ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 6

هوتن مثل بچه ها که به بازیچه ای رسیده باشن از خوشحالی نمی دونست چیکار کنه . منم این احساسشو به خوبی درک می کرد م. گاییدن یه مرد بهم هیجان می داد . احساس قدرت می کردم . از این که بهم نیاز داره . انگشتامو گذاشته بودم روی سوراخ کون مرد کونی و آروم آروم لمسش می کردم .. -شیدا عزیزم .. اگه دوست داری قبل از این که کیرتو فرو کنی توی کونم می تونی انگشتتو بذاری توش .. -هوتن جون ناخنام بلنده آخه اذیتت می کنه -نهههههه شیدا جون .. یواش یواش بکنش تو .. نمی دونی چقدر مزه ام می کنه . حال میده بهم . تا حالا سوپ قبل از غذا خوردی ؟/؟ یه عده میگن جلو غذا رو می گیره و یه عده ای میگن اشتهای آدمو باز می کنه .. -تو چی هوتن جون از کدوم دسته ای . -من از اونایی ام که هر چی می خورم اشتهام باز میشه . لذت می برم . دسر قبل از غذا می خوام .. لاله فقط از تاسف سرشو تکون می داد و نمی دونست باید چیکار کنه .خیلی دلش می خواست که می رفت و زیر کیر هوتن قرار می گرفت ولی دوست پسرش تمام حواسش به این بود که به من کون بده . انگشتمو گذاشتم توی کونش . می دونستم ناخنم اونو اذیت می کرد ولی خیلی آروم اونو فرو کردم توی کونش . با این که سوراخ کون هوتن یه تنگی خاصی داشت اما در کنار این چسبندگی نرم هم بود . همین نرمی سوراخ کونش کاری کرد که انگشت من خیلی نرم و راحت توی کون اون فرو بره . با این حال دلم نمیومد انگشتمو بیشتر توی کونش فرو کنم . بیشتر پوست سوراخ کون و حلقه دورش بود که به طرف جلو و عقب حرکت می کرد . کونش عین برف سفید بود . سفید تر از کون لاله . . صدای نبض کیرمو که از دیدن کون یک مرد به هیجان اومده بود احساس می کردم . لبامو گذاشتم روکون ناز و خوشگل هوتن جون و با بوسه هام اونو آماده اش کردم تا تسلیم کیر من شه . وقتی که مثل یک زن ناله می کرد من لذت می بردم . واسه اولین بار بود که می دیدم یه مرد این جور  داره به استقبال کون دادن میره و هنوز کیر وارد سوراخش نشده از هیجان دست و پاشو گم کرده . هر چند موردی هم پیش نیومده بود که من ببینم . راستش خود منم هیجان زده شده بودم . شاید بیشتر از اونی که هوتن واسه کون دادن عجله داشت من واسه کون کردن دست و پامو گم کرده بودم . هر دو مون لاله رو فراموش کرده بودیم . ولی اون مراقب کار هامون بود . شونه ها و گردن هوتن رو غرق بوسه کرده بودم . یه دستمو توی موهای پسر گی فرو برده و کف یه دست دیگه امو گذاشته بودم روی کون سفید و بدون لک اون . این بار با نوک انگشتام با سوراخ کونش ور می رفتم .. یه جای کار هم کف دستمو گذاشته بودم رو چاک وسط کونش .. سرشو بر گردونده بود عقب و لباشو به لبام نزدیک کرد . راستش من نمی خواستم دعوت به بوسه اش رو قبول کنم . هر چند شرایط طوری بود که اون دوست داشت با بوسیدن من به اوج هوس در کون دادن برسه . یه نگاهی به لاله انداخته و اونم فهمید که من چی می خوام بگم .. سری تکون داد و می دونستم ته دلش از این که من و دوست پسرش همدیگه رو ببوسیم راضی نیست . با این حال طاقت آورد . -شیدا جون شیدا فدات .. فدات شم .. دستشو از پشت رسوند به کیرم .. چه دستای نرم و لطیف و سفیدی داشت . وقتی کیرمو گذاشت توی کف دستش حس کردم که خیلی داغ و شل داره میشه . غرق هوس شده بود . انگار می خواست یه دنیا آب روی روی دستش بپاشونه . کیرمو گذاشتم روی سوراخ کون آقا خوشگله .. -آهههههههه .. جااااااان .. شیدا ..لاله ! فدای هر دو تاتون .. بکنش دیگه .. شیدا باهاش حال کن .. بترکونش .. رحم نکن بهش .. بازش کن . بذار بره .. بذار بره .. سرشو بفرستی توی کونم تنه اش راهشو پیدا می کنه .. جووووون .. یه بار دیگه لبامو گذاشتم رو لباش .. چه احساس خوبی بهم دست داده بود . بوسیدن لبای یک مرد همجنس باز که از هیچ چیز در این دنیا به اندازه کون دادن لذت نمی برد . و من با عشق و هوس داشتم کونشو می کردم . کف دستاشو روی قاچای کونش قرار داد و اونا رو به دو طرف باز کرد .. -شیدا بذار بره .. هر کیری که کون منو ببینه راهشو پیدا می کنه . سوراخ  من رادار داره .. کیر ها رو به طرف خودش می کشونه .. لاله بازم اخم کرد ومن که متوجه شده بودم لاله دوست نداره به غیر از کیر من کیر دیگه ای رو توی کون دوست پسرش ببینه گفتم هوتن جون دیگه قرار نشد کیر رو جمع ببندی . قرار مون با هم و بالاله رو که یادت نرفته ؟/؟ دیگه تا وقتی که شیدا شی میل هست  کیر مردا رو نباید توی کون خودت ببینی . خیلی بده یه مرد کیرشو توی کون یه مرد دیگه فرو کنه .. کیر من در خدمت توو کون توست هوتن جون -هوتن فدای کیرت آخخخخخخخ رفت رفت .. از سر کیرت هم جلوترش رفت توی کونم . .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر