ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 93

خیلی از این کار شوهرم خوشحال شدم و لذت بردم که به من اعتماد کرد و منو تنها فرستاد سفر .
-عزیزم دلواپس نباش .. من و دنیا دنیایی خاطره با هم داریم . کاش می شد تو هم میومدی . اگه بدونی  دلم چقدر واست تنگ میشه .
 راستش طوری ناگهانی این مسئله رو با پژمان در میون گذاشته بودم  و مراقب بودم که پرهام چیزی نفهمه که اصلا خودمم نفهمیدم چطور شد که اون موی دماغم نشد . به محض این که رفتم سمت فرودگاه دیگه موبایلمو خاموش کرم و سعی کردم دیگه به تلفن جواب ندم . شیرین هم واسم زنگ زده بود که بهش گفتم که دارم میرم سفر .. دیگه خدا نکنه آدم چند تا دوست و رفیق پیدا کنه . گاهی وقتا آدم نیاز داره به این که خودش باشه و خودش مگه دیگران می  ذارن ؟!  به این فکر می کردم که تا سه  ساعت دیگه من و دنیا شروع می کنیم به زیر و رو کردن دنیا .. شب قبلو خوب خوابیدم و حتی دو ساعتی رو هم قبل از ظهر دوباره خوابیدم . سعی کردم خودمو خسته نکنم و استرس نداشته باشم . آخه دنیا می گفت که شبو تنهاست .  خیلی برای شیطونی کردن عجله داشتم ولی می دونستم اون مث من نیست و با خونسردی کاراشو پیش می بره . هر چند واسه اولین بار بود که می خواستم اونو از نزدیک ببینم ولی واسه رفتن عجله داشتم ... هواپیما ساعت سه حرکت کرد و می دونستم تا بخوام از فرود گاه خارج شم میشه پنج بعد از ظهر ... راستش واسم تازگی های راه و این که جاهایی رو می بینم که تا حالا ندیدم مهم نبود . چقدرآدم احساس آرامش می کنه که می تونه بدون درد سر و استرس کارای هیجان انگیزی رو انجام بده .. خنده ام گرفت و به خودم گفتم آتنا مثلا تو در شهر خودت چه استرسی داشتی که حالا این جا رو از شرش خلاصی ؟..دنیا اومده بود به استقبالم .. خیلی با نمک تر و خوش اندام تر از عکساش بود . منتها صورتش کمی لاغر تر نشون می داد .  وقتی دیدمش هر دومون برای لحظاتی رو به فکر رفته بودیم . این که دنیای مجازی رو تبدیل به واقعیش کرده و تازه می خواستیم یه بر نامه هایی رو هم پیاده کنیم .
-عجب ماشینی زیر پاته دختر . من فکر نکنم شبیه اونو دیده باشم .
 -شوهر گمرگی داشتن همین نعمتا رو هم داره دیگه ..آره عزیز .. مخصوصا حالا که همون جوری که خیلی ها میگن در طول تاریخ سابقه نداشته که این همه جنس وارد کشور شه . بیچاره ملت که به بهانه تحریم , همه این اجناسو گرون می خرن ..
 -اوه دنیا جون تو از کی تا حالا دلسوز ملت شدی . اگه همه جا فراوونی باشه و امریکا و سپاه و دولت ایران با هم دست نداشته باشن اون وقت این ماشین خارجی کجاست که زیر پای تو باشه ؟!
 دنیا فقط می خندید ..
 -دختر  اهل حرفای رک هستی یا نه ؟
-بگو ما گرگ بارون دیده ایم دنیا
 -خوشم میادآتنا  .. زن باید همین جور لات باشه ..
 -واسه دهن مردا شکلات باشه ..
 -آفرین . می خواستم بگم این جوری که  دل منو بردی دل جبار رو صد برابر بیشتر می بری . اگه بدونی من چقدر مشکل پسندم .
-ببینم دنیا مگه تو هم کون پرستی ؟
-من آفت کونم . یعنی عاشق کون خانومام .. شاید خودم سختم باشه کون بدم ولی دوست دارم با کونشون حال کنم . 
-همون جوری که من  با کون دادن حال می کنم ؟ اگه بدونی چه کیفی داره !
-فکر نکن من خوشم نمیاد . من اگه هفته ای یه بار تو بغل یه مردی غیر شوهرم نخوابم افسردگی می گیرم . اون طرف باید واسم پول خرج کنه . از نوک انگشتای پا تا فرق سرمو لیس بزنه ..
-تو که به پول نیازی نداری . وضعت که توپه ..
-درسته که وضعم توپه ولی ما که نباید خودمونومفت ببازیم . اون وقت مردایی که دستشون به دهنشون می رسه فکر می کنن ما ارزشمون از یه دسته سبزی هم کمتره . ولی اگه خوشگلای بی پول ببینم رحم می کنم .
-آقات مشکوک نشه ..
-ما می دونیم چه جوری واسش فیلم بیاییم . وقتی میاد خونه من خودمو حریص تر از اون نشون میدم . اون خیلی خسته هست . داغون داغونه . ولی من همچین شیره شو می کشم که اون تا ده ساعت یه سره می خوابه .. شاید باور نکنی .. یه بار خوابش کردم و رفتم اتاق بغلی  و با دوست پسرم مشغول شدم .
 -دنیا تو نترسیدی ؟ چه ریسکی !
- ترس واسه چی .. می دونم اخلاقشو .
-راستی اینی که عکس کیرش دلمو برده اسمشو چی گفتی ؟ به نظرم قبلا یه چیز دیگه ای بود ..
-حالا هرچی بهت گفتم فعلا جبار صداش بزن .
 -کیرش باید سی سانتی باشه ...
-تخمینت خوبه ها .فقط دو سانت زیاد گفتی .. اما می ترکونه .. حتی کس آدمو هم آتیش میده . کون که جای خود داره . کلفتیشو دیدی ؟ به عین بادمجون بمه .خیلی خسته ای ؟
-نه واسه چی ؟ انگار از این سر تهرونو تا اون سر تهرون رفتم . راهی نبود . تا بخوام متوجه شم که چی به چیه رسیدم .  
امون نداد که برسیم خونه . ماشینو یه گوشه ای نگه داشت و همون جا سرشو به طرف من خم کرد و لباشو سفت و سخت به لبام چسبوند . طوری منو می بوسید که یه مرد معشوقه شو این جوری نمی بوسه ... بعد که کارش تموم شد گفتم چته دنیا . می ذاشتی می رفتیم خونه . اگه یکی ما رو ببینه چی میشه ..
-فکر کردی کسی می تونه داخل ماشینو ببینه ؟
 ولی عجب خونه شیک و دوبلکسی داشت .. می شد بهش گفت ویلایی .. آپارتمانی .. اصلا یه حالت تو در تو عجیبی داشت . شاید شبیه یک کاخ بود . دیگه راستش فکرم فقط بود پیش جبار .. من نمی دونم این دنیا چه طور شد که با این دم و دستگاهش  بازم اومد سراغ من . شاید دوست داشت منم بهش حال بدم .. بعد از پذیرایی  قبل از شام بهم گفت من می خوام برم دوش بگیرم . دوست دارم تو هم با هام بیای . یه آماده سازی کونها همراه با نر مش ملایم قبل از کون دادن حیلی با حاله ..
 -دنیا راستشو بگو اصلا جباری تو کار هست ؟
-فدای تو و اون کونت شم . دنیا بهت دروغ نمیگه . حالا که این قدر شوق و ذوق کیرو داری وقتی ببینیش فرار می کنی . من فدای تو و اون هیجانت شم  . بریم  یه دوشی بگیریم ببینم این کونت از چه مدلیه که این قدر بهش اعتماد داری که می تونه دنیا رو رو سر خودش بگردونه ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر