ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نقاب انتقام 72

سهراب نکنه تو هم از اون مردایی هستی که می خوای گربه رو دم حجله بکشی -فعلا که هنوز به دم حجله نرسیدیم داریم میریم پیشواز اونجا که رسیدم کشت و کشتار های جدیدی راه میندازم . -چشای بهشته از حدقه در اومده بود . -ببینم شوخی که نداری -نه -جدی هم که نمیگی -نه -عقلت سرجاشه -آره -حقت بود که تو رو می دادم به دست همون دیوونه تا عاقلت کنه -الان هم دیر نشده -ووووووییییییی امان از دست تو سهراب . دیوونه ام کردی . منو خونسرد رو دیگه داری یه جوری می کنی -خانوم اون موقع که خونسرد بودی بر اعصابت مسلط بودی عاشق نبودی حالا عاشقی -کی گفته من عاشقم . واسه خودت کلاس نذار . من دیوونتم . یه دیوونه که عاشق نمیشه -این که درست چون دیوونه هیچی سرش نمیشه .. اومد طرف صورتم و یه گاز از لپم ورداشت . -دیوونه که هیچی حالیش نیست .. ولی این بار خودشو انداخت تو بغلم . -عزیزم هرچی تو بگی . سهراب عزیزم . من حرفی ندارم .-اتفاقا بهشته بازم تو برنده شدی . چون من می خواستم بگم هر چی تو بگی . ولی تو جلو زدی . بازم با اون لبخند های همیشگی اش  دنیایی از شادی و آرامشو واسم به همراه آورد . من و اون بالاخره با هم از دواج کردیم . بهشته من یک عروس خانوم به تمام معنا بهشتی شده بود . وقتی اونو با اون زیبایی و مظلومیت دیدم با اون نگاهی که جز صداقت و عشق هیچی دیگه نمی شد ازش خوند فهمیدم که خداوند در مقابل دنیایی از رنج که در این سالها بر من وارد اومده بود هدیه ای بالاتر از اون نمی تونست بهم بده . هدیه ای که همه درد و رنجهامو اگه نگم فراموش می کردم می تونستم با در کنار اون بودن به آرامشی برسم که عذابها رو تحمل کنم راحت به سوی آینده برم . حتی دیگه می تونستم به سها کاری نداشته باشم . می تونستم مثبت فکر کنم و همه اینا رو مدیون دختری بودم که منو به زندگی بر گردونده بود . این باور را که زنان بد ترین موجودات و خیانتکار ترین اونا در دنیا هستند در من از بین برده بود . او بالاتر از یک فرشته یک انسان واقعی بود . نمی دونستم چند نفر دعوتند ولی وقتی اونو در لباس گلها و ملکه ها دیدم دلم می خواست هر چه زودتر این مراسم تموم سه و باهاش تنها باشم . -بهشته به نظر تو من حقمه که این قدر شاد باشم ؟/؟ میگن خوشحالی زیاد هم خوب نیست . خدا دوست نداره آدم جایگاه خودشو فراموش کنه . -عزیزم غم و شادی رو کی به وجود آورده . همون خدایی که تو رو به وجود آورده . تا وقتی که ناراحتی میگی ناراحتی . میری دنبال لحظه هایی که درش به آرامش برسی . لحظه هایی که همراه با عشق باشه . عشق در کنار کسی که دوستش داری . سرتو بذاری رو سینه اش . اون نوازشت کنه . برات حرفای قشنگ عاشقونه بزنه . تو نگاه کنی به چشماش و از نگاش بخونی که چقدر دوستت داره .-تو این نگاه رو همیشه از تو چشام می خوندی . یه لحظه دوباره تو چشام نگاه کرد و گفت نکنه بازم به یاد اون چند روزی که قهر بودیم افتادی . -تو افسونگری جادوگری رمالی کی هستی .. -من یک عاشق هستم . عاشقی که عشق خودشو می شناسه . حسش می کنه . فکرشو می خونه . چون دوستت دارم . چون می خوام با تمام وجودم  درکت کنم و درکت می کنم . سهراب یه چیزی رو فراموش نکن . خیلی مهمه .. دوست دارم همه اونایی که ازدواج می کنن اینو بدونن . همه اونایی که با لباس عروسی در کنار هم قرار می گیرند . ما برای این لحظه ها نیستیم . این لحظه ها برای ما هستند . ساده تر بگم سهراب باید حس کنیم که هر روز روز از دواج ماست . هر روز این شکوه و تقدس در پیوند ما وجود داره ... یعنی اگه همین الان لباسای پاره ای بر تنمون باشه بازم باید همین شادی و نشاط رو در قلبمون در وجودمون داشته باشیم . -بهشته تو داری دیوونه ام می کنی . من روم نمیشه کنار ابن همه آدم تو رو ببوسم . آخه اون لبای خوشگلی که هر لحظه داره ازش در و گهر می ریزه بوسیدن نداره ؟/؟ بازم باید تشنه تو بمونم تا کی با هم تنها میشیم ؟/؟ -می تونی جلو خانوما منو ببوسی .-نه درست نیست . -خودت می دونی . ولی حواست باشه اگه چش چرونی کنی منم می دونم کجا تنبیهت کنم . -ببینم به نظرت وقتی ملکه .. پرنسس یا شازده خانوم خوشگل روبروم وایساده من برم ندیمه ها رو دید بزنم ؟/؟ .. دوباره با هم رقصیدیم . در مقابل صد تا فامیل من اونا یه لشگر بودند . هر چند ما خودمون دیگه زیاد نخواستیم شلوغش کنیم . خیلی ها هم از مشهد حوصله اومدن به تهران رو نداشتند . مثل قدیم نبود که مردم با حوصله باشن . بابا بزرگ خدا بیامرزم تعریف می کرد اون وقتا برای عروسی همچین ارزشی قائل می شدند که یک هفته تمام مراسم   ادامه داشت . خدا به داد صاحب مجلس و خود عروس و دوماد برسه . یه روزش که آدمو بیچاره می کنه و دخل دامادو در میاره وای به اون یک هفته ای .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

merc :-*

ایرانی گفت...

thankyou...با سلام خدمت آشنای گل و نازنین ! متشکرم از پیامت . امیدوارم همه عاشقا با یه احساس وفاداری و وفا دار بودن به احساس وفاداریشون به هم برسن . خدا دلهای تو و همه رو خوش کنه .. بهشته ! سهراب ! پیوندتان مبارک ! ....ایرانی

 

ابزار وبمستر