ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فاطمه , زن ومادر

1391....فاطمه جان ! تولدت مبارک !از روزی که دیده به جهان گشوده ای  عرق شرم بر پیشانی ماه وستاره و خورشید نشانده ای . اما آنان فرشته صفتانه و به فرمان  فرمانروای یگانه  تورا می ستایند .. از روزی که دیده به جهان گشوده ای گلها در گلستان زندگی  سرخم کرده اند . باد ها به فرمان تواند . کوهها از استواریت انگشت به دهان گرفته اند . از روزی که آمده ای زمین آسمانی شده است و آسمان ملکوتی . .فاطمه جان ! وخداوند آن گاه به زن ارزش بخشید که مقرر گردانید زن ومرد  در دامان او پرورش یابند و زن به آنان  زندگی ببخشد و زن آنان  را به دنیا آورد . و آفرینش خود را زمانی به کمال رسانید که تو را آفرید تو را که صدای تمام همسران , مادران و زنان شایسته دنیایی . زنانی که کاخهای جاه طلبی را همچون کلوخی  در دستان پینه بسته حاصل از رنج زندگی  خاک می سازند . و به زور و زر و تزویر این جهان خاکی نه می گویند وچه گهر بار خلیفه بهشت , محمد رسول خدا پدر بزرگوارت فرموده که بهشت زیر پای مادران است . فاطمه جان ! بگذار تا با احساس خود از مادر و عشق به او بگویم .عشق را خدای من و خدای تو آفریده پس گناه نیست شرک نیست تا در کنار عشق خداوندی عاشق هم باشیم و با عشق به ایزد یکتا به عشق , عشق بورزیم . کاش می شد مادر و آن سوز درونش را با تمام وجود حس کرد ! کاش می شد که طعم خون دلهایی را که او برای پرورش ما خورده چشید ! کاش می شد ارزش لحظه هایی را که بر بالین ما نخفته دانست ! زجر هایی که کشیده و آن لحظه های جوانی را که در چشم به هم زدنی به گرد باد طبیعت سپرده است . کاش می شد چون مادر دوست می داشت و عشق می ورزید .! مادر ! تو چه باشی و چه نباشی باز هم عزیز ترینی .! باز هم عاشق ترینی ! هر چه باشی زیبا ترینی ! به من بگو مادر چه تقدیمت کنم که شایسته ایثار گریهایت باشد که بتواند یک از هزاران زحمتت را پاس بدارد . مادر به من بگو که چگونه  می توان در سخن و عمل کسی را بیشتر از خود دوست داشت . مادر چگونه می توانم ذره ای از زحماتت را پاسخگو باشم که تو در بهترین روز گارانت از خود کاستی تا بر من بیفزایی . مادر هنوز هم آغوش گرم تو را بهترین مامن برای خود می دانم هنوز تو را همراه خود می دانم چون که می دانم  دنباله ای از توام و تو آنی هستی که دنباله ات را بیشتر از خود دوست می داری . مادر دوست می دارم که به چشمان  خسته و زیبایت بنگرم و با سکوت خود فریاد بزنم که دوستت دارم که اگر دنیا را به پایت بریزم باز هم کاری نکرده ام . مادر تو معنای عشق را به من گفته ای اما تا کسی مادر نباشد آن را با تمام وجود حس و لمس نخواهد نمود . روز عزیز تولد فاطمه عزیز را روز تو نام نهاده اند که هر روز روز فاطمه است و هرروز روز تو که اگر تو نباشی که اگر مادر نباشد جهان هم نخواهد بود . می گویند که خداوندگار دو عالم و زمین و آسمان و خداوندگار عشق دعای تو در حق فرزند را می پذیرد و نفرینت را نمی پذیرد . راستی می دانی چرا ؟/؟ چون که خدای عشق آن که و آن چه را که آفریده بهتر از من و تو می شناسد می داند که در قلب پاک تو نه کینه ای وجود دارد و نه نفرتی از فرزند خطاکارت ..که تو سراسر عشق و محبت و پاکی و صداقتی . مادر ! اگر خاک قدمگاه تو را توتیای چشمانم نمایم اگر تا ابد بر بالینت نشینم و چشم بر هم ننهم و مراقبت باشم اگر هستی و دار و ندارم را تقد یم تو دارم و اگرجانم را فدای تو نمایم باز هم یک از  بی شمار ایثارگریهای تو را پاسخگو نخواهم بود . مادر کاش  جدایی نبود کاش لبخند تلخ مرگ را هرگز نمی دیدیم  . مادر هر چه باشد هر چه باشی هر چه باشم من همیشه همان کوچولوی ناتوان تو خواهم بود هما نی که محتاج تو بوده .. همانی که دستش راگرفته به اوشیوه راه رفتن و چگونه بودن آموخته ای . مادر من همیشه همان کودکی خواهم بود که به عظمت و شکوهت گواهی داده ام . مادر دوستت می دارم چون که تو نماینده خدا در روی زمینی . تو پاک ترینی تو بهترینی تو عزیز ترینی خواستنی ترینی زیبا ترینی آری حتی اگر هم ظاهرا بد هم کنی فریاد می زنم که تو خوب ترینی . مادر ! ببین آغوشم  را به سویت گشوده ام پیش از آن که تو به سوی من آیی می خواهم که در آغوشت گرفته فریاد بزنم  فریاد تا ستونهای زمین و آسمان را به لرزه در آورم . فریاد بزنم مادر همیشه در قلب منی . دوستت دارم مادر دوستت دارم ای الهه پاکی و محبت ! ای بر ترین بر ترین ها ! همیشه در قلب منی . من و مدیریت محترم این سایت امیر عزیز وبرادرو یاور گرامی ام آره داداش نازنین خجسته زاد روز بر ترین زن عالم هستی ,  فاطمه پاک ,  فاطمه مقدس  و روز زن و مادر را به تمامی  مسلمین وهموطنان عزیز تبریک گفته باشد که جامعه ایرانی در عمل هم ثابت نماید که برای زن و حفظ ارزشهای انسانی و اعتلای شخصیت او از هیچ کوشش دریغ نمی ورزد . به امید روزهایی بهتر برای زنان پاک و پاکدل این آب و خاک و انسانهای نجیبی که در سخت ترین شرایط نجیبانه زیستن را افتخاری برای خود می دانند . با درود به مسلمین واقعی و پیروان راستین  فاطمه پاک .. خداوند نگه دار همه تان باد ... ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر