ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 5

کیرم توی دهن هوتن یه جوری شده بود . دستامو رو صورت نرم و سفیدش کشیدم و یه نگاهی به چشای سبز خوشرنگش دوختم . خیلی خوشگل و خمار شده بود . صورتشو برق انداخته عین دخترا شده بود . سبیل که نداشت . با این همه خیلی ازش خوشم اومده بود . لاله گاهی رهاش می کرد و گاهی هم دلش طاقت نمی گرفت و می رفت طرفش . . دست لاله رو کیرهوتن بود ولی هوتن بیشتر حواسش به این بود که چه طوری می تونه منو سر حالم کنه تا برم پشتش . چه کون خوش دستی داشت . سفید برفی . کاملا براق خوشگل تر از کون خانوما . یه حالت گرد و درشت داشت . شاید اگه کیرش از اون زیر مشخص نبود همه فکر می کردند که کون ظریف یک زنو داره . هم دلم می خواست منو بکنه و هم اونو بکنم . یک دم برق انداخته بود . سفید تر براق تر از بدن هر زنی . دلم می خواست زودتر بپرم رو کونش و یه حالی بهش بدم و حالی هم ببرم . خودمن دیگه طاقتمو از دست داده بودم . نمی دونم چرا لاله نمی رفت و پشت عشقش قرار نمی گرفت . شاید اون مث من عاشق ور رفتن با کون و حال کردن با این قسمت از بدن نبود . دستمو دراز کرده و گذاشته بودم وسط کون هوتن . -نکن شیدا خیلی خوشم میاد . لاله: من کیرتو دست می زنم لذت نمی بری -چرا عزیزم هر دو تاش بهم حال میده . مگه نمی بینی کیرم شق شده . لاله در حالی که کمی گرفته به نظر می رسید بهم گفت که باید دست به کیر بشم . منم دست به کار شده کیرمو گرفتم توی دستم و رفتم طرف کون هوتن جون . چی می گفتم از اون کون . لاله که خودشو کنار کشیده به من نگاه می کرد . کاش هوتن مال من بود . هوس اونو کرده بودم . کیرش از کمی پایین تر از سوراخ کونش به طرف پایین آویزون بود و سوراخ کونش هم وسط چاک کونش خود نمایی می کرد . بازم دو تا دستاشو گذاشت دو طرف کونش و اونا رو به طرف وسط باز کرد . -می بینی شیدا . خوبه ؟/؟ همین میزان کافیه  یا بیشتر برات باز کنم . اگه دوست داری سوراخمو جرش بدم . ولی میذارم کیر تو این کارو برام بکنه .. می دونم مثل کیر مردا زیاد شق نیست ولی خیلی  چاق و چله و درازه . کف دستامو رو کون ناز بچه کون بزرگ نگه داشته و دستامو رو دستای هوتن قرار داده با حرکتش حرکت می کردم . کونشو وقتی می بوسیدم قند تو دلش آب می شد . شروع کردم به بوسیدنش از پشت گردن و لبها و شونه ها و پهلوهاشو آروم نوازشش کردم . کمی قلقلکش میومد . کف دستمو گذاشتم لاپاش . طوری از پایین به بالا دستمو رو وسر تن و لاپاش می کشیدم که هم با سوراخ کون در تماس باشم و هم با کیرش . چقدر کیرش تو دستای من سفت شده بود . کیر من با این که خیلی از خاصیتها رو داشت ولی مثل کیراون نمی تونست ایستادگی پیدا کنه ولی اون قدر درازی رو داشت که راحت فرو بره توی کس و کون . -اوخخخخخخخخ جاااااااااان شیدا .. شیدا بهم برس . من احتیاج دارم . انگشت وسطی دست چپشو کرد توی کونش و گفت یه چیزی باید تو این سوراخ حرکت کنه . بهم مزه بده . وقتی یکی از این کونم و با کردنش حال می کنه انگاری که دنیا رو بهم داده باشن . شیدا شیدا می خوام که تو هم دنیا رو بهم بدی . چقدر واسه کون دادن عجله داشت . راستش منم دوست داشتم که اونم کیرشو فرو کنه توی کونم . ولی فکر نکنم لاله بهش همچین اجازه ای بده . چون خودش به دوست پسرش کون می داد و اگه هم حالا این جوری خیلی راحت قبول کرده که من هوتن رو بکنم واسه این بوده که راه دیگه ای نداشته . -شیدا خوشت میاد ؟/؟ حال می کنی ؟/؟ هر وقت خواستی می تونی بکنی توی کونم .. -یه خورده می تونم باهاش حال کنم بعدا بکنمش ؟/؟ -شیدا خیلی خوبه اگه این کارو بکنی . من سکس نرمو خیلی دوست دارم . از بچگی همینو دوست دارم . مردا تا  چششون به کون آماده من می خوره کمرمو می گیرن و کیرشونو می چسبونن بهم . اینم خودش کیف میده ولی اون جوری که تو می خوای ازم لذت ببری یه حال دیگه ای داره . هوتن روی تخت  یه استیل سگی گرفته بود و من اول زبونمو رو سوراخ کونش پهن کرده همین جور میومدم پایین تر نمی دونستم نگاه لاله کجاست و کجا رو تعقیب می کنه . دوست داشتم یه زبونی هم به کیرش می زدم . در اون حالت فقط می تونستم بیضه هاشو داشته باشم  و اونو از پشت بذارم تو دهنم و میکش بزنم یا بلیسم . چه طعم خوبی داشت و بوی یه صابون خوش عطرو می داد . اصلا فضای کونش خوش عطر بود . هوسمو خیلی زیاد می کرد . کیرم هیچوقت تا حالا این جوری نشده بود تا این حدی که بی پروا و با یه حالت حشر زیاد که زود تر بخواد بره توی غلاف . کیرمو دیگه گذاشتم رو چاک کون هوتن کونی .. . نمی دونستم گاییدن کون یه مرد تا این حد بهم احساس لذت و قدرت میده .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر