ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 142

کون سوزان هم چقدر سوزان بود . واقعا حیف بود که اون سالها این کون ناب رو از دست داده بودم . البته شکل و شمایل و استیلش به این صورت نبود ولی سوراخ که همون سوراخ بود .  سوراخ تنگ کونش یه جور خاصی کیرمو میکش می زد . مثل یه زالوی مکنده انگاری داشت خون کیرمو میک می زد هر چند که بعدا باید شیره کیرمو نوش می کرد . -چطوره آریا جونم . خوشت میاد . می تونی منو در میون جمع داشته باشی . -بدون تو دیگه محفل ما صفایی نداره . روز به روز بر جمعیت اون داره اضافه میشه .-بزن بزن .. آریا منو بکن . به یاد اون سالهایی که  ناز داشتی کونمو بکنی حالا باید منو سیر سیربکنی و سیر سیرم بکنی . دیگه حسرت زمانهای از دست رفته رو نداشته باشم . حالا راحت می تونم به فر دا و فر دا ها نگاه کنم و از زندگی لذت ببرم . عشق کنم . بخندم . زندگی کنم . -حال کن سوزان جون با کیرم تا هر جا که دلت می خواد حال کن . از زندگی لذت ببر . کیرم حسی نداشت . وقتی می کردمش با این که می دونستم خیلی سفت و شق و استوار داره کارشو توی کون سوزان سوزان انجام می ده ولی دچار یک حالت بی وزنی شده بود .. -آهههههههه سوزان چشام بسته نمره ات بیسته .. داره می ریزه آبم توی کونت . وقتی آبمو توی کونش حس کرد کونشو دور کیر من می گردوند تا با عشق و حال بیشتری از لحظه هام استفاده کنم . می دونست که ما مردا چه جوری بیشتر لذت می بریم . اونو از همون پشت بغلش زدم و لحظاتی بعد مادر بزرگ و بهمن هم در کنار ما بودند . سوزان کنار شوهرش سرشو گذاشته بود رو سینه هام .. بهمن : آریا جان نوکرتم چطور بود -عالی بود . الان دیگه مرحله آخرشه . نوازش بعد از سکس .. -مگه در مجلس سکس خانوادگی از این کارا هم می کنند . -گاهی وقتا لازمه . تو الان میری دانشگاه مگه هر درسی رو که به خوردت میدن بعدا به دردت می خوره ؟/؟ یه چیزایی بهت می چپونن که ذهنت همیشه آماده باشه وگرنه هشتاد درصد از در سای دانشگاه مربوط به همون رشته خوندنش فایده ای نداره . فقط باید از این گوش بشنوی از اون گوش در کنی .  موها ی عزیز دلمو نوازش کرده و اونو توی بغل خودم خوابش کردم . در همون حالت که خواب بود  مادر بزرگ کاغد و بر گه مجوز رو آورد و من زیرشو امضا زدم و تایید کردم که از این به بعد سوزان می تونه در محافل سکس گروهی ما شرکت کنه . بهمن سر و صورتمو می بوسید و از من تشکر می کرد .. -آریا جان  زنم که الان خوابه من میرم خونه  اون می تونه بعدا بیاد . شاید یه کاری باهاش داشته باشی . شاید بخواد به خاطر این امتیازی که بهش دادین یه شیرینی و جایزه ای به شما بده .. -بهمن جان در مرام ما نامردی نیست . این هر وقت باشه زنته .. ما دیگه زیاده از حقمون نمی خوایم . اگه دیدی زنتو کردیم واسه امتحان بود و آزمایش .. سر و صورتمو بوسید و گفت خیلی مردی آریا ولی با این حال من جلوی همین پری جون رئیس بی همتای این مجالس میگم که هر وقت که هوس کردی و دوست داشتی می تونی بیای خونه ما چه من باشم و چه نباشم با زنم حال کنی و سکس کنی . این دوستیها که فقط نباید در مجلس و محفل باشه . همه جا باید تداوم داشته باشه . دیگه زیادی هیجان زده شده بود . اون پیش مادر بزرگ مجوز داده بود که من هر وقت بخوام می تونم سوزان رو بکنم چه جالب .. ولی پری جون زرنگ تر از این حرفا بود . یک متنی رو نوشت واز بهمن شوهر سوزان اجازه رسمی گرفت . هر چند که نمی تونست دفتر خونه ایش کنند . سوزان که از حرفای شوهرش لذت برده بود گفت بهمن جون حالا می فهمم که در انتخاب خودم اشتباه نکردم . کاش همه مردای دنیا مثل تو با فهم و شعور بودن . عجب چیزی گفته بود . انگاری با فهم و شعور بودن رو در این می دونست که یک مرد با سکس زنش با دیگران موافقت کنه . ولی خیلی توپ و با حال بود این سوزان خانوم . دیدم بهمن داره من و من می کنه . .. خیلی آروم اومد و گفت که هوس یک سکس  دو به یک به سرش افتاده و دلش می خواد در آن واحد دو تا کیر بره به دو تا سوراخی زنش و اون با دیدن این صحنه های حشری کننده لذت ببره و زنش هم خیلی کیف می کنه . از سوزان نظرشو پرسیدم . هر چند دلش می خواست تنها باهام حال کنه ولی با این حال بازم قبول کرد . -بهمن جان تو بذار توی کون زنت و منم فرو می کنم توی کسش .. -دمت گرم داداش . من تا حالا کون نکرده بودم . --بهمن جان ببین بازم باید آقا آریا رو داشته باشی عمرا اگه بهت کون می دادم . اون راه کونمو بازش کرد تا تو راحت باشی . اگه خواسته اون نبود نمی ذاشتم کیرتو فرو کنی توی کونم . . مادر بزرگ فقط داشت نگاهمون می کرد . می دونم که اونم دوست داشت یه جورایی گرم کن مجلس ما باشه .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر