ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 7

کیرمن  راهشو توی کون هوتن کونی پیدا کرده بود . لاله اومد جلوتر لباشو گذاشت رو لبای دوست پسرش که در حال کون دادن به من بود . ولی می دونستم هوتن بیشتر حواسش به منه تا به بوسه های پر عشق و احساس لاله مهربون . لاله خودشو جلو تر کشید و کونشو به طرف کیر هوتن گرفت . -یه کرمی هم دستش بود با اون سوراخ کونشو چرب کرد . همون سوراخی رو که بار ها و بار ها من اونو کرده بودم .. از این که کیر یکی دیگه داره به سوراخ کون عشق من لاله می چسبه کمی حسودیم می شد ولی باید تحمل می کردم . همه چی شیر تو شیر شده بود . اگه هوتن لاله رو که دوست دخترش بود می کرد منم قبلا لاله رو می کردم .. -آهههههه شیدا شیدا کیرت هم نرمه هم سفت .. چقدر عضلات داخل کونم به ماساژهمچین کیری نیاز داره .. آخخخخخخخ لاله لاله جون دستت درد نکنه که شیدا جونو آوردیش . -دستامو گذاشتم رو کف دست هوتن که روی کونش قرار داده بود -هوتن جونم می تونی دستاتو بر داری من خودم کونتو نگه می دارم و بازشون می کنم . تو به لاله جون برس که خیلی توکف کیرت مونده . اشک لاله رو در آورده بود . انگار هوتن اصلا مرد نبود فقط دوست داشت کون بده . با این که کیرش شق شده بود ولی تمایل چندانی واسه این نداشت که کیرشو توی کون لاله فروکنه . دهنمو گذاشتم زیر گوش هوتن و به اون  که واسه کون دادن به من بی اندازه حشری شده بود آروم گفتم -کیرتو می کنی توی کون لاله جون وگرنه من این کارو براش می کنم .. نمی خواستم لاله اینو بشنوه ولی ظاهرا متوجه شد که من چی دارم میگم . لاله : شیدا منتشو نکش . من خودم می دونم باهاش چیکار کنم این دیگه آخرین باریه که دوتایی مون میریم سراغش .. تا این حرفو زد هوتن فوری دستاشو گذاشت رو دو تا برش کون لاله و اونا رو بازشون کرد به دو طرف .. هوس کون لاله رو هم کرده بودم . چقدر ناز و گنده شده بود . اصلا واسه من هر کونی کون بود . به هیجانم می آورد . واسم زن و مرد نداشت .. . نمی دونستم به کدومشون توجه کنم . به کون سرخ وسفید هوتن که کیر من بر سرش تاجگذاری کرده بود یا کون گنده بهترین دوست و بالاتر از خواهرم لاله . این کون که مال من بود حالا در عمل می دیدم که یه کیر دیگه هم در حال گاییدنشه . باید واقعیت رو باور می کردم . لاله که نمی تونه برای همیشه مال من و برای من باشه . همون جوری که منم بالاخره غیر از کون اون کون یکی دیگه رو گاییده بودم .. -آخخخخخخخ جوووووووون  هوتن جون چقدر کونت بهم آرامش میده  -شیدا!  فدای کیرت .. یادت باشه هر وقت آبتو خالی کردی اونو کشیدی بیرون بکنیش توی دهنم واست ساک بزنم . حس کردم سینه هام نیاز به دستمالی داره . یه دستمو گذاشتم رو سینه ام و اونو آروم آروم می مالیدم . سینه های خوشگلو یه دستی داشتم . تقریبا یه چیزایی بود بین سینه های مردان و زنان . شبیه هر دو تا بود و شبیه خودش .  دلم می خواست یکی دستشو بذاره رو سینه هام و باهاش ور بره . کیرم توی کون خوشگل هوتن جا خوش کرده بود . دستمو از همون طرف چاک کون نابش به طرف بیضه هاش رسوندم . با بیضه هاش بازی کردم .. خنده  که چی بگم ولی یه حالت شگفت زدگی داشتم .. چون مردی رو اون وسط شکار کرده بودیم که از دو طرف  با کیر در گیر بود . کیری که وارد کونش شده و کیری که اون وارد کون دیگری کرده بود. بیضه هاش درشت بود . همین کارم تحریکش می کرد . -پاهاتو باز ترش کن می خوام دستمو راحت تر به تخمات بزنم . -اووووفففففف نههههههه شیدا شیدا  آتیشم دادی .. لاله  : دیگه با کونم حال نمی کنی هوتن ؟/؟ دیگه دوستم نداری ؟/؟ .. دلم واسه دوستم می سوخت . من و هوتن داشتیم حداکثر کیفو می کردیم ولی اون داشت رنج می کشید . کیر خوبی هم داشت این هوتن .. یه حس خاصی  هم با دیدن این کیر در سوراخ کونم به وجود اومده بود . اگه هوتن کونمو می کرد منم اون لحظه واسه این که لاله هم بیکار نباشه می تونستم کون لاله رو بکنم .. چقدر هوس داشتم . حالا اگه هوتن نشد لاله می تونست یه کیر مصنوعی به خودش ببنده و با اون منو بکنه . ولی همون بهتر که چیزی نگم . فدای لاله ام بشم که دوست پسر خودشو گذاشت در اختیار من تا کونشو بکنم. -اووووففففف اووووووفففففف هوتن جون هوتن .. چقدر کیف داره .. حس می کنم یه چیزی ازم می خواد بریزه -قربونت شیدا نهههههه یه خورده صبر کن .. من هنوز سیر تشدم . کونم هنوز سیر نشده .. .. کاش می شد به این کیرت اسپری بی حسی زد . از بد بختی این که اگه بهش اسپری هم بزنی ممکنه موقع کردن من همین طور شل بمونه . ..... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر