ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 70

این فقط کیر توست که داره به من حال میده . عزیزم خوشگل من . ناز من دوستت دارم . دوستت دارم . بمال بمال دلم چقدر واسه کیر باحالت تنگ شده بود عزیزم . چه خوب شد اومدی . بزن از بغل چه خوب داری کسمو می کنی . جوووووووون کس مادر فدای اون کیر مردونه ات شه . عزیزم . با این حرفام حسابی اونو به هیجان آورده و اونم خوب کیرشو می کوبو ند به ته کسم . دو تا دستاشم رو دو تا قاچای کونم نگه داشته بودوطوری خودشو رو کونم سوار می کرد و به عقب می کشوند که صدای فریاد هوسمو در آورده بود .. دیگه از این هراس نداشتم که داداشاش صدامو بشنون . چقدر خوش بودم . اگه یه کاری می کردم که سه تایی شون هم در کنار هم می تونستن با هم  منو می کردن خیلی با حال می شد . دیگه هیچی نمی خواستم همه چیزم تامین بود . یک زندگی بهشتی و سراسر رویایی . فکر کردن بهش یک رویا بود چه برسه به این که این لحظه های سراسر عشق و هوسو بشه در واقعیت دید . -آههههههه کیرت درد نکنه دستت درد نکنه جووووووووون تازه پس از ده دوازده روز دارم حس می کنم که دارم کیر می خورم . کمی هم ملات عشوه و هوسمو زیاد می کردم که غرور و اعتماد به نفس از دست رفته معینو برش گردونم و اون حس کنه که مامانش هنوز به اون نیاز داره . در این که بهش نیاز داشتم شکی نبود . راستی راستی هم با این کیر صفای دیگه ای می کردم . چشاموبسته بودم و شکل خوشگل و تپل کیر معین رو تصور می کردم که داره از همون ابتدا سوراخ کسمو می شکافه و میره طرف داخل . فانتزی کیر و شکاف کس و بر جستگی کونم که داشت پسرمو آتیش می زد هوسمو بی اندازه زیاد می کرد . اون همچنان دو تا دستاشو رو قاچای کونم نگه داشته بود و حالا با هر ضربه رو به جلوش کیرش تا ته کسم می رفت . -آخخخخخخخ جاااااان عزیزم عزیزم بزن منو بزن . مامانتو بزن . ببین چقدر داره حال می کنه . عشق می کنه . چه لذتی می برم . می دونستم اون دوست داره خیلی حرفا بزنه . خیلی گله ها بکنه ولی وقتی که این جوری باهاش حرف می زدم کمی پشیمون می شد و از موضع خودش عقب نشینی می کرد . -هر کاری می تونی بکن هر کاری دوست داری انجام بده . تو که خودت خوب وارد بودی . یادت هست ؟/؟ توی استخر . توی حوضچه .. رو چمنها . بازم با هم میریم . هر جا که بخوای میریم . هر جا که دوست داشته باشی . حرف بزن برام تعریف کن بازم بگو .. بگو دوستم داری . این قدر ساکت نباش .. می بینی چقدر واست خیس کردم ؟/؟ می خوای مامانتو تنبیه کنی با کیرت بکن . با کیرت بهم شلاق بزن که کسسسسم این قدر بی حیا نباشه . بگو بگو مامانتو کس مامانتو کون مامانتو دوست داری .. -مامان تو که می دونی من چقدر دوست دارم .. کیرم چقدر واست شق شده و چه جوری فرو میره توی کست . -پس چرا حستو نمیگی .. جرا نمیگی از هوست . نکنه ازم خجالت می کشی .. من که دارم میگم . من که دارم میگم کیرتو می خوام و اگه  الان از کسم بیرون بکشیش میذارمش توی دهنم و تا هر وقت که تو بخوای ساکش می زنم .. -هرچی تو بیشتر دوست داری مامان . می دونم از کس خیست معلومه که دوست داری بکنمت -فدای تو تو که خوب منو احساس من و خواسته های منو می شناسی و می دونی .. -مامان نمی دونم چرا حس می کنم داداشامو خیلی بیشتر از من دوست داری . منتظر بودی که من برم تا رفتم اونا رو آوردی و.. -اووووووهههههه نهههههه .. عزیزم چرا این بر داشتو می کنی . مگه من به اندازه کافی واست توضیح ندادم . چرا این جوری هم خودتو هم منو عذاب میدی . مگه من بهت نگفتم اونا هم مثل تو از یه پدر و مادر هستند . پس دیگه به دل نگیر . باشه ؟/؟ بگو باشه .. -باشه مامان هر چی تو بگی . -با لبخند و شادی بگو بغلم بزن . من که خیلی به هوس اومدم . این هوس منو به آخرش برسون .. -مامان مامان آبم داره میاد . نمی دونی اونجا که بودم چند دفعه خوابتو دیدم .. -از این خوابای سکسی بود که منو لخت در اختیارم داشتی ؟/؟ جوابی نداد . -عزیزم چرا ساکتی . واقعا کارات خنده داره . تو الان کیرت توی کس منه و داری باهام حال می کنی و خیالت نیست و چیزی به نام خجالت وجود نداره ولی این که بخوای از خاطره  شبایی بگی که منو لخت به خوابت می دیدی سختته ؟/؟ حالا بگو چند بار منو گاییدی -مامان من دو بار خواب سکسی تو رو دیدم . بار دوم کردمت . زیاد نبود . تا رفت بهم مزه بده نمی دونم چی شد بیدار شدم . -عوضش الان در بیداری تا اونجایی که می تونی منو بکن منو بکن . نشون بده که دوستم داری . نشون بده که با تمام وجودت مال منی در اختیار منی -من مال توام مامان . با تمام وجودم -هنوزم مثل قبل از وقتی که بری دوستم داری ؟/؟ -آره مامان بازم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم ولی می دونم تو  مثل اون وقتا دوستم نداری . -عزیزم من همون بودم عوض نشدم . زندگی ما فقط کیر و کس نیست که بگیم چون این هفته به دو تا داداشات کس دادم پس محبت من نسبت به تو کم شده . نه عزیزم محبت واقعی در دلهای ما قرار داره . در عشق من نسبت به تو . دوستت دارم با تمام احساسم و بهت نیاز دارم . ادامه بده . نمی دونم چرا هر وقت کیرت به کسم رسه تمام تنم به لرزه میفته . ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر