ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 69

نینا رو ارضاش کرده بودم . کوچولوی خوشگل من مثل اون دو تا خواهرش به اوج رسیده بود . اونم تسلیم من شده بود .. -بابا بابا یه وقت نگی من زود خوشم اومده بخوای ولم کنی . علاقه من به تو بیشتر ازعلاقه اون دو تاست . واسه همینه که بیشتر خوشم میاد تو هم باید بیشتر بهم حال بدی . بابا دوستت دارم . من عاشقتم . -منم دوستت دارم . اول اون جوجو ها ممه ها سینه های خوشگلتو بده بابا بخوره من فدات شم .. -بابا من خیلی بزرگ شدم . -می دونم . حالا دلم می خواد مث همیشه نازت بدم . اون دو تا دختر خودمو هم همین جوری نازشون میدم . -حالا نمی خوای وقتی که داری با من حال می کنی اسم اونا رو ببری . با حرارت لبامو می بوسید .. خیلی شیطون شده بود . با ناز و کرشمه خاصی خودشو بهم چسبونده بود. -اووووووههههه بابا بابای نازم . نازم کن . لباتو بیشتر بچسبون به لبام . منو بخور بخور . کیف داره جوووووون جوووووووون . دارم حال می کنم . چقدر مزه میده . خیلی حال میده . دوستت دارم . هیکلشو غرق بوسه کرده بودم . طعم و بوی خوب تن دخترامو با هیچی در این دنیا عوضشون نمی کردم . حتی اگه گاهی  بین کل کل کردنای اونا فاصله می افتاد حس می کردم که یه چیز گم کرده ای دارم . نیاز داشتم که بازم یه جورایی به اونا نشون بدم که این منم که رئیس شمام و با این کیر م بر شما فر مانروایی می کنم . هم با کیرم و هم با عشقم . با عشق و هوس . یه درک پدرانه و شوهرانه و دوست پسرانه . نینا واسه اولین باری نبود که داشت  کون می داد  . دلم نمی خواست که پیش خواهراش کم بیاره . همه شون دخترای بزرگی شده بودند . من داشتم دخترای 16 و 14 و 12 ساله رو می گاییدم اینا دیگه نوزاد و کودک که نبودند . خیلی بیشتر  از خیلی از زنا حالیشونه . تازه با عشق و اختیار خودشون اومدن زیر کیر من . هیچ اجباری در کارشون نبوده . برای همین احساس آرامش می کردم و هیچ شرمندگی وجدان هم نداشتم . -نینا جونم قمبل کن بابا فدای کونت شه .. -نونا بابا تو که فدای کون همه میشی .. جونشو داری ؟/؟ -وقتی شما دخترای جوندارمو می بینم چرا جونشو نداشته باشم . لذت می برم . شما هم باید با هم بسازین . بالا برین پایین بیاین بابا مال هر سه نفر شماست . با هر سه تا تون عشق و حال می کنه . می دونین  پدر عاشق هر سه تا تونه . هر سه تا که خیلی هم به مامانتون شبیه هستین . به منم شبیهین . نورا : نینا بیشتر به تو رفته .. نینا : باعث افتخار منه که من بیشتر از شما دو تا به بابام رفته باشم . اخلاق منم مث اخلاق باباست . خوب و مهربون و چیز فهم . -ولی دخترم یه چیزیت به بابات نرفته .. -چی .. -زرنگ بودن و حاضر جواب بودنت مخصوص خودته که من خیلی خوشم میاد . بابات خیلی ساده هست .  می دونی چه جوری از حق خودت دفاع کنی -بابا هر چی باشه من شاگرد و بچه شمام .  ..اوخ که قربونش بشم من . می دونست چه جوری خودشو تو دل من جا کنه . دیگه از اون نینای خجالتی نشانی نبود . کیر من حسابی زبونشو باز کرده بود . اون دو تا خواهر دوباره زبونشون باز شده بود.. نورا : خب بابا حالا دیگه ما دو تا هیچی حالیمون نیست و این تازه به دورن رسیده از من و نونا بیشتر می فهمه و تو هم لذت می بری که اون ما رو می پیچونه . این که نشد بی طرفی . دیگه خوب نشون دادی که طرف کی رو داری .. نونا : نورا حق داره . -حالا شما دو تا  باهام قهر نکنین . اگه بذارین برین من یکی نازتونو نمی کشم . اون وقت من می مونم و این ته تغاری خودم که تا صبح می شینم کنارش و اونم تو بغل من و با هم حال می کنیم . -چه کیفی داره بابا . من این جوری راضیم  . بذار دو نفرشون قهر کنن برن اعصاب ما آروم تره بیشتر حال می کنیم -نینا جان من یک پدرم . دلم نمیاد که دخترامو ناراحت کنم . نورا و نونا اگه من همچین حرفی رو به نینا زدم به خاطر این بود که خوشم اومد از این که نینا در مقام جواب چند بار خودشو نشون داده آخه شما اونو به جرم این که بچه هست و هیچی نمی فهمه تحقیرش می کردین و من چند بار باید به شما سفارش کنم . یه خورده به حرفاتون فکر کنین ؟/؟ .. حالا هم که از کون کردن عقب افتادم . در هر حال دو تایی شونو نگه داشتم . -بابا دستور نمیدی که نونابا نورا برن کرم بیارن .. -چی بگم به تو دختر . وقتی که این قوطی کرم پیش منه انتظار داری اونو پرت کنم یه طرفی و بهشون دستور بدم که واسم بیارینش .. نینا خنده اش گرفته بود . ولی پس از بوسیدن و زبون زدن به سوراخ کون ناز دختر نازم با کرم اونجا رو مالش داده و سر کیر پر کار خودمو هم چرب کردم .. لحظه نهایی نزدیک شده بود . چند بار تا حالا گاییده بودمش . می دونستم پیش خواهراش چه اضطرابی داره . در گوشش خیلی آروم بهش گفتم نینا جون اگه دردت گرفت خیلی آروم بهم بگو که یه جوری از زیرش در رم . اونم آروم و نزدیک گوشم جواب داد نه بابا من نباید کم بیارم . اونم پیش اینا . سعی می کنم درد رو تحمل کنم . تازه تو که تا حالا چند بار منو گاییدی . فقط بابا بذار هرچی جیغ می کشم بکشم . دوست دارم کیرت بیشتر از اون دفعه فرو بره توی کونم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر