ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 70

نینا نینا جان -بابا بابا محکم تر من آماده ام . دستمو گذاشتم رو دهنش . اون خودش می خواست که اونو محکم تر بکنم اینو نمیشه به حساب فشار گذاشت . بالاخره باید از یه جایی شروع کرد . چون کونی که گاییده نشه در هر سنی تنگه و اختلاف  چندانی در دوران مختلف زندگی نداره از نظر رشد . در هر شرایطی درد داره . باید با گاییده شدنهای متوالی راه باز شه . نینا دستشو گذاشت رو دستم و متوجهم کرد که باید دستمو از رو دهنش بر دارم چون می خواست نشون بده که چقدر بر خودش تسلط داره و با آرامش خاطر و لذت داره کون میده . حالا کیر من توی کونش حرکت نمی کرد . ونمی تونست که مانور بده . نینا نینا جون بگو چیکار کنم . مثل این که پیش خواهراش استرس داشت . شبا که پیش من بود  خیلی راحت تر کون می داد . عجله ای هم نداشت و منم نرم نرم باهاش کار می کردم . الان می خواست پیش اونا نشون بده گه بزرگ شده . کیرم فقط به اندازه چهار سانت رفته بود توی کون نینا . با این حال طوری بغلش زده اونو به خودم چسبونده بودم که اون دو تا خواهر فکر کنند میزان بیشتری از کیرم رفته توی کون نینا .. نورا : چطوره خواهر کوچولو . دوست داشتی جای من بودی ؟/؟ دوسال دیگه که  من دانشگاه قبول شم بابا بهم هدیه میده . اوخخخخخخ نمی دونی چه حالی داره آدم قبل از از دواج با کیر باباش میره به خونه بخت . -نورا دخترم حواس خواهرتو پرت نکن . اون که گناه نکرده چهار سال ازت کوچیک تره . حس می کردم که داخل سوراخ کون نینا جون کمی نرم تر شده .. حالا واسه ما داشت ادای خانوم بزرگا رو در می آورد -اووووووفففففففف بابا جون تنگی رو داری . تا سالهای سال باب دندون بابا جونمه . اونایی که از من بزرگترن زود تر وا میرن . من خودم واردم که باید چیکار کنم -باشه دخترم هر جور راحت تری . زیر گوشش حرفای با احساس و عاطفی می زدم . گوششو میک می زدم . از این کارم خوشش میومد -بابا کیف می کنم . همین کارو بکنم هوسم زیاد میشه . کسسسسم دوباره داره آتیش می گیره . خوشم میاد . -منم دلم می خواد که خیلی خوشت بیاد . لذت ببری . کیف کنی . دوستت دارم وقتی گفت که کسش دوباره داره اونجوری میشه روی اونو هم دست کشیدم . رفته رفته حرکت کیرمو توی کونش زیاد تر کردم . دو تا قاچشو با جفت دستام گرفتم و اونو دور کیرم مالیدم . با این کارم کیرم داغ داغ شده بود و دیگه نیازی نبود که کیرمو توی کونش حرکت بدم تا آبم خالی شه . با این عملم  آبم به راحتی و با حداکثر لذت و اون میزانی که می تونست خالی شه  حرکتشو شروع کرد . -دخترم هوس بابات داره خالی میشه . بابا بایی پرش کن توی کونم . پرش کن تا هوس منم زیاد شه . می خوامش من کیر بابا جونمو می خوام یه خیلی وقت داریم .. چقدر این کون نینا رو پر از آب کرده بودم ! کیرم اون داخل در حال خیس خوردن بود . انگار آب کیرم کون دخترمو نرم ترش کرده بود و من حالا راحت تر می تونستم اونو بکنم و باهاش حال کنم . -نینا جون دوست داری بازم بکنمت ؟/؟ -آره بابا جونم . فراوون . تازه فکر می کنم کونم روون تر شده  اگه میشه کیرتو بکش بیرون بذار تو دهنم . می خوام ساک بزنم . دلم می خواد یه کمی از آبشو بخورم . یه دوری و گردشی به کیرت که تو کونمه بده تا بیشتر آبو دورش جمع کنی -نینا جون الان بیشتر آبا حل شده . دستشو گذاشت زیر سوراخ کونش  هر چی خیسی بود انگشت زد و گذاشت توی دهنش -پدر جونی من خودم می دونم اگه الان کیرتو بیرون بکشی کلی آب از سوراخ کونم می ریزه . هنوز اون جوری حل نشده . من خودم واردم .  الان چندین باره که دارم بهت کون میدم . .. -نینا واقعا که فکرت تا کجا ها که کار نمی کنه . -آره بابایی کیرمو که کشیدم بیرون درجا دستشو گذاشت زیر کونش . آب زیادی رو هم توی دستش جمع کرد . ..زبونشو رو کف دستش دراز کرد و قبل از این که آب کیر جمع شده رو دستشو بخوره بهم دستور داد که کیرمو دوباره بکنم توی کونش که خیس نگه داشته باشمش . . - یه خورده بوی کرم گرفته ولی بازم خوشمزه هست . تعجب می کردم در این فاصله سه بار آبم اومده بود دیگه چیه . ضرر هم داره ولی واسه این دخترا مجبور به تحمل بودم . کیرمو هم دوباره کشیدم بیرون تا نینا جون اون جوری که دلش می خواد باهاش حال کنه وواسم ساک بزنه . -دخترا کمی استراحت می کنیم . اگه میشه برین خودتونو با آب میوه ای میوه ای بستنی و چیزی در همین مایه ها تقویت کنین یه چیزی هم برای باباتون بیارین که خیلی خسته ام و بعد از یک استراحت کوتاه دیگه یک کار گروهی داریم . باید نشون بدیم که ما یه خانواده متحد و کاملا عشقی هستیم . نینا : عشقی و سکسی .-آفرین نینا ..نونا : غیب گفتی نینا .-بچه ها بازم که شروع کردین . مثل این که تا پای گور من و سر چال کردن منم باید با هم دعوا بیفتین . اینو که گفتم سه تایی با ناز و عشوه گفتن اوا بابا خدا نکنه . ما هنوز آرزو داریم که بریم دانشگاه و اون قولی رو که به ما دادی عملی کنی . .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

عالی بود

ایرانی گفت...

سپاسگزارم دوست خوب و آشنا و عالی من ! شاد و سرفراز باشی ....ایرانی

 

ابزار وبمستر