ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 141

در حالی که داشتم اونو می گاییدم همین کارو هم انجام دادم . یعنی دستمو گذاشتم روی کسش و قسمتی از چوچوله شو میون انگشتام می گردوندم .. -آههههههه آریااااااا آریاااااااااااا بی حس شدم دارم می میرم .. صدای کف زدنهای مردونه ای از اون طرف به گوش می رسید . -این دستای کلفت شوهرمه صدای جیغ کشیدنهای منو می شنوه که زیر کیر تو دارم حال می کنم .نمی دونی چقدر دلش می خواد که من مجوز بگیرم .. داره میاد داره میاد ادامه بده .. دیگه فکر نمره و قبولی نیستم . اولش فکر حال کردن با توام . بکن منو بزن .. تند تر .. ببین حالا دیگه خانوم شدم یه زن یه دختر بزرگ . واسه تو آقا خوشگله خودم . صداش  لحظه به لحظه میومد پایین تر . دیگه حس کردم کارش تمومه . یه چندتا دیگه هم زدم به ته کسش . -همینه دیگه همینه . آخر عشق و حال همینه . حال کن سوزان بسوز بسوز که خودتم منوسوزوندی ولش نمی کردم . انگشتامو همین جور بالای کسش حرکت می دادم . . ساکت شده بود . کون لق بهمن خان کرده . منم باید حال کنم دیگه . این کس تنگ و ناز سوزانو اگه توش آب نمی ریختم یه عمر حسرت و پشیمونی به دلم می نشست . باید اونو ردیفش می کردم . اجازه رو گذاشتم کنار و پاهاشو انداختم رو شونه هام . خودش ازم می خواست که زود تر داخل کس تشنه اش خالی کنم .. مثل همیشه وقتی که آبمو توی کس کسی خالی می کردم یه آرامش خاصی رو در خودم حس می کردم این که سلطان و رهبر اون کس شدم و اون بهم نیاز داره .. چند دقیقه ای بغلش زده و غرق بوسه اش کردم . -آریا می تونم یه چیز دیگه بگم -بگو عزیزم عشق من تو هرچی دلت می خواد بگو .. -بهمن می گفت که اگه تو یعنی آریا جون راضی باشی حاضره که چند جلسه تمرینی بیایی خونه مون و منو واسه امتحان آماده کنی یعنی منو چند دست بکنی تا وقتی که میام امتحان بدم کارم راحت تر شه . در حالی که خنده ام گرفته بود گفتم مگه می خواستی گواهینامه رانندگی بگیری . -چه فرقی می کنه . دستشو گذاشت رو کیر من و گفت خب اینم دنده . اونو به چند طرف می چرخوند و دنده ها رو واسم نامگذاری می کرد . -سوزان یک پرسش... می تونی بهم بگی دنده خلاص کدومه . -جزو امتحانه ؟/؟ -اگرم جواب ندی از نمره ات کم نمی کنم . خندید و گفت الان یه جوابی بهت میدم که هم تو حالشو ببری هم من . کیرمو با یه دست گرفت و اونو گذاشت دهنش و.. -نههههههه سوزان . چه ساک زدن با حالی .. نمره ات بیست بیسته . خوب گفتی به این دنده میگن خلاص . مستقیما رفت توی دهنت . تازه با این کارت تو مرو هم خلاص کردی .. با این که دهنش کوچولو بود ولی طوری کیرمو ساک می زد که فکر می کردم تا ته کیرم رفته توی دهنش . تازه وقتی دستشو گاشته بود زیر بیضه هام و با تخمهام بازی می کرد من حس می کردم که الان بیضه هام می خواد بره روی کیر و اونو دراز ترش کنه . -آریا برم خودمو بشورم و بر گردم ؟/؟ کیرمو از دهنش در آورده بود . -برای چی می خوای خودتو بشوری ؟/؟-می خوام وقتی که کیرتو می کنی توی کونم همه چی تر و تازه باشه و تو تا اونجایی که می تونی باهام حال کنی و لذت ببری . -اگه سختته برو و بر گرد . من یکی که تو رو همین جوری آک آک قبولت دارم . اگه بخوای می تونی بری همین روبرو یه دوشی بگیری .-بهم افتخار میدی که باهام بیای ؟/؟ -با کمال میل . همونجا هم ازت یه امتحان  می گیرم . -امتیازم روی تخت چطور بود ؟/؟ -از این مرحله که به خوبی عبور کردی . مطمئنم که امتحان در حموم رو به خوبی پیش می بری . با هم رفتیم حموم . دلم واسه لیسیدن سوراخ کونش پر پر می زد . من و اون بدن طرفو لیف مالی کردیم و افتادم روی کونش . سیر سیر تا اونجایی که می تونستم سوراخ خوشگل و ناز و کوچولوی کونشو لیس زدم و بعدش دهنمو گذاشتم روی کون سفید و تپل و بر جسته سوزان جونم  تا بیشتر بهم مزه بده از این که لحظاتی دیگه کیرمو می خوام وارد سوراخ کونش بکنم . سوراخ کونش یه طعم  و بوی خوبی داشت . نوک زبونمو که روش می کشیدم و به این فکر می کردم که تا لحظاتی دیگه کیر کلفتمو از همین طرف می فرستم که بره یه جوری می شدم . کون پلمب شده خوشگل خانوم چه لذتی میده .! این از اونایی بود که هم خودمو هم اونو باید چرب و کرم مالیش می کردم . . یه نگاه به استیل کونش انداخته و بعد از مالیدن کرم به کیر و به کون گفتم آماده ای سوزان جون که حمله رو شروع کنیم ؟/؟ -آماده آماده . ولی عزیز دلم رمز عملیات رو چی میذاری .. -هیچی با هم دم می گیریم و میگیم مرگ بر امریکا .. -آریا جون این شعار قلابی دیگه قدیمی شده . یه پسورد جدید بگو به همراه یه نام وکاربری جدید .. عمو اسد و رهبر چین کونیه . کون هر دو تا خونیه .. در حالی که می خندید گفت فعلا  یه جوری منو بکن که کون من یکی رو خونی نکنی ولی فدای سرت هر کاری کردی کردی .... ادامه دارد .. نوبسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر