ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 62

دلم نمیاد از پیامهای قشنگ نازنین ننویسم .. تازه من ده درصد نوشته های عاشقانه شو هم نمیارم واسه این که زیادی شلوغ میشه ..می خوام بگم این حق نادر باوفا نیست که حالش از عشق خوش نباشه .. اگه اسیر ادم اشتباهی شدم پس اینا دیگه چیه چند پیام تلفنی یا اس ام اس
511-حالا که گویا باید تقسیمت کنم
512-عشقتم رو تخته .آخیششششششششش بغل عشقم می چسبم بهتو .... بین .....رد میکنم نادر ؟
513-نخوابیدم نادر بابا زنگ زد دیگه نخوابیدم .
514-نه چیزی نبود . پرسید مامان اینا کی میان ..منم نادر دلتنگم
515-نادر؟
516-نشد تو یه بار صدا کنم جواب بدی .. دلم گرفته نادر میبینی ؟ از اون چیزی که میترسیدم سرم اومد . با این همه وابستگی چیکار کنم ؟
517-ای خداااااااا ..باشه خوش بگذره
518-دوستت دارم فقط کلافه ام . برو عزیزم خوش بگذره بهتون
519-آره نادر دلم تنگ شده برات
520-سلام نادر بخدا فرار نمیکنم
521-نه فکر نمیکنم بی وفاست اما حس میکنم نادر هم ازم دور میشه در صورتیکه میدونه نباید غر بهم بزنه و شکایت کنه . اما شکایتهاش داغونم میکنه . حس نا رضایتیش سرد میکنه آتیشمو
522-بخدا نادر خسته میشم تو نمیدونی چقدر اذیتم میکنن این خواهرم از همه بد تره دوری از تو هم بهش دامن میزنه فقط خوابم میگیره تا چشامو میبندم میخوابم
523-نمی دونم نادر . اما باور کن اصلا نبودن این روز ها ربطی به تنبیه نداره بخدا .
524-بیا اینا میرن تو نیستی
525-نادر وقتی میگی نخواد دلم میخواد بکشمت :
526-نخوابیدی اصلا ؟
527 -نادر بیتابم بیقرارم
528-نادر منو اینطوری شناختی ؟
529-من از زور دلتنگی دوری از تو دارم دیوونه میشم حرص می خورم
530-الانم تو اوجم نادر اما از این که نتونم ابرازش کنم کلافه ام . دلم حس کردنتو میخواد دلم نوازشتو میخواد دلم میخواد آرومت کنم دلم میخواد کنارت باشم اما نمیشه نادر نمیذارن .
531-نمیخوام نادر کلافه ام وقتی نمیتونم باشم حس میکنم دیگه کم توجهی بهم . حس میکنم دوسم نداری و دوری ازم همینه که خودمو بی توجه میکنم
532-دارم سر ما می خورم نادر انقدر حرص خوردم
533-دیدم مامان اینا دارن جمع می کنن که برن
534-دوستت دارم همسر مهربونم
535-چی راه میفته ؟
536-مواظب نادرم باش . دوستت دارم هر لحظه به یادتم
537-آها . باشه عشقم
538-جوووونم خوش بگذره بهت عشقم دوستت دارم عزیزم
539-اگه بودم روبروت می نشستمو همونطوری که داشتی حرف میزدی زبونمو آروم رو لبم میکشیدم به نشونه ی لب خواستن از عشقم
540-باووشه الان میخوام برم حموم .
541-میام کنارت میشینم ی کم کنار ..... به بازوت میمالم طوری که بتونی ....... وعمدی بودنشو حس کنی و وقتی نگام کردی به خاطر کارم ی لبخند با منظوربهت میزنمو خودمو بیشتر بازوت فشارمیدم عاشقتم نادر
542-سلااااام رسیدن به خیر چرا ؟
543-نخیر .. افتخار نمیدم بهت . نیلوفر میدم بهت . دارم سر و کله میزنم با چت
544-برا نیلوفر .. ی بوسه ی تو و نوازشهای عاشقونه ات نجواهای آرامش بخشت که تا همیشه همراهمی برای من یه دنیاست . بده بستون که نیست من نی نی بیارم براتو ..تو طلا برامن .
545-سلام زندگیم . صبح به خیر . چقدر تو آرومم می کنی . دوستت دارم
546-نااااادر, یه حرکتی یعنی چی ؟؟؟
547-منم خوب نیست بگم اما لبامو ..... حلقه میکردموی ...... برات پشت فرمونم نادر فکرکن ....
548-ناااادرمیدونی که دوست دارم .......ااوووففففچه حالی میده
549-دوستت دارم
550-سلام عشق من , تازه رسیده نازنینت . حتمی دیگه داری برا خواب آماده میشی .دوستت دارم
551-نادر؟؟
552-نازنینت مریضه مریض شده نادر
553-همیشه وقتی زیاد عصبی میشم سیستم ایمنی بدنم مختل میشه اون شبم به خاطردایی  وحید  با لباس خوابیدم عادت ندارم از گرما خیس عرق شده بودم پتو رو دادم کنار پنجره رو باز کردم باد عرق شدم نادر پا شویه ام کنه که تبم پایین بیاد
554-رسید نادر , اونوقت که ...... که خیس میشه رو ببینی چی میشه ؟ خانومتم مریضه و نمیشه نزدیکش بشی .
555-میکشمتاااااناادر
556-نادر بد جنس نشو , دیشب دوبار عشقتو کشتی الانم بدنم ضعیفه بدتر میشم میدونی که با تصور درآ غوشت بودن هم به التهاب میفتم !
557-واااااا قهر براچی ؟ مگه من مثل توام
558-تو میدونی عاشق اینم که سنگینیت رو بندازی روم نادر؟
559-نه نادر خراب خرابم میخوام بخوابم
560-آره عشقم بیا کنارم رو تخت . به پشت میام تو بغلتو بازوتو بذار زیر سرم منم از قرص ها چشم سنگین شده . دوستت دارم
561-سلام نادر دوستت دارم
562-سلام نادر دارم میرم دکتر دوستت دارم
563-دارم بر میگردم خونه . گفت آمپول گفتم خوراکی بدخ اریترو مایسین داد با سر ما خوردگی و سرم شستشو 48 ساعت هم استراحت .
564-به چی حواسش باشه ؟ شوهر من حواسش جمعه جمعه .
565-نادر بغلم میکنی ؟ میخواد بخوابه نازنینت . تب داره
566-خودمو تو بغلت جا میکنمو میچسبم بهت . چشامو که میسوزه از تب رو میبندمو سینه ات رو میبوسم . دوستت دارم عشقم .
567-سلام . دلم ی عالمه عشقمو میخواااااد . دوستت دارم .
568-بهترم اما بدنم یه سره عرق سرد داره . خوبی ؟
569-دوستت دارم
570-ناااادر قیمه چرب بخورم که بد تر میشم و بازم دیر تر میشه بیام بغلت . . نکنه دوست داری دیگه نیام تو بغلت .
571-مال من عمرا نمیتونه مثه مال تو باشه مگر جراحی کنم . اما جدا از شوخی برا من اعتباریه همراه اولم میشه دیگه ؟
572-نااااادر!!! دلم ریخت . گاهی مزه میده . با تحکم با هام حرف  بزنی . اما نمیام چون نمیتونم آروم پیشت بخوابمو خواب زده ات میکنم .
573-نادر من تو رو اینطوری ببینم ی روز در جا میفتم تو بغلتو چقدر دوست دارم از تو لباست مشخص باشه . ااووویییی میدونی نازنینت بد جوری بیتابه . نادر ؟
574-سلام عشقم دوستت دارم
575-بهترم نادر ولی از صبح عشقتو دیوونه کردی !
576-همین که میگی بیشتر دیوونم میکنی . عاشقتم .
577-نادر نههههه الان نه . بذار برا شب . میخوام حسابی عشقتو تو بغلت آروم کنی
578-غیر قابل انتشار
579-ای جاااااانم نووووش جونت یدونه خودت یدونه به جای من بخور نادر دیوونه وار دوستت دارم .
580-شوهر عزیزم خوب باشه منم خوبم . حالم بهتره . تما کمر خانومت درد می کنه
581-نااااادر هردوش میشه ؟ لطفا !!!
582-دوستت دارم
583-توخوب باشی منم خوبم . من بیشتر تییپر تور تر دوستت دارم .
584-روشن کردم نادر . اگه میتونی بزنگ . دوستت دارم .
585-نااااادر هنگ کردم
586-چه کاری بوده کردی ؟؟؟
587-من ..... میخوام چیکارکنم آخه ؟؟؟
588-این همه خودتو تو زحمت انداختی
589-نااااادر باورکن تو شوک ام !!!!نباید اینطوری ...... می کردی
590-محکم میام تو بغلتو حست میکنم نادر عاشقتم نازنینت پر از بغضه
591-دوستت دارم عشقم .میرم حموم نادر
592-در اومدم عشقم . دلم میخواد لبامو بذارم رو لبات و ی لب داغ ازت بگیرم .
593-هرشب که میام تو بغلتو ازت سیر نمیشم که نازنینت هم بهت عادت کرده نادر شاید از تو هم بیشتر . نادر آخه تو نمیدونی چه لذتی داره تو بغلت بودن . بهترم تا وقتی تو هستی خوب خوبم
594-جوووونم نوش جونت عشقم تو بخوری انگار من خوردم . نادر ماه پیش اصلا پریود نشدم تقصیر شوهر وروجکمه که به دل خانومش گوش میده  ...... دیگه نمیگه نازنین که ..... نخورده نادر هم که حالا نازنین از نادرش بار دار بشه چیکار کنه ؟ میدونم تو نیلوفرو بیشتر دوست
595-خواهی داشت . منم ی نیلوفر میارم برات اما دیگه پیشت و تو بغلت نمیخوابم !
596-طبیعیه که ..... عقب بیفته البته .. چون زیاد تحریک میشم استروژنم بالا میره و مانع....... میشه
597-نه نمیشم چون قبل ......حالتهای بدی دارم درد شدید ..... و سردرد میگیرم . اما نازنین دوست داره از نادرش حامله بشه .
598-نادر ؟
599-دوستت دارم میدونی از صدا زدنت لذت میبرم ؟
600-بذار ببینم چی گذاشته ؟
601-نادر اینطوری میگی بیشترخجالت زده ام میکنی . از کارو زندگی افتادی که هیچ کلی هم ......کردی و حالا هم این طوری میگی ؟ تو کنارم باشی هوای من همیشه خوبه .
602-بغل میخوام نادر
603-جووووونم سعی می کنم تندی بیام
604-سلام عشقم پیامهای قبلیم قرمز شده فکر میکردم رسیده ..
605-عشقم صبح زنگ زدم ترمینال شرق به همون شماره ای که برام نوشته بودی .....
606-عشق تو کدوم موقع تا الان خواب بوده ؟ بیرونم اومدم اداره دنبال ابلاغم .
607-خدا مرگم بده نادر یعنی الان دلم میخواد زمین دهن باز کنه برم توش این چه کاری بود که تو کردی نادر؟ ..........
608 -بخدا هنگم نادر هنگ هنگ
609-میدونم دوستم داری وهزلر بار بیشتر از قبل تلاش میکنم جواب صداقت ومحبت بی ریات رو با دوست داشتنمو توجه بهت بدم اما ای کاش راهی برای جبران زحمتو محبتت داشتم . زحمت هزینه وقت و...بهم ریختم نادر من اینا رو در کنار تو می خوام داشته باشم .

نویسنده : ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر