ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 89

نادر : دوباره صاف میشه
منم از کناره ها ی صورتت صورتمو بهت نزدیک می کنم
نازنین : اونجوری که چونمو زیر چونمو میبوسیدی میخواد
نادر : تو چشات نگاه می کنم
لبامو می ذارم رو لبات و بعد میام پایین تر
میام رو چونه ات
و بعد زیر چونه و گلوتو می بوسم
با تمام وجودم با تمام احساسم
بهت میگم نازنینم دوستت دارم عاشقتم
نازنین : نادر ناادر ناااادر
دارم جون میدم برات
نادر : جااااااااان جاااااااااان جوووووووووون دلم .. هوسم نفسم عشقم همه کسم .. من فدای تو میشم .. جونمو بگیر .. اشکمو در بیار .. منو بکش ... نابودم کن فقط بهم بگوهیچوقت تنهام نمی ذاری
فقط نگو از پیشم میری
لبامو می ذارم رو قسمت بالای ..... ات
میام پایین تر
نازنین : اااخخخ نادر
نادر : اون ........
نازنین : عاااشقتم، سرمو میارم بالا و گونه هاتو میبوسم
دیدیشون نادر
نادر : و من بازم تو چشای قشنگ و پر هوست نگاه می کنم و
نازنین : ................
نادر : از خدا می خوام که همیشه دلای من و تو رو مث دو کبوتر عاشق هم پرواز شون کنه .. هیچوقت از هم دور نشن
لذت بردم و لذت بردم و لذت بردم
بازم گرسنه ام بود تشنه ام بود
تقریبا سه ساعت .. کنار هم خوابیدیم ولی چقدر زود گذشت
سه ساعت یا دو ساعت و چهل دقیقه......فشرده و عمقی کم نیستا
و می دونم هر بار همو ببینیم این جوریه اما باید کاری کنم که بدنت نسوزه یا فشار کمتری بهش بیاد
بیا بغلم
بیا اگه خوابت میاد آروم خوابت کنم
نازنین : نه نادر ، سرم درد میکنه
و اگه بگم چرا باورت نمیشه
من سردردام هورمونیه
نادر : باشه عشقم استراحت کن عزیزم
نازنین : از دیروز که عشقت هوس داره استروژنم بالا رفته
درست مثل روز قبل شروع ......
حالا این مدل سردرد با قرص هم خوب نمیشه
نادر : شاید فکر کنی شوخی می کنم ولی ................
نازنین : فقط با پایین اومدن استروژن خوب میشه
نادر : پایین اومدن استروژن و پتاسیم
خودت رو بر نامه رو ردیف کن
دکتر نادر برای مرحله اول نازنین درمانی آماده شه
نازنین : نادر کاش نزدیک بودیم
نادر : آره عشقم
باور کن من می تونم................
نازنین : نااادر بدجنس نشو
نادر : یه جایی هم نیست با ماشین بریم...........
نازنین :.........................
جیغ عشقت در میاد
ااووخخ ناادر چه لذتی داشت، بیهوش شدم انگار ی لحظه
نادر : من اینو جدی میگم نازنین
نازنین : ی سره .......... نادر
نادر : یه فشار قوی می خواد.....
تو میگی ممکنه ........ بپره
عیبی نداره اون اوج ..... بهش می رسی
تسکین پیدا می کنی
استروژنت با .....زدن قوی میاد پایین
چند لحظه یا دو سه دقیقه بعد هوس می کنی که من........
تمام اینا علتش اینه که ما جا داشتیم بازم ....... کنیم
من یه چیزی بهت میگم یه چیزی می شنوی
بذار جیغت با ...... زده شدن ...... در بیاد
دوست دارم و ندارمو بذار کنار
دکتر نادر می خواد در مانت کنه
نازنین : نادر ، نمیشه بذارم کنار
نادر :.....جوری استاندارد می خورمت که مو های سرمو همین چهار تا شوید رو از ریشه درش بیاری
نازنین : دوست داری از حس بد کلا چند وقت از ...... زده بشم؟
نادر : چی رو بذاری .. من در مانت می کنم
نازنین : خدا نکشتت دیوونه
نادر : نازنین در مانی
توسط دکتر اختصاصی نادر
لبان کاهنده استروژن و پتاسیم
فقط مخصوص نازنین
لطفا تقا ضا نفر مایید
این لبان و این زبان مخصوص نازنین خوش بیان
نازنین : نادر ،دوست ن‍َ د ا رَ م
نادر : تو باید همیشه بهم بدیش
هم خودت قول دادی
هم جنبه در مانی داری
حلال تمام مشکلات هور مونی توست
اون وقت همیشه می خوای
جای هفته  یک بار میگی هفته دو بار بیام تهران
نازنین : امان از دست تو نادر
نادر : با ور کن .. اون سرعت چرخش و اوج فشار .........با ...... زدن دور می گیره دور می گیره و دور می گیره
قلقلکت به اوج می رسه
فقط دعا کن یه اسبابی فرا هم بیاد از دست ..... خلاص باشیم و مامان اینا یه چند روزی رو برن هوا خوری
بابا که باید سه ماه سوند داشته باشه ... دو هفته در میون هم که شیمی در مانی داره
فقط بعد از تر خیص هم گفتی دو هفته بعدش شروع میشه عملیات در مان ؟
ای زندگی زندگی ...
نازنین : آره عشقم
نادر : ولی خب از یه نظر مامان ممکنه نره ..... .. آخه اگه بره سیل ملاقاتی ها سرازیر میشن .. واویلاست
نازنین : نادر دلم میدونی چی میخواد؟
نادر : چی می خواد ؟
نازنین : کلا ۲۴ ساعت با هم بودن
نادر : من که تو رو ببینم فوری میگم ..........عملیات .....درمانی رو می خوام شروع کنم
نازنین : من شب رو خیلی دوست دارم
نادر : آخخخخخخخخخخ عالی میشه عالی اوووووووفففففف
گل گفتی .. گفتیا ... خوب گفتی
چه عالی میشه
همه کار میشه انجام داد
نازنین : تا صبح نمیذارم بخوابی نادر اونوقت


ادامه دارد :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر