ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ناددر و نازنین 129

دوازدهم  بهمن 94 آخرین سفر راه دور و خارج از حوزه شهری بود که من و همسرم  با هم رفتیم .. دو ماه و هفده روز قبل از مرگش .. پزشک معالجش در مورد قلبش بهش هشدار داده بود . به خاطر عفونت قرص می خورد .. تغذذیه اش مناسب نبود دندوناش وک شده ریخته بود .. لوپوس امونش نداده بود هرروز یه جایی از بدنشو درگیر می کرد . شده بود بد تر ازسرطان .. و من توان و نیرو و حرکت اون بودم .. همه جا باهاش می رفتم .. سعی می کردم متوجه فکر پریشونم نشه .. قبل از سفر چت های یک طرفه زیادی داشتم که برای نازنین نوشتم من دارم میام تهران کاری کن که همو ببینیم .. می دونستم همه اینا الکی نوشتنه .. ولی بیشتر دوست داشتم بهش نشون بدم که هنوزم به یادشم هنوزم ازش انتظار دارم که با من باشه .. هنوزم دوستش دارم و هنوزم زیر بار این زور نمیرم که باید فراموشش کنم . بازم از پیامهای تلفنی ام میگم ..چون نمی خوام بیات شه و اونایی که مربوط به این ماهه بره برای ماه بعد . ممکنه در یادد داشتهام چند تایی تکراری هم باشه اگه یادم بیاد حذفش می کنم وگرنه حالا یکی دو تا اضافه رو باشه دیگه ..
1-وقت غروبه نازنین ! الهی هیچوقت دلت به وقت غروب نگیره نازنین ! هیچوقت عشقت دست رد به سینه ات نزنه . هیچوقت آه نکشی دلت نگیره . خدا تنهات نذاره
2-چرا جوابمو نمیدی . این تازه شروع صبر منه . مثل دختری در چهار راه استانبول تهران . دوست پسرش عشقش سر قرار نیومد سی چهل سال منتظرش بود افسرده و روانی شد . این تازه شروع صبر منه . دوستت دارم یعنی تو به خاطر این که از آرزوی بازم تو رو دیدن گفتم با هام لج کردی ؟ من که در چند جا از نگرانی گفتم .
3-تو ای خدای مهربون بازم به من صبر بده . یک دونه هم قبر بده . یا این یا اون ! با هر دو من جون می گیرم . من سر و سامون می گیرم . نازنینم ! صدامو می شنوی ؟ نادر گناه داره . همین جور از دوری تو آه بکشه ناله کنه ؟
4-نازنینم ! بگو حالت چطوره ؟ بگو جنس دلت از چیه ؟ دل سنگ به حال من آب می شد . من چیکار می کردم . فکر نکن با یکی دو ثواب و دست نوازش بر سر کودکی , گناه شکستن دل من جبران و توجیه میشه . نکن این کارو . من عاشقتم . من کنارتم . من عشقتم . با همیم . تو عشق منی جون منی عزیز منی
5-اگر دوستم داری عذابم نده . اگر دوستم نداری بگو تا حرفهای قشنگ تکرار نشدنی ات را چون سرابی در بیابان احساس کنم
6-دلت میاد منو  تو تنها بذاری ؟ دلت میاد رو عشق ما پا بذاری ؟ دلت میاد هر چی رو حاشا بکنی ؟! سوختنمو ببینی و منو تماشا بکنی ؟! دلت میاد آتیشو خاموش بکنی ؟! خاکم کنی منو فراموش بکنی ؟! دلت میاد اشکامو سیلابش کنی ؟ ! ببندی چشمای منو دل منو خوابش کنی ؟!
7-دلت میاد یادت بره اون همه حرفای قشنگ ؟ دلت میاد یادت بره زمزمه های رنگارنگ ؟ ! دلت میاد وقتی میگم دوستت دارم هستی من ؟! بخوای نگی دیگه به من , عشق منی مستی من ؟! دلت میاد ای نفسم ؟!دور بشی از جان و تنم ؟!بمیرم از بی نفسی , یادت نیاد که این منم ؟!
8-نازنین من ! من به تو پیله نمی کنم . من کنه نیستم . من همونی ام که صد ها بار گفتی که دوستش داری من اونو می شناسم و به امید اون نازنینم . نازنینی که می تونیم در کنار هم خوشبخت ترین باشیم دوستت دارم آدم دلش به خیلی چیزا خوشه ولی هیچ چیز ارزش یک جو معرفتو نداره . خدایااا
9-عدم موفقیت داشتم .. ذخیره نکردم . دوباره می نویسم . دارم می خوابم عشقم بغلم بزن . از غرور و بزرگی تو کم نمیشه عاشقتم نازنین ! تو همون نازنین مهربونمی . دوستت دارم
10-گناه من چیه که دیگه بغلم نمی زنی ؟ همینو هم ازم دریغ می کنی ؟ گر مای وجودتو می خوام . تو رو می خوام . لباتو , گوشاتو , صدای نفسهاتو می خوام . نگو نه ... تو پر از خواستن بودی من هم پر از خواستنم . هنوز هم منتظر توام جز تو کسی رو نمی خوام . نادر با وفای نازنین خواه منتظرته .
11-هنوزم صدات می کنم . نگات می کنم .. خدا خدات می کنم . خداااااااااااااااااااااااا
آخدااااااااااااااااااا کجایی خدااااااااااااااااااااا؟!
12-بازم بوی غروب میاد .. نه این که بوی خوب میاد ... دلم می خواد دود بشم .. نیست شم و نابود بشم


ادامه دارد ..نویسنده : ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر