ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 40

شورت آزاده رو تا اونجایی که دستام می تونست پایینش بیاره پایین کشیدم .. شورت خودمو فعلا گذاشتم پام بمونه . با همون حالت , کیر ورم کرده  توی شورتمو به کس آزاده می مالوندم .. -اووووویییییی هوتن جون هوتن جون -حالا داری راه میفتی که منو به اسم خودم صدا می زنی .. -درش بیار درش بیار می خوام ببینمش .. -خوشگله یه وقتی شیطون گولت نزنه -همین حالا گولم زده همین حالا گولم زده -بیشتر گول نخوری ها .. شورتمو کشیدم پایین -واوووووو .. واووووووو . خودشو بالاتر کشید تا کسشو به کیر من بچسبونه -آزاده عزیزم واست باشه .. یه لحظه ترسیدم نکنه اون بخواد یه کاری کنه کارستون و گردن بیفته .. نه بی خود به دلت بد راه نده دفعه قبل هم که یکی دیگه رو می کردی همین فکرای بد به سرت افتاده بود . چقدر کس آزاده آتیشم می داد .. -جااااااااان خوشگله حرکت کن . حرکتش بده . -اووووووویییییی اووووووییییی هوتن جون .. چاک کس کوچیک و تنگش قالب  وسط کیرم شده بود . یعنی اگه یه کس دیگه هم به صورت قدی اضافه می کرد می تونست درست و کامل رو کیرم جا بده . سینه هاشو هم رو سینه هام حرکت می داد -آهههههه هوتن هوتن .. دلم نمیاد پاشم وشورتمو پایین تر بکشم . -بالاخره که باید کشید . هیجان این که یه کون تر و تازه دیگه ببینم امونم نداد . آزاده طوری از هوس به خودش می پیچید و چشاشو بسته بود و ناله می کرد که من دلم نمیومد خودمو از زیرش بکشم . ولی با این حال این کارو انجام دادم و چاره ای هم نبود . رقتم پشت آزاده شورتشو از پاش در آوردم و همونجا کونشو از وسط بازش کردم . دختری رو که سالها در کنارم بود و حالا واسه خودش خانومی شده بود زیر کیر خودم می دیدم . اعتماد  به نفس و آرامش خاصی رو در خودم احساس می کردم . بااین که دیوونه وار هوس کس آزاده رو داشتم و این که بیشتر آتیشش بزنم و احساس لذت کنم ولی سوراخ کون ریزش هم منو وسوسه کرده بود و هم این که این جوری ضریب اطمینان بیشتری داشتم . نمی خواستم واسه خودم دردسر درست کنم . هنوز با خانوما زیاد کار داشتم و خانومای زیادی بودند که باهاشون کارداشتم . با یه دستم سینه های آزاده روگرفتم تو دستم ..-هرجا حس می کردم که ناله هاش بیشتر شده رو همون قسمت بیشتر زوم می کردم . -اووووووووووههههههههه .. اوووووووخخخخخ .. هوتن جون هوتن جون کسسسسسسم کسسسسسسم .. بخارون بخارون .. کف دستو انگشتامو گذاشتم روی کس و واسش خاروندم .. -آههههههه نههههههه حالا با کیرت با کیرت .. خواهش می کنم .. دستاشو رو سینه هاش گذاشته بود و با هاش ور می رفت تا من از دستام در جای دیگه ای استفاده کنم . -هوتن جون تند تر تند تر من کیر می خوام -آزاده آزاده منم کس می خوام ولی دیگه تا همین جاش خوبه -چی ؟/؟ می خوای ولم کنی ؟/؟ -نه عزیزم من تازه بهت چسبیدم . تازه دارم معنای عشق و حال کردنو می فهمم . می خواستم بگم تازه دارم سکس می کنم که گفتم شاید توی دلش بهم بخنده و حتی به روم بیاره گفتم ولش دیگه خالی بندی و فیلم بازی کردن تا این حد هم فایده ای نداره . اصلا چه ضرورتی داره که حرفشو بزنم . راهی نداشتم تا این که بازم به بی خطر ترین حالت متوسل شم . این که کوسشو میک بزنم و اونو ببرم به حالت کما و کارو همونجا یکسره کنم .. -هوتن جون یه کاری بکن .. یه کاری بکن .. کسسسسم کسسسسسم یه چیزی اون داخل و روش سنگینی می کنه . می خواد آب شه و نمیشه . فقط داره منو می سوزونه . دلمو می سوزونه -خوشت میاد ؟/؟ -خیلی خیلی . نمی دونم چیکار کنم .. -لذتش به همین ندونستن هاست . همین ندونستن هایی که تو رو به اوج می رسونه و نمی دونی که به کجا میری . فکر می کنی که تازه شروع کردی گاهی فکر می کنی که وسطا قرار داری ویه لحظه به خودت میای که به آخر راه رسیدی اما هنوز داری لذت حرکتو می چشی . لذت اون مسیری رو که طی کردی -هوتن جونم چه قشنگ حرف می زنی و همه چی رو تفسیر می کنی . بازم بگو بازم بگو تفسیرش کن . .. لذت می برم . هر چی که تو میگی درسته ولی نمی دونم آخرش چیه . آخرش  کجاست .. -اونو به سمت خودم بر گردوندم و گفتم الان آخرشو بهت نشون میدم . دهنمو باز کرده و لبامو انداختم رو کسش اول نرم و آروم دور و برشو لیسیدم و یواش یواش با نوک زبونم چوچوله ها و کناره های کسشو لیس زدم یه نگاهم متوجه صورت و چشاش بود . چشاشو که بسته بود . الان دیگه نوبت وارد کردن شوک بود . با میک زدنهای تند و سرعتی اونو چهار میخه اش کرده بودم . تنها یه راه واسش باز گذاشته بودم اونم این که کسشو به طرف دهنم حرکت بده و حال بیشتری ببره . چوچوله هاش از دو طرف هدف لذت و آتشبار های دو نفرمون قرار داشتند . با موهای سرم آروم بازی می کرد و گاهی هم که شوک رو هم به اوجش می رسوند یه چنگی به موهام مینداخت . .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر