ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 139

سوزان سوزان تو که منو سوزوندی .. چقدر سفید و ناز و کوچولو و تپلیه این کست .. برق غرور و شادی رو در چشای سوزان می دیدم . -تو که واسش ناز داشتی .. -کاری نکن که حالا هم ناز داشته باشم یادت باشه تا من امضا نزدم پری جون تایید نمی کنه .-می دونم می دونم تو که منو کشتی . حالا این قدر منت نذار . چقدر به کیرت می نازی . -قبولش نداری ؟/؟ -چرا فداش میشم . تو که می دونی من کشته مرده شم . .. خواستم کیرمو فرو کنم توی دهنش گفتم بهتره اول یه تستی از این کسش بگیرم . وقتی دهنمو گذاشتم روی اون یه تیکه ناز و داغ واقعا دهن و زبونم دیگه گرم گرم شده بود . چه حرارت و چه ترشحی داشت . هورمونهای جنسی تازه در آغاز راه و فعالیت بوده و می تونست حسابی کل مجلس رو سیر کنه . انگشتمو فرو  می کردم توی کسش و اونو بیرون می کشیدم و روشو یه نگاهی مینداختم تا ببینم  خیسی کس ناز و خوشگل اونو . خیلی هم انگشتام خیس می شد . هر بار هم که انگشتو فرو می کردم توی کس یه چیزی بیرون می کشیدم . یه بار میذاشتم توی دهن خودم و یه بار دیگه هم خود سوزان انگشتمو می لیسید . این کارش هوس منو زیاد می کرد . من که دیگه خودمو کاملا لخت کرده بودم و اونم دیگه پیرهنی تنش نداشت . دیگه خسته شده بودم از بس سینه هاشو با سوتین خورده بودم . اونو هم درش آوردم .. وااااایییییی عجب چیزی . حرف نداشت . بیست بیست . سینه عین لیموی آبدار . نوکش مثل تخم درشت یه پرتقال . وقتی که تیز می شد انگاری می خواست پوست سینه رو بشکافه . چقدر سفید و سفت بود . فضای اونجا رو هم پری جون حسابی شاعرانه و شهوت انگیزانه کرده بود . هر چند طرف که طرفشو لخت می دید دیگه تحریک می شد ولی عکسای سکسی روی دیوار و صحنه های عملیاتی دیگه پاک منو گرم و داغم کرده بود . سوزان که دیگه به اون عکسا توجه نداشت . اون به خواسته چند ساله اش رسیده بود . ولی فکر نمی کردم تا این حد تر و تازه باشه . اون کس ناب و نازو گذاشتمش تو دهنم . اول  نوک زبونمو یه دور دورش گردوندم . بعد  از بالاش شروع کردم به لیس زدن اومدم طرف پایین و بعدش چوچوله بالایی رو بین دو تا لبام قرار داده و آروم میکشون می زدم . سوزان موهای سرمو می کشید و اونو به طرف عقب و جلو حرکتش می داد . هیجان شدیدی برش غلبه کرده بود -آریا ااااااااا آریاااااااااااا تند تر تند تر .. کسسسسسم می خاره می خاره .. -کیر منم می خاره .. -بخورششششش بخورشششششش .. چقدر دلم می خواست همون قدیما بخوریش .. همون وقتا که با خودم ور می رفتم . -حالا ور نمیری ؟/؟ -حالا هم هر وقت به تو فکر می کنم با خودم ور میرم . دهنمو دوباره روی کس گرم سوزان قفل کرده و یواش یواش زبونمو فرو کردم توی کس .. -اوووووههههه نههههههه .. بده بده کیرتو بده بده بده .. من اونو می خوام .. چقدر کلفته آریا -همیشه همین بوده -بد جنس تو هم همیشه اونو ازم دریغش می کردی .-حالا بهت می دمش حالا میدم تا اونجایی که دلت می خواد باهاش حال کنی -آریا این قسمت از امتحانت اصلا  کل امتحانت باید طولانی بشه . باید تا می تونی ازم تست بگیری . آخه تو مسئولی باید بدونی و متوجه شی که من از پس مردای دیگه بر میام یا نه -سوزان بهم حال بده . از پس من بر بیا بقیه پیشکش . -پس حالا مگه چیکار دارم می کنم . اصلا می خوای یه هفته خونه نخوابم بیام زیر کیر تو بخوابم . باور کن بهمن این اجازه رو میده که من در اختیار تو باشم . درسته کلا از ریخت و قیافه و بعضی کاراش و کیرش خوشم نمیاد ولی در کل به موقعش باهام خوب مدارا می کنه . -یعنی میگی اگه یه شب تو و اون دو تایی خونه باشین و من بخوام بیام مهمون شما شم وقت خواب می تونی بیای پیش من بخوابی ؟/؟ -چرا که نه -واقعا که پسر با معرفتیه . کیرمو گذاشته بودم روی کس سوزان و باهاش بازی بازی می کردم . -آریا داری چیکار می کنی . بکنش توی کسسسسسم . نکنه می خوای بگی اینم قسمتی از امتحانته -شاید . شاید دارم ازت امتحان صبر و استقامت می گیرم -ببینم پسر مگه ما در میدون جنگ قرار داریم -اگه بدونی اگه بدونی گاهی وقتا محفل سکس ما از میدون جنگ هم بد تر میشه . نمی دونی هر کی برای خودش چه تفریح و سرگرمی درست کرده .. کیر کلفتمو وقتی می ذاشتم روی کس ناز سوزان خوشگله و اونو از پایین به طرف بالا می کشیدم در جا داشت آبم خالی می شد . نباید خیس می کردم . استاد باید قدرت مقاومت خودشو به شاگردش نشون بده . نباید این قدر زود وا بده . البته کیرم اگه ده دفعه هم خیس می کرد بازم این قدرتو داشت که سربلندانه وارد کس شه . ..... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی ...........با سلام خدمت دست اندرکاران سایت لوتی : پیامهای منتشرشده  از سوی شهرزاد نازنین درخصوص پاسخ به خوانندگان عزیز آن سایت  نوشته شده از سوی اینجانب و پیام بنده می باشد . هرگونه توهین به ایشان را توهین به خود می دانم . با احترام وبدون توهین : ایرانی 

1 نظرات:

ایرانی گفت...

با سلام خدمت دست اندرکاران سایت لوتی : پیامهای منتشرشده از سوی شهرزاد نازنین درخصوص پاسخ به خوانندگان عزیز آن سایت نوشته شده از سوی اینجانب و پیام بنده می باشد . هرگونه توهین به ایشان را توهین به خود می دانم . با احترام وبدون توهین : ایرانی

 

ابزار وبمستر