ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 165

با هر ضربه ای که به ملکه می زدم اون یه قدم به طرف جلو حرکت می کرد اونو دور تشک می کردم . رهبر کبیر یا همون  رهبر کیر چین دور لباشو به دست گرفته بود و مثل داور های کشتی خودشو رو تشک یه ور کرد و مثل زمانی که داورا می خوان ببینن که پشت بازیکن به خاک نشسته یا نه زیر بدنشو ورانداز می کرد . البته خودشم می دونست که زنش خیلی وقته که ضربه فنی شده. در هر حال هوا کیفیت مطلوبی پیبدا کرده بود چویی بازم شروع کرد به زوزه کشیدن . دست بر دار نبود . زوزه های گربه ای اون تبدیل به واق واق سگی بعد زوزه شغالی شده بود پس از این که خیس عرق شده یک دفعه ساکت شد که در همین لحظه انگار  جمعیت زیادی با هم مثل یک بمب ترکیدند . صدای سوت و کف و هیاهوی مردم از یک خبر خوب می گفت .. -سیبر جان چه خبره .. -ملکه ارضا گردید .. -آها پس اینجا رسم اینه . ای بی غیرتها .. حالا این ملکه آب کیر کم داره . منم در اوج هوس و لذت و جمع شدن منی خودم چند ضربه ای به کس ملکه چین وارد کرده و از اونجایی که می دونستم این افتخار برای رهبر و دولت چین و شاید هم ملت چین داره در سراسر جهان پخش میشه چند  فریاد کاراته ای و جیغ کشیده که دنیا بیدار باشه .. فریاد کشیدم نطفه آریایی درکس ملکه چین .. این است تقدس و پاکی نسل ایرانی .. همچین سوت و کفی می زدند که دیگه سالن شلوغ شده بود . همهمه و شلوغ پلوغی دیگه واویلا بود . زنا و دخترا در حال رقصیدن بودند و من دیگه آبمو خالی کرده بودم به اونجایی که باید می ریختم . پدر چویی رو در آورده بودم . خبر نگارا اومدن دور من و محاصره ام کردن . معلوم نبود چی می پرسیدن .. یکی از پرسشها این بود نظر شما در مورد کشور چین چیه -کشور چین کشور خوب و قشنگیه . مثل هر جای دنیا علف داره . گل و خاک داره . خاک و خوک هم داره . خاکش همین ملت محرومی هستند که خاکی هستند . خوکش همین رهبر کونی شماست که عین خوک کثیف از کون دادن سیر نمیشه .. چه ولوله ای شده بود . ملت چین منو تشویق می کردند . ولی کابینه و رهبر یخ شده بودند . . کارد به رهبر چین می زدی خونش در نمیومد . سکه یه پولش کرده بودم . حقش بود عوضی قرمساخ . فکر کرد هر غلطی می تونه بکنه و همین جوری صاف دربره . کور خوندی . یکی از خبر نگارا پرسید به نظر شما تر کیب دو نژاد آریا و چینی به چه صورت در میاد . -هیچی کیرش ایرانی میشه .. کونش چینی . کیرم توی کون هرچی چینی .. وقتی که مترجم اینو تر جمه کرد یک بار دیگه همهمه صدها میلیون چینی منطقه رو به لرزه در آورد . البته همه آدما که در منطقه جا نمی شدند ولی دیگه نمونه آماری نشون دهنده این بود که همه دارن این پخش مستقیم رو می بینن . -شما تا چه زمانی در این کشور خواهید ماند ؟/؟ و با چند نفر از خانمهای چینی ار تباط  خواهید داشت .. .. -جون من خودت مستقیم بگو چند تا رو می خوای بکنی .. . تا قسمت چی باشه . من باید مطمئن شم که نژاد پاک آریا در این سر زمین هم می تونه ریشه بزنه تا بتونم با خیالی آسوده این کشور رو ترک کنم . این خبر نگارا دست بر دار نبودند . وقتی از موندن می گفتن مو بر تنم سیخ می شد . آخه کی می خواست توی این خراب شده بمونه ؟/؟ بیشتر چینی ها قیافه شون شبیه به هم بود . اگه یکی رو می گاییدی فکر می کردی همه رو گاییدی . مشت نمونه خروار است . قیافه هاشون شبیه به کدون تنبل بود . -ازالان تا فردا صبح چه بر نامه ای دارید .. من نمی دونم این کس کلک بازیها بود که اونا داشتند رو من پیاده می کردند . اعصابمو به هم ریخته بودند . یه کس کردن که دیگه این همه هیاهو نداره . زن رئیس جمهور امریکا رو گاییده بودم تازه داشتند مخفی کاری می کردند تا این که این دفعه شکم خودش و دختراش بالا اومد و دیگه معلوم شد کیر ایرانی توی کس امریکایی خوب جوابشو داده . این مدل بچه هام دورگه میشن . اگه این کیر طلبها بذارن یه چند ساعتی رو بخوابم خیلی خوب میشه . چون اگه استراحتی وجود نداشته باشه به هیچ وجه نمیشه فعالیتهای آمیزشی داشت . -شما چه توصیه ای برای زنهای دنیا دارید -هیچی صبر انقلابی داشته باشند و از انواع و اقسام دیلدوها و کیر مصنوعی و سکس ماشینها و عمل لز بینی استفاده کنند . این کیر کوروش مگه چقدر ظرفیت داره که به همه برسه ولی تا دوازده سال آینده که نحستین پسرهام  به رشد و سن بلوغ برسن من باید سختی زیادی بکشم ولی در اون سالها میشه امید وار بود که از فشاری که روی دوش و کیر منه کاسته شه -ولی کوروش خان قوانینی وجود داره در جهان که میگه سکس زیر 18 سال ممنوع -خوار مادر شما و قوانین رو گاییدن . باشه ما پسران خودمون رو وقتی که 18 ساله شدن می فرستیم به اون کشور ها . ببینم بازم از قانون حرف می زنن؟/؟ کیر که بلند شد آبش که خالی میشه و توی کس زن می تونه تولید نسل بکنه حتی اگه 12 باشه دیگه 18 که سهله 180 رو هم رد کرده . مهم دورموتوره . .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر