ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

کون گنده مامانم و کیر من 2


فریده دوبار شوهر کرده بود و با سومین شوهرش که یه خورده مسنم بود نامزد شده یود خلاصه من بهش نخ دادم و اونم پاسخ داد و من ترتیبشو دادم که نمیخوام اونارو بنویسم چون خیلی زیاد میشه. من با فریده خیلی سکس کردیم که بعد از 3 ماه مامانم یه روز فهمید وقتی به طور غیر منتظره اومد خونه ( آخه قرار بود با مادر بزرگم برن مراسم ختم یکی از اقوام مادریم اما سربع برگشت) . اون وقتی اومد خونه اول توی ورودی قایم شده بود. تازه فریده رسیده بود یه خرده مالیدمش و چون فریده رو خیلی از کون میکردم بهش گفتم امروز میخوام حسابی تو کونت بزارم برو تو دستشویی خودت رو تخلیه کن. اونم در حالی که لخت بود رفت که خودشو خالی کنه. خیلی کون ردیفی داشت به گند گی کون مامانم نبود اما خب هر کونی به بویی داره. وای چه کونی میداد بهم. اون که رفت دستشویی منم رفتم تو اتاق خواب تا دستمال کاغذی بیارم شورت فریده هم تو دستای من بودو تو این اثنا مامانم با شک غریب به یقین یواشکی اومده بود توی ورودی واحد که دیگه هم فریده رولخت حین بیرون اومدن از دستشویی دید و هم منو همزمان که با کیر شق شده گنده ام از اتاق خارج میشدم. خلاصه ....... ماجرایی شد تماشایی. واقعا اگه بخوام خلاصه هم تعریف کنم خیلی طولانی میشه و و حوصله میخواد که من ندارم. اما همین رو بگم که این موضوع بعد از یه فاصله و مکث زمانی یک ماهه من رو به سمت سکس موعود با مامانم هل داد و مارو بهم رسوند. اولش از فریده ناراحت شده بود اما بعدش قضیه شون رفع شد و فریده با راهنمایی من اون رو از وجود گوهر سکسی به اسم پسرش آگاه کرد. البته مامانم کلا زن راحتی بود میدونست دوست دختر دارم با فیلم سوپر میبینم. تو خونه معمولی راحت بود گاها هم پبش میومد که وقتی حموم بود از من میخواست تا براش شورت و کرستشو ببرم بزارم توی حموم. اما بعد از ماجرای سکس فریده یه مدت کوتاه حدودا یک ماهه مثلا ازم دلخور بود سرسنگین بود. اما خدایی اصلا راجع به  اون موضوع حرفی بین ما رد و بدل نشده بود. تا ابنکه یه شب که داشتیم با هم یه فیلم عاطفی از یکی از شبکه های ماهواره ای میدیدیم دیدم مامانم مثل سابق با یه تاپ بلند اومد نشست کنارم و مشغول خوردن تخمه شد. فیلمش خیلی تخمی بود توی یکی از صحنه ها دوربین وارد یه کلاب رقص شد زنها داشتن نیمه عریان می رقصیدن. برای من و مامان ناهید دیدن این صحنه ها کاملا عادی بود. منم بیخیال بودم که به بهو مامانم برگشت سمت من گفت کوروش  به سوال بپرسم. حسم بهم گفت بالاخره راجع به  فریده است . درست بود گفت چرا با فریده دوستم سکس کردی در حالیکه چهرش شاید شمایی از رضابت رو در خودش داشت. منم چون  میدونستم عاشق شوخ بودن منه خیلی کمدی گقتم اوه مای گاد، یا عیسی مسیح
خندید. اصرار کرد منم زدم کس خل بازی و حسابی خندوندمش چند دقیقه . هی میگفتم زشته حالا ما خرشدیم ترتیبشو دادیم چی بگم من پشیمانم. میدونستم تو این مدت فریده مامانو رو ساخته
خلاصه اونشب خیلی خندوندمش میدونستم که دیگه با خودش کنار اومده بود و حاصر به سکس من بود و میشد حدس زد که نقشه م گرفته مامانم با فریده خیلی وقت بود دوست بودن و فریده برام گفته بود که جلوی هم سکس کردن چند بار. گفته بود که سال پیش دوست دوست پسر خودشو با مامان من آشنا کرده بود و مامانم باهاش سکس کرده و برای یکسال و تا این اواخر با اون پسره بوده . گفته بود که که چند بار مامان من رفته بودن خونه اون پسره و با دوست پسر سابق فریده تا صبح چهارتایی دو به دو سکس داشتن. میگفت مامانت حسابی مست کرده بود و حسابی به اون دو تا کوس و کون داده. گفته بود که خیلی ها فقط عاشق کون گنده مامانم هستن و از اون خواستن تا مامانم رو براشون جور کنه. نمیدونین فریده توی این یک ماهه خیلی بیشتر از قبل از مامان و رابطه هاش برای من گفت میگفت که چطور به دوست پسرش فرهاد که یه پسر تقریبا همسن من بوده (28 ساله) کون میداده و لذت میبرده. اوووووه روزی که اینو گفت توی دلم قند آب شد. حتی فریده بهم گفت مامانم قصیه شورتاشو که من برداشته بودم رو میدونه اما بروی من چیزی نیاورده چون براش جذاب و شهوانی بوده نمیدونین وقتی اینا رو میگفت تعجب میکردم و بیشتر پی میبردم که مامان عجب زن شهوتیه و اونم به من چشم داره اووووف
باور کردنش هم مشکل بود هم لذت بخش اوه ه ه یعنی میشد منم مثل فرهاد به کون گنده و بی نظیر مامانم برسم. تو این مدت من میرفتم سراع فریده و تو خونه ی خودش بودم به من مستیقما نمی گفت اما حس میکردم مامانم میدونه که من با اون در ارتباطم و فریده بهش میگه. فرقی هم نمیکرد برای من دیگه باید مامانم رو برای کیر خودم آماده میکردم. فریده خودش یه پسر چهارده ساله داشت. اعجوبه ای بود این زن تو سکس منو دیوونه میکرد خیلی خوب کون میداد و ساک میزد، حتی کونمو چنان میخورد که ته دلم خالی میشد. میگفت از سکس با من بی نهایت لدت میبره و دو سه سالی بوده مراقب من بوده. دلم میخواست راجع به  حس مامانم بدونم و چون میدونستم با اون میتونم تمام برنامه هارو پیاده کنم از جزییات می پرسیدم. از فریده پرسیدم راستی راستی مامان کون گنده ی من از کون دادن لذت میبره یا شوخی میکنی؟، خندید و گفت آقا رو باش مامانت عاشق کون دادنه و وقتی اونو رو از کون میکنن چنان میناله که بیا و ببین اصلا بهتر ارضا میشه چون حسابی تحریک میشه. گفت تازه گاهی اوقات مامانم میره پیش اون و با دیدلو کس و کون همو میکونن . پسر ترکیدم گفتم عجب مامان باحالی دارم و نمیدونم کاش میشد کیر من رو میدید تا بی خیال کیرمصنوعی میشد. فریده گفت من خودم قربون کیر کلفتت بشم اتفاقا مامانت عاشق کیرکلفته و میدونه تو حسابی بکن هم هستی. بعد اون قصیه من وتو هم دیگه نطرش نسبت به تو عوض شده. گفتم یعنی چی؟ گرچه میدونستم مامانم بعد آشکار شدن ماجرا چندان هم نه از دست من ناراحته نه از دست فریده. فریده گفت راستش مامانت بعد از ماجرای اون روز، هفته بعد اومد آرایشگاه و خیلی با من حرف زد گفت که خوب پسر منو تور کردی داری از کیرش حال میبری جنده. از سایز کیر تو پرسید وقتی بهش گفتم چه کیر کلفتی و حسابی ای داری گفت خوش به حال کوست خوش به حال کونت که اون کبر رو خوردن. حس عجیبی داشت مامانت منم یه خرده کون و کسش رو مالیدم و گفتم والا من اگه پسری به خوش تیبی و سن و سال کوروش تو داشتم فقط به اون میدادم. حیف کس و کون نیست آدم به غریبه ها بده به پسر تشنه سکسش نده. اونم کوروش که عاشق کونای گنده ست مثل کون گنده مامان خانمش.
اینو که گفتم مامانت با شوق و آروم گفت یعنی کوروش میاد با من باشه و از من کام بگیره تصورش که دیوانه کننده ست . اوه ه ه ه اما فکر نمی کنم قبول کنه
گفتم چرا نمیاد باهات باشه کوروشی که من میشناسم عاشق کونهای بزرگه مامانشم که یه کون گنده حسابی داره که چقدر خاطرخواه داره، مطمئن باش حالاشم کوروش رو دیونه کردی. مامانت گفت راست میگی او ناجنس خیلی وقته شورت خوشگلای من رو بر میداره و حال میکنه باهاشون و فکر میکنه من متوجه نمیشم. خندیدم و گفتم پس درست شد تو بهش برسی سراغ کسی دیگه نمیره مطمئنم هستی. اونم که قربونش برم استاد کردنه و خیلی خوش سکسه چنان حالی به کونت بده که نتونی از کیرش جدا بشی..ادامه دارد .... نویسنده .....راکو

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر