ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 90

نادر : تو نمی ذاری بخوابم ولی تو ی بغلم می خوابی
جوووووووووون
عشقمی نازمی هوسمی همه کسمی
نازنین : دوستت دارم
نادر : نازنین من ساعت هفت تا حدود سه ساعت و خوردی بیرونم برات اس میدم
بر گردم دیگه خوابی دیگه
یا این که شب می خوای
من ...... رو زمانی دوست دارم که چرتی نباشم
نازنین : باشه عشقم،
نادر : الان هم زیاد خواب ندارم
اما این نازنین
با اون هوس
نازنین : خودمم به شدت دلم میخواد
نادر : با اون شیطنت
با اون تازگی خودش
کاری می کنه
نازنین : وقت شد تا تو بیای ی چرتی میخوابم
نادر : که خواب هم از سر آدم بپره
راستی من الان یه کاری دارم میرم بیرون یک ساعت دیگه بر می گردم
یه سری کار بانکی تو خونه انجام دادم برم تحویل همکارا بدم بر گردم
نازنین : باشه نفسم، برو
مولظب عشقم باش
نادر : تو الان می خوابی ؟ یا هفت به بعد ؟
نازنین عاشقتم
تو بهم گفتی دوستت دارم
نازنین : الان دارم دیکته میگم
نادر : می دونم دوستم داری
می دونم مال نادرتی
من دیوونتم
نازنین : فقط هم مال نادرم
نادر : آخ امان از تو و از وقتی که این پسره بزرگ شه ..
و نادر هم فقط مال توست
دوستت دارم
عاشقتم
نازنین : مرسی زندگیم
نادر : می میرم برات
.من منتظر روزی هستم که عملیات ......در مانی شروع شه
نازنین در مانی
هر چی جیغ بکشی ولت نمی کنم
می چسبونمت به دیوار
به دست و پا زدنت کاری ندارم
......................................برسی به اوج و آروم شی
نازنین ؟
تیکه قبلی رو بخون
نترس .. ..... در مانی ترس نداره
دندون که نمی خوای بکشی
نازنین : جوتم؟
نادر : اون جایی رو که گفتم می چسبونمت به دیوار خوندی ؟
نازنین : نادر نمیترسم، دوست ندارم بخوریش
خوندم عشقم
نادر : نگو دوست ندارم
من کارمو می کنم
نازنین سرخ شدم تا گوشام
نادر و به کارم ایمان دارم
مال خودمه
اصلی ترین کار و فینال رو انجام دادیم سرخ نشدی
خیلی هم دوست داری
این کار ساده ترش جنبه درمانی داره
نازنین : اوهوم مال توئه
اینو دیروز نشون دادم
 نادر : سندش به اسم من و تو خورده من از سهم خودم .... رو تا دلم بخواد می خورم  :
نازنین : نادر نگو
نادر : من دیگه دارم میرم تا 1 ساعت دیگه ..
نازنین : باشه نفسم
نادر : و ساعت 7 دوباره میرم بیرون
نازنین : سختت بود هم نمیخواد
نااااادر
بدجنسسسسسسسس
لوووس ننر
نادر : جاااااااااااااان جووووووووووون دلم ..عشقم نازم نفسم
میشه ؟ میشه تنها بشی ؟ اووووووففففففف چی می شد .. وااااااایییییییی رویا پشت رویا .... حتی اگه مسی هم یکی دو شبی نبود و تو تنهای تنها بودی که اصلا حداقل یک شب میومدم پیشت
که این دیگه امکان نداره با شرایط فعلی که خونواده ات متوجه شدن  بذارن تو تنها بمونی
تازه مامان تو شاید کاری کنه که حداقل بین شیمال و خودش یکی همیشه حتما تهران باشه تا تو خلاف نکنی
واقعا دیروز معجزه شده که با این شرایط سخت تونستی  ردیف کنی
نازنین : خداییش معجزه بود
نادر : از تمام لحظه هامون نهایت استفاده رو کردیم
وقت تلف شده نداشتیم
نازنین : وای عصری که شیما گفت خونم این هفته رو انگار یخ کردم
گفتم خدا رحم کرد نادر
نادر : و بیشتر به ارزش کار صبح پی بردی
و لذت بیشتر به خاطر این بود که در آخرین فرصت سر بقیه کلاه گذاشتیم
نازنین : وگرنه که دیدار به پشت گوش منتقل میشد
نادر : چه حالی داد !
راست میگی ..ولی تو رو خدا الان هم امید وار باش
نازنین : هستم عشقم
نادر : می دونم ..تو هم مثل من دلت می خواد بازم در آغوش هم باشیم
چون می دونی واسه هر دو مون تازگی داره
وقتی بغلت می زنم هم حس عاشقونه ام رو بهت منتقل می کنم هم حس خالصانه و عاشقانه تو رو می گیرم
و این یعنی یکنواخت نشدن رابطه ....... ما
هوس ناشی از عشق هر گز خسته کننده نمیشه
هوس ناشی از هوسه که یکنواخت و خسته کننده میشه . دل آدمو می زنه
نازنین : چون دقیقا حسم همینه نادر

ادامه دارد :ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر