ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 36

اون جوری که دوست داشتم کاملا بر هنه ام کرده بود و حالا راحت تر کسمو لیس می زد . فقط به تو فکر می کنم مهر داد به تو به تو و این که زندگیمو چقدر دوست دارم . من یک زن متعهد هستم . هیشکی نمی تونه بهم بگه خیانت کار و  عیاش و خوشگذرون .. نهههههه نههههههه من اگه خودمو در اختیار فرزاد کیر طلا گذاشتم به خاطر این بود که مدیونش بودم و این مسئله جنبه حرفه ای داشت .. -مهرداد بگو دوستم داری . بگو فقط مال منی .. بگو .. سرشو با جفت دستام به کسم فشرده و ازش انتظار داشتم که واسم حرف بزنه .. -نههههههههههه نههههههههههه آروم تر با فشار بیشتر بخورش . همش مال خودته مال خودته .. مهرداد سوختم .. کسسسسسسم آتیش گرفت .. نمی دونم چرا هر چی می خوری و هر چی باهام ور میری بازم حس می کنم که خیلی جا داره که منو برسونی به اونجایی که حقمه .. اوووووفففف اووووفففف اوووووفففففف مهرداد بیا روم بیا روم .. حالا کیرتو می خوام . می خوام که منو بکنی . بکنی . فقط می خواستم خودمو قانع کنم که کیر شوهرم رو بر تمام کیر های دنیا ترجیح میدم . حتی اگه کلفت و دراز نباشه . -عزیزم عاشقم باش . بگو که دوستم داری . .. اومده بود روم . در حالی که با چشای پر از هوس و نیازش بهم نگاه می کرد گفت اینقد دوستت دارم که حاضرم هر کاری بکنم تا تو ار ضا شی . هر چی که بخوای هر زمینه ای رو برات فراهم کنم . اون غیر مستقیم می خواست بهم بگه که اگه دوست داری با بقیه رابطه بر قرار کنی حرفی ندارم . ولی من اگه می خواستم این کارو انجام بدم نیازی به گفته های اون نبود . یه مرد باید غیرت داشته باشه . نباید این اجازه رو به خودش بده که با فانتزیهای سکسی که از رابطه زنش با دیگران درست می کنه خودشو به هیجان بیاره . اون باید واسه زنش تا به حدی ارزش قائل شه که خودشو تکیه گاه و سپر بلای زنش بدونه . شاید اگه زن دیگه ای جای من بود با لذت این رفتار های همسرشو تحمل می کرد که هیچ بلکه یه امتیازاتی هم واسش قائل می شد . -منو ببوس ببوس ببوس .. مهرداد شروع کرد به بوسیدنم . کیرشو به کس من چسبوند . نمی دونستم این کیر می تونه امروز ار ضام کنه یا نه . فکر نمی کردم . حس کردم که در آغوش فرزاد هستم و کیر کلفت اون می تونه منو ردیفم کنه . شیطونو لعنت کرده دوباره حواسمو جمع شوهرم کردم . کیرش رفت توی کسم -آههههههه طناز طناز همین اولش از بس خوشم میاد دارم می ریزم . -ببینم تو داری می ریزی یا آبت داره می ریزه . هنوز که کاری نکرده -هر دو هر دو تامون ... هم خودم دارم می ریزم هم آبم داره می ریزه . بیشتر وقتا باید با میک زدن کسم ارضام می کرد ولی نمی دونم چرا این فکر و خیال ها و اتفاقات این چند روزه قدرت تمرکز رو از من گرفته بود .. -مهرداد هر کاری دوست داری انجام بده . -جوووووون جوووووووون نمی دونم چرا این قدر زود باید آبم بیاد . مردا همشون همین جورین طناز جون .. کیر خوبی نداشت ولی آبدار بودنش حرف نداشت و با چند حمله شدید و سرعت وقتی که شروع کرد به ریختن آبش توی کسم کیرشو به قسمت بالای کسم فشار داده و اونو آروم از کس می کشید بیرون و قبل از این که همشو در بیاره دوباره اونو می فرستاد که تا ته بره . چقدر این کارش بهم لذت می داد ولی حیف که رو من ولو شده بود . این چند روزه هم از بس فرزاد با کیر ش ارضام کرده بود که حس می کردم در این لحظات یه حالت سیر و اشباع شده دارم . -می دونم طناز ار ضا نشدی . دفعه دیگه جبران می کنم . همسر خوب و با وفای من . الان چقدر مد شده زنا به بهانه این که شوهراشون بهشون نمی رسن میرن دوست پسر می گیرن و باهاش کلی بر نامه انجام میدن .. -ببینم فکر نمی کنی این زنا باید سنگسار شن  ؟/؟ -خب خیانت چیز بدیه . ولی حتما نیاز داشتن دیگه . یه مرد واقعی اینه که همسرشو به خوبی درک کنه و متوجه احساساتش بشه . اگه نتونسته نیاز زنشو رفع کنه پس حق نداره که اعتراضی هم داشته باشه . زن هم یک انسانه نیاز داره . مهرداد حتما انتظار داشت که با این حرفا یه کف مرتب و درست و حسابی واسش بزنم ویا این که بعدش راه بیفتم و خودمو بندازم زیر کیر مردای دیگه . دیگه نمی دونه که زن یه خصلتی داره که نمی تونه کاری رو به زور انجام بده اگرم به زور بخواد یه کاری بکنه حتی اگه لذت بخش باشه بازم سایه تحمیل و اجبار رو رو سرش حس می کنه . این کار رو با یه خشمی انجام میده ولی اگه خودش برای یه کاری تصمیم بگیره  اونو با لذت و با تمام وجودش انجام میده . خلاصه مطلب این که اگه  خودش اراده کنه که به شوهرش خیانت کنه این کار براش لذت بخشه نه این که حس کنه همسرش با بی غیرتی راضیه که اونو با دیگران ببینه . با دستمال آبای بر گشتی از کسمو   از دور و بر کسم جمع کرده کسو پاکش کردم . دیگه هم نرفتم دستشویی و نشستمش . گفتم باشه همین جوری اونو لیسش بزنه  . اگر این ار ضا شدن من بیست سال هم طول بکشد مهرزاد باید که کسمو لیس بزنه حتی اگه کس من براش جام زهری بشه که از داخل , زهر نوش جون کنه . -مهرداد بلیسش . لیسش بزن و هر کاری می کنی بکن تا صبح نگهت می دارم تا ار گاسمم کنی . -عزیزم قراره ما فیلمبردارا و عکاسا و یه سری هنر مندای دیگه یه دوره مفصل خانوادگی داشته باشیم . هفته دیگه هم خونه یکی دعوتیم .. -مهرداد حالا چه وقت این حرفاست زود باش کارتو بکن .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر