم نگران نباش عزیزم . اوخیشششششش همینو میخواستم
420-میفهمم نادر تمام تلاشمو میکنم .
421-نادربخداخودم نمیدونم چه خبره . داییم گفته دارم میرم مامان گفته منم ببر .مامان .... هم گفته منم میام عشقتم نمیدونه چیزی . پس نگرانی نداره .
422-داشتم جارو میکشیدم بعدم می بخشید چشم حواسمو جمع می کنم شوهر عزیزم و تازه کلی برای داشتن همچین شوهری هیجان زده ام نمی خوام چیزی خرابش کنه نادر
423-نااااادر من تا آخر عمر هم در عقد تو نباشم مال تو می دونم خودمو من گیرم رو 4 تا کاغذ پاره نیست وقتی از تصور تو آن قدر هیجان زده میشم برام حکم عقد رو داره تمام تلاشمو می کنم نادرجان .
424-نااااادر . دق می کنم بی تو . مامان همیشه 4 شنبه میاد جمعه میره حالا شانسه منه . من بدون تو چطوری بخوابم نادر ؟
425-چرا نادر حتما اس میدم . شایدم شب تنها خوابیدم تا بپرم تو بغلت اگه داییم بیاد تو اتاقم خوبه تو بغلت می خوابم . اما مامان باشه هی غر می زنه بخواب دیگه نادر دوستم داری هنوز ؟
426-نادر عااااشقتم
427-عشقم داره میچکاره ؟
428-اگه یه ماژیک داشته باشی پشت لباس بالایی چی مینویسی ؟ هیچکی نگاش نکنه فقط مال منه !!!
429-نه عشقم برو من یه کم تمیزی کنم برم حموم بعد بیام تو بغلت
430-پالتو دراز ندارم . موهای جو گندمی دل نازنین ببر ؟!!

431-نفر پیشین مهمون شماست چه غذایی براش درست می کنی ..؟ میرزا قاسمی
432-نادر میکشمتا !!! تموم حسم به همونه ..ننر لوس
433-با دیدن اولین کلمه چیزی که به ذهنت می رسه رو بنویس فال قهوه ..قبولش دارم ..نازنین ؟
434-نه نادرم . بیاااااام ؟
435-چه حس عالیه که تو بغل عشقت از خواب بیدار بشی آروم خودتو بچسبونی بهشو حرارت بدنش داغت کنه . ااووخخخ ی لرزش خفیفی ازم گذشت پر از خواستنم نادر دوستت دارم
436-جوووووم .نادر بگو همراه با چی ؟ نازنینت می خواد بدونه
437-آآآخخخ ناادر . به پشت میچسبم بهتو میام تو بغلت فشارش بده ....... عشقت ..خیلی حس کردنشو دوست دارم ناااادر بذارش بین ........ ناااااادر
438دقیقا همین منظورم بود . الان اگه بگم تو بی نظیر ترین مرد.... برام بازم میگی تعجب می کنی ؟
439-من رسیدم مدرسه پیام قبلیم قرمز مونده که گفتم از خونه دارم در میام لبامو رو لبات میذارم ............یکم فشارمیدم و تو چشات نگاه می کنم .....!
440-گفتم که فرارو بر قرار ترجیح میدم نادر شب می خوام تنها باشیم
441-نمی دونم چجوری اما خانومت دلش می خواد . بد عادتم کردی نادر می دونی دیوونه ترین چیز برام همینه که ........ ...
442ناااااادر عشقت می خواد ی فکری بکن خب !!!
443-نادر ............................................نااااادر خسته نکنی خودتو . امروز شب عشقت طولانی می خواد
444-ناااادر دلم ی لوس کردن حسابی و بعد ی..........داغ و طولانی میخواد . نمیدونم نادر فقط میدونم بغل نادرمو میخوام وای یه ........... طولانی و یواشکی تصورش دیوونم میکنه.............بشم میخوام نادر نگو نه نادر
445-نرسیدم نادر
446-نادرم من هنوز خونه نرسیدم اینا این خونه جدید رو گم کردن اومدم دنبال اینا
447-عشقم ناهار میخوردم . ببخشید دوستت دارم . ظرفها رو بشورم میام عشقم
448-زندگیه من چطوره ؟ ........ عشقت داره دو تیکه میشه نادر
449-پر از خواستن نادرم
450-نادر ردیف کردم فقط ی کم طول می کشه

ادامه دارد ..نویسنده :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر