ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 5

این بار دیگه نوبت ماریا بود که به من برسه . -دخترا بیاین ساکش بزنین و دوباره راستش کنین که من الان کلی کار دارم زود تر باید برم . الان اگه یکی توی دانشگاه بخواد گیر بده گیر میده و من نمی دونم چی جوابشو بدم . این اوایل کار که نباید این قدر گند بزنم . ماریا کیرمو گذاشت توی دهنش و با حرص و اشتیاق ساکش می زد . دستمو گذاشته بودم رو سرش و در حالت کیف و خماری صدام از هوس در او مده بود که دیدم مینا دو تا لپای ماریا رو به طرف عقب طوری کشید که از اونجایی که ماریا انتظارشو نداشت با دهن و دندوناش یه حرکت رو به عقب داشت که کیرم خیلی دردش گرفت . -دخترا چرا این جوری می کنین . مینا : من می خوام ساک بزنم . موقع کردن مال تو .. -مینا تو که همین الان کارت تموم شد .. -مینا جون شلوغش نکن دیگه -ولی من به ماریا اجازه دادم وقتی که تو سر وقت منی اونم بیاد حال کنه .. فکر نمی کردم این دو تا رقیب سر ساک زدن کیر من با هم کلنجار برن . این بار مینا شروع کرد به به ساک زدن . ماریا هم بقیه قسمتهای بدنمو نوازش و مالش می داد . -حالا خوبه مینا جان .. کیرم به اندازه کافی شق شده -ببین ایمان نمی دونم چرا حس می کنم کیرت الان کلفت تر و دراز تر به نظر می رسه -شلوغش نکن مینا . کیر وقتی به اوج رشدش می رسه دیگه یه  اندازه ثابتی رو نسبت به اوج دفعه قبل داره . ازطرفی در عرض نیم ساعت که کیر کلفت تر نمیشه .. اگرم می خوای بگی این کیر حالا با نشاط تره باید به خودت ببالی که از برکت وجود دهن توست که به این حد و اندازه رسیده . امان از دست این دخترای حسود . این بار ماریا رفت رو یکی از صندلیها نشست منتها درست برعکس حالتی که مینا قبل از ارضا شدنش قرار گرفته بود . یعنی من باید از روبرو کس لیسی می کردم -اووووووففففف ماریا ماریا کستو کسسسسس جوووووون چه حالی میده تو ماشین به این تمیزی .. آدم سر کار بره و کس مفت هم بزنه . مینا از پشت کمر ماریا رو داشت هرچند ماریا دستاشو به سقف بالای پنجره بند کرده بود . معلوم نبود چرا این دو تا زن دوست داشتند خودشونو به این صورت خسته کنند . شاید این جوری بهشون بیشتر هیجان می داد . این اولین باری نبود که هر دو تاشونو می گاییدم ولی این جوری اونا رو در کنار هم کردن یه عشق و حال دیگه ای داشت مخصوصا این که کار حضرت فیل رو کرده بودم یه کاری کرده بودم کارستون . خیلی حال می داد .از این که دو  تا زن دوتا رقیب رو این جوری به یک همزیستی مسالمت آمیز فرا خونده بودم . هرچند ته دل دوست داشتند که سر به تن اون یکی نباشه ولی من یکی که به خودم می بالیدم . بیشتر  از این از کس ماریا تعریف نکردم که یه وقتی به مینا بر نخوره . جووووون .. چه سینه هایی !هر بار که با این ماریا نیم وجبی متوسط القد حال می کردم همین حس تازه بودن رو داشت . مینا هم خوب بود .. دو تا کس اختصاصی رو داشتن خیلی با حال بود . یه انگشتمو هم از بغل  دهنم وارد کسش کرده تا می تونستم اونو می کردمش توی کس و می کشیدم بیرون -ایمان ایمان .. من سوختم سوختم .. کس مینا رو گاییده آبمو تو کسش خالی کرده بودم . واسه همین خیلی راحت تر می توستم ماریا رو بکنم . -ایمان می خوام که بکنی توی کسسسسم بکنی منو بهم حال بدی .. .. -پس یه کار دیگه می کنیم . تو بیا رو یکی از صندلی ها بشین منم تا اونجایی که میشه صندلی رو می خوابونم -منو نمی خوابونی؟/؟ -اوووووفففففف نگو نگو تو رو هم می خوابونم . تو رو هم می خوابونم .. یه جوری میگی که انگاری کیرم می خواد از ریشه در آد و بپره بره توی کست قرار بگیره . رفت رویکی از صندلی ها نشست و اونو خوابوندمش . چقدر با حال شده بود . تا رفتم روش بخوابم و کیرمو بکنم توکسش و لبامو بذارم رو لباش , داد مینا در اومد . -چی شد نفهمیدم ؟/؟ نوبت من که بود  کله ات کار نمی کرد ؟/؟ حالا چی شد ؟/؟ .. ماریا : مینا تو حالتو کردی دست از سر ما ور دار . اصلا لباس بپوش برو بیرون دور و بر کشیک بکش -نیست که تو موقع سکس من و ایمان رفته بودی بیرون نگهبانی می دادی ؟/؟ -دخترا ساکت با هر دوتون به هم می زنم . واسه من زن کم نیست که . همین الان در اتوبوسو باز کنم و یه بلندگو دستم بگیرم سی تا دختر می ریزن بالا .مینا : آره اول از همه چوب تو کون تو می کنن . این من هستم که دارم باهات می سازم . -می خوام صد سال سیاه ننازی . لال شد و دیگه حرفی نزد . وووووییییییی کس ماریا چقدر خیس و داغ شده بود . اول چند بار کیرمو فرو کردم توی کس و کشیدم بیرون تا خوب جریانو ببینم و حال کنم بعد لحظه به لحظه صورتمو به صورتش نزدیک کردم . .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر