ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

آبی عشق 76

نسیم تا کی باید اینجا بشینیم و حواسمون به اون دو نفر باشه -نمی دونم تا وقت گل نی . تا وقتی که علف زیر پا مون سبز شه . -حالا چرا این قدر داد می کشی . هر کی ندونه فکر می کنه که شوهرت داره بهت خیانت می کنه . -مهری  من دوست ندارم بغل دست خونه ام از این جریانات پیش بیاد . نمی خوام این محیط به گند کشیده شه . درسته که این کارا توی تهرون و در اون محیط عادیه ولی اینجا هر کی هر غلطی دلش خواست نمی تونه انجام بده -نسیم از من و تو چه کاری بر میاد تازه اون خونه خودشه .. از طرفی با این کاری که تو کردی اون دو تا رو  بیشتر بهم نزدیک کردی . نگاه کن چه جوری با هم گرم گرفتن . انگاری چند ساله عاشق و معشوقن .همش تقصیر توست نسیم . -بس کن مهری سر به سرم نذار . نذار که من از اینی که هستم داغون تر شم -نسیم چته . مثل عاشقای شکست خورده رفتار می کنی . اصلا نکنه پسر همسایه ات رو دوست داری -کی من ؟/؟ عاشق این آدمای خیانتکاری بشم که روز ی یکی رو عوض می کنن ؟/؟ مگه من مغز خر خوردم . دیگه از این شوخیها باهام نکن . .  نستوه واسه ستایش آژانس گرفت و اونو فرستاد . مهری و نسیم نفسی به راحتی کشیدند . . مهری هم رفت خونه اش . نستوه به درختی تکیه داده به این فکر می کرد که از فردا باید رفتار  قاطعانه تری رو نسبت به کارای نسیم  داشته باشه . یه حس مسئولیت خاصی نسبت به ستایش داشت . مثل احساس یک برادر بزرگتر نسبت به خواهرش . یعنی میشه این حس یه  علاقه از نوع دیگه ای باشه ؟/؟ ولی اون دختر  این روزا اخلاقش یه جور خاصی شده . طوری رفتار می کنه که انگاری همسرم باشه . نمی دونم قاطی کردم . نسیم پاک فکرمو به هم ریخته . من باید هر جوری شده عشقمو به دست بیارم . باید براش بجنگم اما چه طوری ؟/؟ نسیمو دید که داره به طرف قسمت شمالی باغ خونه شون حرکت می کنه . فکری مث برق از سر نستوه گذشت . من باید خودمو برسونم بهش . بازم باهاش حرف بزنم . خدایا خسته شدم . خسته شدم . چرا یکی نیست بهم کمک کنه . چرا از این مخمصه نجات پیدا نمی کنم . شاید حقم باشه که چوب گناه قبل  از آشنایی با نسیمو بخورم . ولی اونا می دونستن که من عاشقشون نیستم ..نستوه از حاشیه و کناره های باغشون خودشو رسوند به منتهی  الیه زمین .. به جایی که شمال زمین اونا بسته می شد . صبر کرد تا نسیم ازش فاصله بگیره. رفت بالای دیوار .. نسیم که از شیب به طرف پایین رفت و از تیررس دور شد اومد پایین .. خوبه دختره هوس قدم زدن و  یاد آوری گذشته  رو کرده . من می دونم که دوستم داری . می دونم که آخرش مال خودمی . .. ولی حس  می کرد که این یک رویاست . رویایی که هیچوقت به واقعیت تبدیل نمیشه . .. نسیم در حال قدم زدن و فکر کردن به خود و آینده اش بود .. یه صدای پایی رو پشت سرش شنید . تا بره جیغ بکشه دست نستوه رو دهنش قرار گرفت . -دختر داد نکش منم . نستوه . بوی بدن نسیمو بوی عشقو حسش می کرد . همون بوی ده سال پیشو . دستش رو دهن نسیم شل شده بود . اون به عالم خودش رفته ولی سر و صدای دختر شروع شده بود. -نسیم اومدم بهت بگم دوستت دارم .. -بس کن تو هر روز داری این حرفا رو می زنی . تا ابد هم بگو . من نمی شنوم . ببینم اون دختره امروز قالت گذاشت و بهت راه نداد ؟/؟ حقت بود . خوشم اومد . -اون یه دختر نجیبیه -اگه نجیب بود که با تو یکی سر نمی کرد . چرا این قدر دور و بر منی .من چند ماه دوستت داشتم . بچه بودم . نفهمیدم . حالیم نبود . حالا دست از سرم بر می داری یا نه . خواهش می کنم . ولم کن . ولم کن .. چرا یه ذره خجالت و حیا سرت نمیشه . -نسیم من هنوز بوی عشقو از تنت حس می کنم .. -تو هیچی رو حس نمی کنی تو اصلا نمی دونی دوست داشتن و عشق به چی میگن .. ولم کن . بهم نچسب . چند شم میشه . برو تا فریاد نکشیدم . نستوه سر نسیمو به طرف خودش بر گردوند . لباشو گذاشت رو لبای دختر . نسیم جفت لباشو به هم دوخت ولی  نستوه در همون حالت اونو می بوسید . -دوستت دارم . تو که می دونی دوستت دارم خودتم دوستم داری .. دستشو رو گردن نسیم گذاشته  و خیلی آروم نوازشش می کرد . دختر حس کرد که سست و بی اراده شده . نمی تونست حرفای اونو باور کنه . ای کاش می شد باور کرد .  کاش می شد در عشق مرده اونا روحی تازه دمید . .ولی نه این یک رویای پوچه . چون امکانش نیست . .لباشو باز کرد تا به نستوه بگه ازش بدش میاد ازش نفرت داره . ولی حس کرد که مقاومتشو از دست داده . لباش باز شده بود و نستوه اونو می بوسید . نسیم حرکتی نمی کرد . بوی عشقو احساس می کرد . حس می کرد که نستوه طوری داره نقش بازی می کنه که به نظر بیاد که دوستش داره .. یه لحظه بغضش ترکید .. بسه دیگه تو خسته نشدی هنوزم با احساسات من بازی می کنی .. چرا این قدر عذابم میدی ؟/؟ با چشایی پر از اشک از نستوه فاصله گرفت و به طرف ساختمون بر گشت . نستوه هم از دیوار  پرید سمت خونه شون .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر