ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 110

مثل این که من باید شهره رو آماده ترش می کردم تا خاطرش آسوده بشه از این که منم مثل اونم و تمایل به سکس یا لز دارم . ازم پرسید که دوست پسر داشتم یا نه و این که با اونا رابطه ای داشتم ؟/؟ -عزیزم من یه بار ازدواج کردم و از همسرم جدا شدم . یکی دو تا دوست پسر هم قبل و بعد از ازدواج داشتم و غریبه نیستی باهاشون سکس هم کردم ولی می خوام یه چیزی رو اعتراف کنم ممکنه ناراحت شی بگی چه دختر بدی هستم از دوستی باهام پشیمون شی -نادیا جون این حرفا چیه . دو تا دوست دو تا رفیق باید حرف دلشونو به هم بزنن . نباید از هم خجالت بکشن . دلشون باید نسبت به هم مث آینه صاف باشه . خب حالا بگو بفرما ..-شهره جون من با دختراو زنای زیادی لز داشتم . چون حس کردم  که این جوری بیشتر می تونم از زندگی لذت ببرم و به آرامش برسم . البته نمیگم که از سکس با پسرا خوشم نمیاد ولی لز به من آرامش دیگه ای میده . حس می کنم حاضرم همه چیزمو برای اونی که باهاش لز می کنم بدم . ولی این احساسو در مورد پسریا مردی که خودمو در اختیارش میذارم ندارم . شهره محو حرفام شده بود .. -دختر تو که می دونی منم همچین احساسی دارم چرا با حرفات تحریکم می کنی . چرا دلمو می بری . -فدای دلت بشه نادیا . تو دختر با محبت و خونگرمی هستی . بگو چی می خوای . خودشو بهم نزدیک کرد و لباشو گذاشت رو لبام . -نمی دونم تو بگو تو چی می خوای نادیا .. -همون چیزی رو که تو می خوای و از نگات پیداست . منو محکم در آغوشش فشرد و منم دستامو دور کمرش حلقه زده دو تایی مون روی تخت ولو شدیم ولی لبای همو ول نکردیم . دستمو از زیر دامنش رسوندم به پاهای لختش و با نوک انگشتام روی پوستش می کشیدم . -آههههههه نادیا جون .. نادیا .. همین حالا بی حسم کردی . این قدر زود ؟/؟ سابقه نداره .. -اینو بذار به حساب سابقه . می دونی چیه شهره منم همین حسو دارم . حس می کنم تو از همه خوشگل تر و بهتری . هیشکی مث تو تا این اندازه تحریکم نکرده . از کناره های شورت  دستمو به کسش رسونذم .. -نهههههه نادیا ..می بینی ؟/؟ می بینی چقدر واسه تو خیس شده . هوس داره ازش می ریزه . تو باید هوسمو خالیش کنی . باید بهم حال بدی . کسمو قلقلکش بدی . -پس کی منو قلقلک بده ؟/؟ ولی باشه شهره . من فدات میشم . هرکاری بگی واست انجام میدم . دامنشو با حرص زدم بالا. اونو پشت به خودم قرار دادم . شورتشو به ناگهان از پاش در آوردم . چه کونی داشت این شهره . گنده و سفید . تحریک شده بودم که باهاش ور برم و اونم بهم حال بده . نادیا نادیا .. مثل این که یواش یواش داری میری توی خط لز . معلوم نیست چه جوری کون یک زن تو رو تحریک می کنه . واسه این که دوباره سر کیف و شوق و ذوق بیام شورتشو کشیدم بالا  واین بار خیلی آروم اونو پایین کشیدم تا نرم نرم شاهد رویت قرص ماه باشم . واقعا کونی داشت به روشنی ماه شب چهارده و به همون شکوه . شورتو از پاش در آورده و زبونمو پهنش کرده با این که اون وسط چاکش خوب جا نمی شد اما تا اونجایی که می تونستم زبونشو رو سوراخ کونش کشیدم که این کار هوس  اونو زیاد می کرد . کسش با این که خیلی تازه و تپل بود ولی درشت هم نشون می داد . نمی دونستم چند تا انگشتو به راحتی و بدون این که درد بکشه می تونم فرو کنم توی کسش. اولش انگشتامو گلوله کرده تا به همون صورت توی کسش بذارم .. -شهره شهره جون چقدر خیسه کسسسسست -جوابشو باید از دست جادوگرانه و لبات بگیری .از اون حرفایی که با اون دل منو بردی و شوق و هوس منو زیاد کردی .. انگشتاتوفروکن توی کسم و بکشش بیرون . بذار توش بکشش بیرون . معطل نکن جوووووون جوووووون کسسسسسم کسسسسسسم .. اگه بدونی چه خارش شیرینی دارم .. خارششوبگیر . خارش بزن . آهههههههه-شهره منم حال وروزم از تو بهتر نیست . دوستت دارم عزیزم . دوستت دارم -منم دوستت دارم . عاشقتم . شهره جون داره . اگه بخوای تا صبح بهت حال می دم ولی الان خودم حالی به حالی شدم . می خواتم منو ردیفم کنی .. خواهش می کنم . -بذار لختت کنم . لختت کنم بدون هیچ فاصله ای بدون هیچ لباسی . فقط تن خوشگل و سفید و دوست داشتنی تو رو بغل می زنم شهره جون . دامنشو که تا وسط کمرش داده بودم بالا و رفته بود رو بلوزش در آوردم . رفته رفته لختش کردم . دیگه لباسای خودمم در آوردم جز شورتمو . دلم می خواست که اونو شهره واسم در آره . این جوری حالش بیشتر بود . . حالا اون روبروم قرار داشت . پاهاشو به دو طرف باز کرده این بار زبونمو رو کسش پهن کردم . اوخ چه کس آبداری . گوشتی و درشت ولی تازه و مایه دار و از اونایی که هر چی باهاش حال می کردم و می خوردمش سیر نمی شدم . ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر