ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به من بگو چه می خواهی

بگو از من چه می خواهی , بگو از من چه می خواهی ؟! به تو خواهم داد هر چه را که می خواهی . تو خود نمی دانی .. گفته بودی که ماه آسمان را می خواهی گفته بودم که به تو خواهم داد . گفته بودی که خورشید را می خواهی ,  زمین و آسمان و ستارگان را می خواهی , گفته بودم که به تو خواهم داد . گفته بودی چگونه . گفته بودم که از تو خواهم گذشت از خود خواهم گذشت و تو را به تو خواهم داد . به تو خواهم داد آن چه را که تو بخواهی . سرت را بر سینه ام احساس می کنم . موهایت را می نوازم . با چشمان خفته خود به چشمان بسته تو می نگرم . تنها تو را می خواهم . جز تو هیچ نمی بینم . من آن تپه های سبز را آن خورشید روشن را , آسمان آبی را,  آب زندگانی , زندگی جاودانی را نمی خواهم , اگر تو نباشی . . اگر تو نباشی نفس نمی خواهم . اگر تو نباشی هوس نمی خواهم .  اگر تو نباشی آسمان دیگر نمی بارد اگر تو نباشی خورشید نمی خندد ابری نمی گرید . اگر تو نباشی زندگی می میرد . به من بگو از من چه می خواهی . آنچه را که بیشتر از خود دوست می دارم به تو خواهم داد . من تو را به تو خوام داد تا با تمام وجودم فریاد زده باشم که دوستت می دارم . اگر تو نباشی می خواهم بدانی که می میرم . می خواهم بدانی که بی تو می میرم با دندانه های باد موهایت را شانه می زنم . با نسیم ملایم در آغوش من خفته ای . من آن جنگلها را نمی خواهم . کوهها دشتها دریا ها را نمی خواهم . من چشمه خضر را نمی  خواهم اگر تو نباشی . اگر تو نباشی ساز ها درتب می سوزند . راز ها بر لب می دوزند که دیگرنغمه عشقی نیست ساز عاشقی نیست . اگر تو نباشی اشکها می خشکند . اگر تو آغوشت را برای من و به روی من نگشایی مرگ را با آغوشی باز خواهم پذیرفت . بگو از من چه می خواهی هرچه می خواهی به تو خواهم داد . از خود گذشتن .. یعنی تمام آ ن چه را که دارم و می خوام به تو خواهم داد . چون تو بر تر از همه آن چه هستی که می خواهی ........ شاید آمده ای تا به تو بگویم تا به من بگویی که دوستت می دارم . شاید آمده ای تا که با هم عشق را ببینیم . ببینیم که چگونه از کنارمان می گذرد و به ما سلام می گوید . چگونه به دلهایمان می گوید که با هم بیگانه نباشند  و چگونه به ما می گوید که آهنگ جدایی را به دست باد بسپاریم . شاید آمده ای تابه من بگویی که هنوز هم  زیباست قصه زیبای عشق . هنوز پسر گدا با ثروت قلب خود دل شاهزاده را می رباید و هنوز سیندرلا ها می توانند که عاشق شوند . شاید آمده ای تا که  خونی تازه در رگهای عشقم بدمی آن گونه که سپیده دمان وقتی که خورشید  می خواهد به آسمان خونی تاره بدهد . شاید آمده ای تا با من از ابهام عشق بسرایی ... به من بگو چه می خواهی . بگو در نگاه تو چیست . بگو فریاد قلب تو چگونه کاشانه سنگی دیو سیاه ستم را در هم خواهد شکست . به من بگو . فریاد بزن که می توانی فریاد بزنی . فریاد بزن که دوستت می دارم فریاد بزن تا باز هم بدانم که طنین فریاد عشق همچنان زیباست و  فریاد بزن تا بدانم که دوستت دارم ها هنوزهم  نفس می کشند فریاد بزن تا  فریاد بزنم که من آن آزادی را که رهایی از  قفس عشق تو باشد نمی خواهم . شاید صدای فریاد مرا نشنوی . آخر این فریاد قلب من است صدای آرام عشق . صدای طوفان عشق .. صدایی بالاتر از هر صدا . بگو از من چه می خواهی ؟! بگو تا اشکم را در کنار قرآن بدرقه راهت سازم . کاش می دانستی که چقدر دوستت می دارم. افسوس که نمی توانم بر زبان آورم . من عشق را دوست می دارم چون تو را دوست می دارم . ستارگان چشمان زیبای تو می درخشند , من آن ستارگان خاموش را دوست می دارم . . غنچه زیبای لبهایت را بگشای من آن خورشید خندان را دوست می دارم . تو روزی با  طوفان خواهی رفت . فراموشم نخواهد شد که چگونه با نسیم آمده ای . من آن موهای افشان شده بر باد را دوست می دارم .. می دانم که در گذر زندگی هرگز به تونخواهم رسید من آن میانه راهی را که در کنار تو باشم دوست می دارم .. من تو را دوست می دارم , من تورا دوست می دارم  ... پایان ... .نویسنده .... ایرانی 

15 نظرات:

ایرانی گفت...

ستارگان چشمان زیبای تو می درخشند من آن ستارگان خاموش را دوست می دارم ..در این جا منظور از ستارگان چشمان زیبا , اشکهای حلقه زده در چشمان معشوقه می باشد ومنظور از ستارگان خاموش چشمهای او در حالتیست که اشکی نمی ریزد و غمگین نیست ..یعنی گریه نکن عزیزم با این که چشات به وقت ریزش اشک خیلی قشنگ میشه ولی من دلشو ندارم که ناراحتت ببینم . اگه اسم این متنو چیز دیگه ای می خواستم بذارم می تونستم بذارم من تو را دوست می دارم .. البته اینی که الان گذاشتم بیشتر بهش می خوره . شب همگی خوش ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گلم و آراز مس مهربان و فعال ! در ذیل داستان باغ عشق نظرات منتشر نشذه زیادی وجود داره ممنون میشم اگه زحمت انتشارشو بکشید. با سپاس بسیار و نهایت احترام : ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیزم دستت درد نکنه خسته نباشی .. از آرزوی عزیز هم برای چندمین بار تشکر کرده هم مستقیما بهش سلام میگم و هم این که سلام منو بهش برسون . شبت خوش . در ضمن از چند ساعت دیگه تا اول روز یکشنبه یعنی نیمه شب بعدی به علت کاری که برام پیش اومده نمی تونم بیام نت . به محض بر گشتن پاسخ به نظراتو میدم . شاد و سربلند باشی ...ایرانی

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم متن قشنگی بود

ایرانی گفت...

ممنونم دلفین عزیزم شب خوش ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گلم یا آراز مس مهربان دوستان دوست داشتنی و نازنینم در داستان ماه عسل در عسل محبت کرده پیام داده اند که به طور جداگانه و در ذیل به آنها پاسخ داده ام . ممنون می شوم اگر زحمت انتشار آنها را بکشید ...1-dmc5 گل و عزیزم از این که داستانهای بنده را به دقت زیر نظر دارید برایم مایه بسی خوشحالی و خوشوقتیست . البته موردی را که در خصوص خیانت زن به شوهر و اطلاع شوهر از این جریان بعد از انجام عمل فوق را فرموده اید من در این باره سه چهار داستانی را نوشته ام الان حضور ذهن ندارم که اسمشونو ببرم فکر کنم بیشتر تک قسمتی بوده ولی در هر حال خیلی کم نوشته ام و حتما در آینده در این مورد خواهم نوشت . اطاعت می شود . با درود بیکران و نهایت احترام ...ایرانی ........2-دلست آو آس عزیزم ..این داستانهای سکسی همه زیاده از حد تخیلیه . خودمونیم همه شون سر و ته یک کرباسن . داستانهای موندگار داستانهاییه که به قلب و دل آدم می شینه . دلها رو به هم نزدیک می کنه تا ما با عشق به استقبال هوس بریم . خوشحالم که توجه و دقت و دانشت را از بنده دریغ نمی کنی . کامروا باشی ....ایرانی 3-یاس عزیز و گلم خوشحالم که با احساس پاک و لطیف و قوی خود این داستانها رو مطالعه می کنی و به من افتخار میدی و نظر گرمتو اعلام می کنی . بی نهایت سپاسگزارم ....ایرانی 4-میگرن تومور خوب و نازنین! من هم ازمطالعه پیامهای عالی دوستانی عالی چون تو بی اندازه خوشحال میشم . شب خوش ...ایرانی 5-سهیل جان ! عالی و بیست شما دوستان خوب من و این مجموعه هستید که که وظیفه ما را با این نظرات گرم خود سنگین تر می نمایید ...ایرانی

ایرانی گفت...

آرازمس ارجمند یا آره داداش عزیز میگرن تومور در داستان وسوسه پیروز پیام داده ...میگرن تومور نازنین بازم ممنونم که در هر وضعیتی به فکر ما هستی . پاینده باشی ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیزم the-last-of-us گلم در داستان لز با دختر خجالتی پیام داده .. the-last-of-us گل و دوست داشتنی ! من این داستان را برای چهار شنبه ها در نظر گرفته بودم ولی با توجه به حمایتهای دوستان ناز نین سعی می کنم تلاشمو بیشتر کنم تا قسمتهای بیشتری از این داستان رو بنویسم و بیشتر و سریعتر در خدمت شما باشم . شاد و پیروز باشی ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گلم الناز جان در داستان لز با دختر خجالتی نظرشو اعلام کرده ..الناز جان عزیز و دوست داشتنی از این که مثل همیشه با نظرات گرم خود حمایت خودتو از من و این مجموعه اعلام کردی باعث دلگرمی منه و این که تلاشمو بیشتر کنم . به خاطر همه محبتهای خالصانه ات متشکرم ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز ..دلست آو آس گل در داستان شیدای شی میل پیام داده ..the-lsst-of-us گرامی و گل ..من این داستانو هفته ای یک بار و سه شنبه ها منتشر می کنم . وواقعا کنترل این همه داستان کمی سنگینه . الان که دارم این جملات رو می نویسم ساعت 12 و ابتدای یکشنبه 8 اردیبهشته . باور کن یک ساعته از سفرفشرده 16 ساعته (رفت و بر گشتی )و با سردردی شدید بر گشتم و همین الان باید چهار تا داستان میذاشتم ولی وقتی پیامهای گرم و محبت آمیز و امید بخش شما عزیزان گلمو دیدم دیگه داستان چیه ..سردرد چیه فقط شما دوستان گلم اول عرض ادب و سلام خدمت شما ..و اگه یه وقتی بیشتر از این نتونستم بدانید که بی نهایت در فکر شمام و دوستتان دارم وواقعا نتونستم . پایدار و پاینده باشید . نیمه شبت خوش ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش خوب من میگرن تومور در داستان یک عروس و هزار داماد پیام داده ..میگرن تومور عزیزم مثل همیشه جز این که بگم دستت درد نکنه و ازت ممنونم نمی دونم دیگه چی بگم . پس دستت درد نکنه متشکرم . شب خوش ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گل و عزیزوخوانندگان محترم و شایسته تا نیمساعت دیگر داستانهای شب را منتشر خواهم کرد . یا احترام ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز رامین گرامی در داستانهای تک قسمتی پیام گذاشته ...رامین جان ممنونم از نظر و پیام گرمت . امیدوارم بتونم به خوبی در خدمت همه دوستان باشم و بد قول هم نشم . روز و روز گار خوش و خرمی داشته باشی ....ایرانی

m گفت...

درود دادش گلم
واقعا خسته نباشی
من میدونم چقدر دوستان برات مهم و ارزشمند هستند و برای پاسخ به نظراتشون سر از پانمیشناسی واقعا دست مریزاد دمت گرم

با عشق و خدا قوت : آره داداش

ایرانی گفت...

آره داداش گرامی و شایسته و دوست و برادر گلم ! خدا هم به شما قوت بده و مهم ترین چیز اینه که آدما هم دیگه رو درک کنند و خوشحالم که دوستان ناز نین من نسبت به مسائل متفرقه دید و بینشی قوی دارند . با آرزوی بهترین ها برای تو بهترین ..خدانگه دار ....ایرانی

 

ابزار وبمستر