ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 42

ببینم کیوان خان شما چرا نمیرین یه دوست دختر خوب واسه خودتون جور کنین .. البته موقعیتش نبود که این حرفو بزنم واصولا یک لیدی در چنین شرایطی  نباید این حرفو بر زبون بیاره وباید ملاحظه شرایطو بکنه تازه اگه طرفش  یک پسر جذاب و خوش اندامی مثل کیوان باشه که همه زنا به دنبالش باشن یه نوع حماقت ا نشون داده میشه ولی من دوست داشتم حالشو بگیرم -ببینم منظورتون برای این  مجلسه یا در کل می فرمابیید .. -می تونی ذر هر دو موردش جواب بدی .. -هرچند لزومی نداره که جوابی بدم ولی میدم . -برای من اهمیتی نداره . من واسه این که یه جورایی وقت بگذرونیم اینو پرسیدم . ببینم میریم حیاط دور بزنیم یا میریم به فضای باز و شیروانی مسطح و به اطلاح بام زیبای اینجا . زیر  نور ستارگان و شبی رویایی ..-به شما نمیاد که رویایی فکر کنید -واسه این که دل زنا رو به دست آورد باید رویایی بود . -پس می خواین دل منو هم به دست بیارین . خب این چه نفعی می تونه واسه شما داشته باشه . -مردا همه حریص و زیبا پسندن . تا یک زن زیبا رو می بینن دست و پاشو نو گم می کنن .-حتی اگه اون زن متغلق به یکی دیگه باشه ؟/؟ -مسئله همین جاست . انسانها آزادند کسی به کس دیگه تعلق نداره . آدما آزادند . هر لحظه آزادی دارن که چیکار کنن . راحت بگم شما در این لحظه در این روز از یک نفر خوشت اومد اونو به عنوان همسرت انتخاب کردی شاید فردا ازش خوشت نیاد . پی نباید خودت رو اسیر چند ورق پاره کرده زندگی خودت رو به عنوان تعهد سیاه کنی . همسر تو هم می تونه این کارو انجام بده . از راه پله خودمونو به سقف باز و به اصطلاح پشت بوم مسطح که از اونجا می شد قسمتی از شهر وماشیناشو زیر نظر داشت رسیدیم . چقدر از چراغای روشن شهر خوشم میومد . آدم با دیدن اونا می تونست متوجه شه که در هر گوشه ای یکی داره فعالیت می کنه . خیلی خوشم میومد که به این فکر کنم که زنده ها در حال زندگی کردنن . -طناز عزیزم من یادم نرفته که باید به سوالم جواب بدم . در این مجلس جز فتانه که دختری نمی بینم باهاش دوست شم . اما تا دلت بخواد زن هست . هر کدوم از اینا  رو با یه اشاره میشه جور کرد . شایدم این اشاره رو خودشون بزنن  . از دوست زن و دخترای بیرون چه عرض کنم که حساب اونا از دستم در رفته -پس این جوری که میگی تمام زنا باید یک هرزه باشن -تا هرزه رو به چی تشبیه کنیم . اگه شما می فر مایید که این جوره حتما این جوره ...می خواستم و دوست داشتم یکی بذارم زیر گوشش که به زور بر اعصاب خود مسلط شده گفتم بذارم برای موقعیت مناسب تری که اگه خواست بیشتر منو از کوره در ببره . تازه اینو هم گفت اگه شما این تعبیر رو دارید باید گفت که ما مردا هم هرزه هستیم و از این که ما رو این جور به حساب بیارن هیچ غم و غصه ای نداریم و عین خیالمون نیست شما زنا زیاد به این مسئله گیر میدین -اتفاقا اشتباه شما همین جاست . شمایین که در این مورد به عملکرد زنا حساسین . اگه یه زن به روی یک مرد بخنده  فکر می کنین اون زن  دوست زن تمام دنیا بوده . و راحت تر بگم دید شما نسبت بهش عوض میشه .-من متخصص مخ زنی زنها هستم . اصلا باید مخشونو کار گرفت . اونا فقط به زیبایی خودشون توجه دارن . این که می خوان خودشونو بهتر  یا زیبا تر از بقیه بدونن . .. به حرفش ادامه نداد . حس کردم پشیمون شده از این که این حرفا رو زده چون اگه می خواست همین بر نامه رو روی من پیاده کنه دستشو رو کرده بود . . راستش دیگه از این بحث های الکی حوصله ام سر رفته بود . ولی از این که در اون فضا در کنار جوونی خوش قیافه که خیلی راحت مدل موها شو عوض می کرد تا حدودی لذت می بردم . حداقل وقتی که دهنش بسته بود می تونستم آرامش داشته باشم . مرتب دستاشو فرو می برد لای موهاش و اونو از این طرف به اون طرف جابه جا می کرد . . چند دقیفه ای رو سکوت بین ما حاکم بود رفته بودیم به یه فضایی که دور و بر ما همه هزاران هزار لامپ روشن سوسو می زد . شاید اگه تعداد این چراغها کمتر می شد راحت تر می شد به ستاره ها نگاه کرد . ولی با همه اینا من زیبایی ستارگان رو با همه کم نور بودنشون از این فاصله به چراغهای روشن زمین ترجیح می دادم . می خواستم فکر کنم اشتباهه ولی دست کیوان رو روی کمر لخت خودم احساس می کردم . از این که اون منو مثل زنای دیگه سهل اوصول فرض کنه خوشم نمیومد ولی از این کارش خوشم که اومده بود . لذت و لرزش و هیجان رو در پوست تنم حسش می کردم . چشامو آروم آروم می بستم و آروم بازشون می کردم . چقدر به نرمی انگشتاشو روی پوست تنم می کشید . چقدر سریع و بی پروا و با اعتماد به نفس این کارو انجام داده بود . حتما پیش خودش فکر کرد که منم از این دست زنا هستم . ولی نمی تونستم به خودم دروغ بگم که لذت نمی برم و خوشم نمیاد ولی اینو نباید فراموش می کردم که هر لحظه ممکنه یکی دیگه مثل ما از اون پایین برسه و اینو هم نبایدبرای کیوان ملکه ذهن کنم که هر چی رو که بخواد راحت می تونه به دست بیاره ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر