ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک سر و هزار سودا 5

بعد تشخیص داد که اگه دستاشو عوض کنه تسلط بیشتری داره .. کمی صابون هم به آلتم زد و این بار کف دست چپشو دور کیرم لول کرد و دست راستشو گذاشت زیر تخمام . این صابونی که به کیرم زده بود لذت منو چند برابر کرده بود ..
 -ملوک جون .. اوووهه نکن .. نکن الان یه چیزی ازم می ریزه .. داره میاد .. 
-خودت رو شل کن . خیلی تیز شده .. داغ شده .. وقتی صحبت از داغی و هیجان کردم ازم پرسید که خوشت میاد ؟ منم دیگه نتونستم حرفی بزنم . نتونستم جوابی بدم ..
 -آههههههه آههههههههه .  دیگه بی خیال شده بودم . بذار بدش بیاد . بذار این آب کثیف روی دستاش بریزه ..
 اولین جهش و قطره آبم که خالی شد اون فریادی از خوشحالی کشید و جهش پشت سر جهش .. با هر پرش آب یه احساس لذت و خوشی می کردم . دلم می خواست این خوشی ها ادامه داشته باشه و این جهش ها . ولی دیگه می دونستم که اگه زیاد هم انزال شم بدنم ضعیف میشه .. چرا این برای ملوک می تونه اهمیت داشته باشه که من مرد شدم ؟ چقدر به من علاقه منده . طفلک پسر نداره و تر بیت من براش مهمه ؟ یا شایدم مامانم ازش خواسته که این کارو بکنه .
-ملوک جون مطمئن باشم که در این مورد با مامان حرفی نمی زنی ؟
 -راستش منم از تو می خوام که تو هم این کارو نکنی . اگه توخودت هم بخوای و راضی به بیان این مسئله باشی درست نیست .. ولی بذار خوب نگاش کنم .
 اون آب کیرمو به بدنش مالوند و انگشتاشو لیسید .. سبک شده بودم  ولی دیگه حس کردم خیلی آروم شدم .همون حالتی رو که بعد از جق زدن بهم دست داده بود دوباره اومده بود سراغم ولی این که یکی دیگه کیر منو بماله با دست خودش جق بزنه  واسم خیلی لذت بخش تر بود . انگاری منو به آرامش بیشتری رسونده بود . اون هیجانی رو که داشتم فروکش کرده .. ملوک  هم تا حدودی عقب نشینی کرده بود . اما من به مالش بدنی اون ادامه داده و دو تایی مون خودمونو شستیم و اومدیم بیرون . این بار مثل اون وقتا که بچه بودم منو شست . یک آدم بزرگ به سن رشد و بلوغ و میشه گفت قانونی رسیده رو . در حال شستن من تا می تونست کیرمو دست مالیش می کرد . اون اول که چند دقیقه ای از انزال می گذشت کیر زود خودشو نشون نداد ولی چند دقیقه بعد بازم شق شد . هوسهای خفته ام بیدار شد . از نگاه کردن به ملوک لذت می بردم . دلم می خواست بازم با کیرم بازی کنه  من کیرمو به کونش بمالونم و اونوفرو کنم توی سوراخ کونش . لذت می بردم بدنشو می دیدم .همین جور لخت رفتیم بیرون .  براش سشوار کشیدم و موهاشو خشک کردم .  ظاهرا گرمای حموم بدنشونرم کرده خواب به چشاش آورده بود . دوست داشت بریم دراز بکشیم . منم خوابم گرفته بود .  یه شورت نازک پاش کرد و منم شورتمو پام کردم . دو تایی کنار هم دراز کشیدیم . داشتم به کاری که ملوک کرده بود فکر می کردم . خیلی باهاش راحت بودم . اون وقتا اصلا تجربه اینو نداشتم که زنا در میان سالی هوس جوونی می کنن یعنی چه ..   ولی حالا می فهمم که خیلی از اون تمایلاتی که در ما پسرا شعله ور میشه در اونا هم وجود داره ولی نمی دونن که چه جوری خودشونو بروز بدن . یعنی شاید ما آدما مخصوصا جنسای مخالف افکار همو بخونیم موارد زیادی باشه که بتونیم راحت با هم سکس کنیم و از بدن هم لذت ببریم . شایدم این نعمتی باشه که این قدرت رو نداریم . این بار دیدم اون داره خودشو به من می مالونه . کونشو از پشت می زد به شورتم . کیرم بی اراده شق شده بود .. حس کردم بازم هوس اونو دارم . هوس ملوک رو  .. دلم می خواست بازم دستاشو بذاره رو کیرم و باهاش بازی کنه .. دلم می خواست شلوارشو بکشم پایین و کونشو ببینم . هوس سوراخ کونشو کرده بودم . کاش می تونستم انگشتمو می کردم توش . ولی اگه با کیر می کردمش خیلی با حال تر می شد . یعنی اون آمادگی اینو داره که به من کون بده ؟
-شهروز بیداری ؟
 -آره ملوک جون تو چرا نمی خوابی . توکه می گفتی خوابت میاد . من تعجب کردم این وقت روز که نمی خوابیدی ..
-توی بغل تو داره خوابم می گیره . چقدر اون جات داغه .. درش بیار .. درش بیار .. روشو بر گردوند .. درست چشاش تو چشای من بود . من دلم می خواست اونو در همون حالتی که کونش مشخصه ببینم ولی اون حالا رو به روی من قرار گرفته بود .. دستشو گذاشت رو شورتم و از پام درش آورد ..
-درش بیار شهروز . تو مال منو درش بیار .. زود باش . این جوری هیجانش بیشتره .. با این که تجربه این کارا رو نداشتم ولی حس کردم که ملوک هم داره حشری میشه .. یه چند تا تصویر سکسی رو دوستام بهم نشون داده بودن . می گفتن این زن حالا کیر می خواد که داره این جوری نگاه می کنه .. کیرم داغی بیشتری رو حس می کرد . نبضش به شدت می زد . صورتش داغ شده بود .. سرم داد کشید درش بیار . سابقه نداشت این جور بهم پرخاش کنه .. شورتشو از پاش در آوردم . دستاشو دور کمرم حلقه زد منو به خودش فشرد .. محکم .. کیرم درست لای پاش قرار گرفته بود . لباشو گذاشته بود رو لبای من .. دستشو رسوند به کیرم و اونو روی کسش به حرکت در آورد ..چقدر دلم می خواست از طرف کون این کارا رو انجام می دادم و حتی فرو می کردم توی کونش ..... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداش دمت گرم چه سبک باحالی این سبک داستان نوشتناتو خیلی دوست دارم البته بقیه هم قشنگه بدون تعارف میگم ولی این سبکو خیلی دوست دارم دمت گرم مرسی راستی داداش ادرس سایت عوض شده من نمیتونم پیدا کنم

ایرانی گفت...

سلام به دلفین جان . ممنونم از توجه و همراهیت که خودت رو با داستانها و سبکهای مختلف هماهنگ می کنی .. آدرس سایت عوض نشده ولی همیشه بعد از بستن و باز کردن دوباره سایت گاه نارسایی هایی در جستجوی گوگل پسش میاد . حالا من چون به به عنوان نویسنده می تونم از راه وب بیام به سایت و قسمت عمومی ..این مشکلوحس نمی کنم ولی حالا پس چه طور اومدی ؟ با این جال بازم بر رسی می کنم ببینم از چه راهی راحت تر میشه وارد شد . مثلا قبلا که در گوگل کروم و یکی دو مرور گر دیگر می نوشتی سایت امیر سکسی و روی یکی از ورودی هاش کلیک می کردی میومدی با درود .ایرانی

 

ابزار وبمستر