ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خلیج همیشه پارس

وقتی که آب سر بالا رود قورباغه ابوعطا می خواند . وقتی که  انگشت شماری از آشنایان آب در آسیاب دشمن می ریزند آن چه را که خود داریم به بیگانه می بخشیم برادر خواهر دوست و همسایه نزدیک را فراموش کرده به همسایه دور می چسبیم آن هم به طمعی واهی , معلوم است که خلیج همیشه فارسمان را خلیج عرب یا خلیج بدون عنوان بخوانند . خلیج همیشه فارس ما نامی به بلندای تاریخ دارد وقتی که آشنا بیگانه پرست می گردد از بیگانه چه انتظار می رود !و اما خلیج همیشه پارس من بگذار عربده کشان عرب وعجم هر چه می خواهند بگویند و بر زبان آورند وخلیج فارسمان را به نام دیگری بخوانند . یاوه این یاوه گویان راچون غباری  در طوفان تاریخ به صحرای لوت می سپاریم  اما حقیقت تا ابد زنده خواهد بود . دریای همیشه پارس من همیشه پارس خواهد بود همیشه پارس خواهد ماند . بگذار زوزه کشان پارس کنند و  همچون سگان هار بخواهند که اوراق زرین تاریخ را به تباهی بکشانند اما خود در گرداب نادانی خود و حقیقت تاریخ محو خواهند شد . . خلیج همیشه فارس من تنها یک نام نیست . تنها یک عبارت نیست . دریای من , دنیای زندگیست . سرزمین عشق است . نیاکان من آن را به نام همیشه جاودان پارس خوانده اند . روزگاری تمام این آبها و خلیج همیشه فارس من از آن ایران  جاودان من بوده است . این قورباغکان شیخ نشینی که هنوز در حال دم رقصانی برای اربابکان خود هستند بدانند که  در برکه ای زندگی می کنند که تا سالها  و همین چند وقت پیش ها از آن ایران عزیز ما بوده است . این گستاخان و اربابان آنها به مدرک و شجره نامه و نظایر آن کاری ندارند . آنها می خواهند قدرت شیطانی خود را به رخ ما بکشند   تا با احساسات ملتی بازی کنند که مغولان و یونانیان و حتی خود همین عربها هم نتوانسته اند در گذشته های دور کاری از پیش ببرند . نوروز های ما , چهار شنبه سوری های ما , سیزده به در های ما , مهرگان های ما گواه این است که ما را با در یوزگان تاریخ و وطن فروشان کاری نیست . فراموش کرده اند که روز گارانی از چین تا مصر و از جنوب سیبری تا عربستان کنونی از آن ایران عزیزما بوده است . دریای همیشه فارس من ! نام مقدس پارس  را بر قلب خونین خود حک کرده ام تو پاره ای از سرزمین مقدس من ایران عزیز و خونین دل منی . سرزمین من اسیر گرد باد های زمانه گردیده اما همچنان استوار و دلیرانه در  اقیانوس تاریخ به پیش می رود . سرزمین من ایران مقدس من ! سرزمین کوروش داریوش و خشاریاریونان شکن ! فرزندان خود را دوست می دارد . سرزمین من تخت جمشید خود را , دریای مازندران را , خلیج همیشگی فارس را , کارون را,  زاینده رود را و خوزستان خود را دوست می دارد . و من ایران خود را استوار می خواهم . فریاد می زنم که آری یک مسلمان ملی گرا هستم . اما یک مسلمان وطن فروش نیستم . ماهی خلیج را به بیگانگان نمی دهم نامش را به شیطان تاریخ نمی دهم فریاد می زنم آن چنان که یک وجب از خاک مقدس خود را به بیگانه نخواهیم داد نامت را ای خلیج همیشه فارس حفظ خواهیم نمود و برصفحه عدالت تاریخ خواهیم نوشت این است غرور ملتی که بیگانه نمی پرستد ستم نمی پذیرد. با توطئه بیگانگان و بیگانه پرستان می جنگیم تا خلیج خونین من بداند که اگر باز هم سر به سر تن به کشتن دهیم ..از آن به که کشور به دشمن دهیم . شاید بگویند که این تغییر نامی بیش نیست چرا آن قدر بزرگش کرده ایم ؟/؟ در جواب باید گفت اگر بهایی ندارد چرا دزدان تاریخ  یقه صاحب خانه را گرفته اند ؟/؟ ما ملتی هستیم که هویت خود را از یاد نخواهیم برد . باسیلی صورت خود را سرخ نگه داشته ایم . و هر یک همزمان با سیلی خود سیلی خواهیم شد تا دشمنان را به گرداب تاریخ بیندازیم . و من فریاد خواهم زد و تو فریاد خواهی زد و او .....وما فریاد خواهیم زد خلیج همیشه فارس من آسوده باش چون میلیونها ایرانی با قلب و جان و هستی عشق و ایمان خود فریاد می زنند تا آخرین قطره خون ما و تا آخرین قطره خلیج تو همیشه پارس خواهی بود ....پایان ...نویسنده ایرانی 

14 نظرات:

ایرانی گفت...


آراز مس گرامی خسته نباشی . سهیل جان در داستان ماه عسل در عسل پیام داده ..سهیل گلم از توجهی که به این داستان داری سپاسگزارم . به امید آن که همیشه در کنار ما و این مجموعه با اعلام نقطه نظرات خود یار و یاور ما در ادامه راه و ارائه داستانهایی بهتر باشی . با احترام : ایرانی

دوشنبه ۲۹ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۳۶:۰۰ (GMT+۰۴

سه‌شنبه ۳۰ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۰:۰۴:۰۰ (GMT+۰۴:۳۰

سه‌شنبه ۳۰ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۲۶:۰۰ (GMT+۰۴:

ایرانی گفت...

آرازمس گرامی میگرن تومور عزیز در دو داستان پیام فرستاده ...میگرن تومور جان از پیامهای گرمت در داستانهای ماه عسل در عسل و وسوسه پیروز سپاسگزارم . دست گلت درد نکرده که مدتهاست همراه و یاور من و این مجموعه هستی . پاینده باشی ....ایرانی

سه‌شنبه ۳۰ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۰۸:۰۰ (GMT+

ایرانی گفت...

آراز مس نازنین سهیل عزیز در داستان ماه عسل در عسل پیام داده ...سهیل جان بازم ازت شکر می کنم من پاسخ قبلی تو رو دادم که ساعت چهار و نیم بعد از ظهر دو شنبه بوده و این پاسخ در ساعت 21:30 سه شنبه داره نوشته میشه و دو ستان گلم احتمالا وقت نکردند عرض سلام و ادب منو خدمت شما برسونن . شاد و سربلند باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

آرازمس ارجمند میگرن تومور عزیز با پیامهای خودش بازم محبت خودشو نشون داده ...میگرن تومور خوبم متشکرم از این که بازم به فکر ما بودی و هستی و خیلی هم هم سرعتی هستی . دستت درد نکنه . با درود و احترام بسیار : ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیزم اگه یه وقتی جسارت نمیشه و آراز مس گل این دور و برا نیست و سخته براش اگه فرصت کنی و نظرات مربوط به اونو بذاری بد نیست چون خواننده ها از من جلو زدند با درود ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گلم میگرن تومور گرامی در چند داستان پیام گذاشته .. میگرن تومور خونگرم و دوست داشتنی من بابت پیامهای گرمت در داستانهای شیدای شی میل و بیست سال بعد نهایت تشکر را داشته امید وارم همیشه تندرست و خندان باشی ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش نازنینم ..آلن فور اور در داستان مامان تقسیم بر سه بی نهایت شرمنده ام کرده : Alene4ever نازنین و گل و دوست داشتنی و خوش کلام و خوش قلم !از بس شرمنده ام کردی دلم می خواد هرچی صفت خوبه رو بنویسم تا کمتر خجالت بکشم . دست گلت درد نکنه با این پیام گرم و تشویق و لطف و محبتی که نشون دادی . همین پیامهای گرم شما و اطلاع به مسائل و درک من و شرایطم از هر ارزشی بالاتر است . آن چنان که پاسخگویی به شما عزیزان در کل فعالیت های سایتی از هر ارزشی ارزش مند تر است . گفتار زیبای شما بزرگ ترین پاداش برای من است . من هم به نوبه خود از مسئولین محترم سایت تشکر می کنم که در حد توانایی و مقررات همراهیهای لازم را داشته ولی باز هم می گویم شما خوانندگان و بهتراست بگویم دوستان و یاران گلم از همه این مسائل و موارد بالاترید و می دانم بیشتر شما داستانهایم را با همه کم و کاستی هایش می پذیرید و فروتنانه با من هم صدا گشته اید که ... افتادگی آموز اگر طالب فیضی ..هر گز نخورد آب زمینی که بلند است . بی نهایت سپاسگزارم و دوست دارم در حدی پاسخگو باشم که عقب نمونم . آخه من عادت دارم یک سلام را حداقل با دو علیک جواب میدم . با آرزوی بهترین ها برای تو و عزیزانت خدا نگه دار ..بادرود بسیار و نهایت احترام : ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز دی ام سی پنج گل در داستان ماه عسل در عسل پیام داده ..dmc5 گرامی بازم از لطفت ممنونم که فراموشمون نمی کنی . هر داستانی یه روزی تموم میشه مثل زندگی این دنیای ما آدما .. زندگی همش قصه هست . قصه پر غصه .. قصه جداییها ..راستی یک داستان تک قسمتی نوشتم که دیروز منتشر شده به اسم شاهد خیانت . طولانی ننوشتم ولی بعدا از این سبک داستان با سوژه های دیگه ای خواهم نوشت . شاد کام باشی ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز سهیل گرامی در داستان ماه عسل در عسل پیام داده ..سهیل جان خوشحالم که همچنان این داستانها رو پیگیری می کنی و با نظرات گرم خود ما را برای ارائه داستانهایی با کیفیتی بهتر راهنمایی می کنی . با تشکر : ایرانی

داستانهای مامانی گفت...

ای آن که دیده دوخته ای بر خلیج فارس
این لقمه با شکمبه تو سازگار نیست
چون درون آب زلالش بدون شک
ماهیست ای پابرهنه عرب سوسمار نیست

ایرانی گفت...

آره داداش گلم امیر حسین عزیز در داستان انتقام میسترس پیام داده ...امیر حسین جان اگه بشه بیشتر نوشت حتما بیشتر آپش می کنم ولی چه کنم که که فرصتها کمی محدود شده از این که بازم به فکر ما هستی و همراه مایی متشکرم . بادرود فراوان : ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز دی ام سی پنج ارجمند در داستانهای تک قسمتی مربوط به شاهد خیانت برام پیام گرمی داده ...dmc5 بسیار دوست داشتنی و عزیز و خوش کلام که بی نهایت شرمنده ام کردی . واقعا در برابر این همه لطف تو و تمجید ی که ازم کردی و می دونم که من در خور این همه لطف و عنایت تو دوست بسیار گل و با فر هنگ و سایر عزیزان نیستم موندم چی بگم .. در هر حال خیانت از هر طرف که باشه منفوره . زشته . در آن سوی چهره ها چی می گذره ؟ آن سوی چهره ها روح و روان انسانها هستند . آن وجود و آن من بودن انسانها . چه کسی این من رو درک می کنه ؟ چرا یک من آدمو راضی نمی کنه .. البته نوشتن از خیانت ها سکس محارم و دیگر سکسها فانتزیهایی برای سرگرمی و نظایر آن هستند ولی واقعیتهای اجتماعی امروز از خیانتها می گوید . بیشتر خیانتها از مردان می باشد اما مردانی را هم می شناسم که می دانند زنشان به آنها خیانت می کند حتی خانه شان را بدون طلاق جدا کرده اند ولی مرد آن قدر دلسوز است که برای زن خرجی هم می فرستد . از این دست مسائل که بشه ازش الهام گرفت و داستان نوشت زیاده در هر حال من که این داستانو خیلی خلاصه نوشتم و می دونم می تونست بهتر باشه ولی زیاد بودن داستانها سبب میشه با عجله از کنار داستانها رد شم و من این داستانو در واقع به خاطر دو سه تا پیام قبلی شما نوشتم که هم تنوعی باشه و هم این که دوستان بدونن که همه شونو دوست دارم و اگه گاهی بد قولیهایی میشه به خاطر حجم زیاد داستانها به نسبت یک نفره . دوست و داداش خوب و شایسته من امید وارم روزی برسه که آدما در هر نسبتی که با هم و در قبال هم داشته باشند یکدیگر را با تمام وجود درک کنند و به هم احترام بذارن . با بهترین و صمیمانه ترین آرزوهای قلبی برای تو که می دانم قلبی مهربان و روحی بزرگ داری خدا نگه دار . با احترام : ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش خوبم حموس عزیز در داستان ماه عسل در عسل پیام داده ...hemossss258 گل و عزیزم ! بی نهایت ممنون و سپاسگزارم به خاطر پیام گرم و دلنشینت و این که دوست خوب و مهربان و دلنشینی به دوستام اضافه شده . این داستان هم تموم میشه . داستانهای دیگه هم تموم میشه ولی اون چیزی که نباید تموم شه دوستیهای خالصانه ما در سایه پندار نیک ..گفتار نیک و کردار نیکه .دوست نیک من ! روز و روزگارت خوش . با درود بسیار : ایرانی

ایرانی گفت...

داستانهای مامانی نازنین اولا پوزش مرا بپذیر که این پیام تو رفته بود به اسپم و این روز ها از بس پیامهای اسپم به زبانهای چینی و انگلیسی زیاد شده که دو تا از پیامهای دوستان از جمله شما در میان آنها مانده و من تازه متوجه شدم . از شعر و پیام زیبا و دلنشینت سپاسگزارم . این کوردلان داخلی و خارجی و بیگانه پرست کور خوانده اند که بخواهند نام زیبای پارس را از روی دریای همیشه پارس محو نمایند . البته ما برای عربهای عزیز و ایرانیهای عرب و آن دسته از عربهای فهمیده و با شعور ارزش قائلیم . هستند در میان دولتمردان ما که بیگانه پرست تر از هر بیگانه ای هستند . وقتی این کثافتها به خاطر حفظ منافع خود در سوریه آن زمان که پراید 7 میلیون بود و دو میلیون به سوری ها می دادند تا مردمش را در رفاه داشته باشند که انقلاب نکنند آن وقت از عرب های بیگانه چه انتظاری داری . جالب اینجاست که راننده تاکسی سوری پراید 2 میلیونی سوار اعتراض داشت و ایرانی ها را لعنت می کرد که چه ماشین آشغالی را به آنها داده اند . البته من که پولم را حرام سوریه نکرده ام ولی اگر آنجا بودم می گفتم که خریدار و فروشنده هر دو آشغال تر از این ماشین هستند . شاد و سر بلند باشید داستانهای مامانی عزیز . پاینده باد ایران , ایران آریایی ..ایران کوروش کبیر ....ایرانی

 

ابزار وبمستر