ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 131

1 نازنین چشام این یک هفته کم نور تر شده . نمی تونم خیلی چیزا رو یاور کنم
2-عزیزم . من منتظرم . اگه خوابیدی بگو که اون قدر منتظر چت نباشم . نازنین عاشق ! نادرت رو چقدر دوست داری ؟ اون قدر دوستش داری که می خوای 1000000بار بگه نازنین تا شاید صداشو بشنوی ؟
3-عشق من ! من در چت هستم . چی ؟! بلند تر بگو نازنین علشق ! دیگه بهت حال نمیده ؟ دختر تو کجایی ؟ دارم روانی میشم . بیا چت تعریف کن ببینم چه خبر شده چی ؟! بلند تر بگو نشنیدم 2 شنبه میای بیمارستان تعریف می کنی ؟ نازنین مال کیه ؟ .... هاش مال کیه ؟ .... مال کیه ؟ فقط مال نادرشه
4-عشقم به فکر سلامت خودت باش . این غده چربی سفت و درد آور رو که متوجه آدرسش نشدم رو زود تر به دکتر نشون بده شوخی نگیر فکر این نباش که خونه باشی با من چت کنی برای چت همیشه وقت هست خیلی دلم می خواد زنم شی اگه تو بخوای اگه دوستم داشته باشی من حاضرم یعنی عقد کنیم
5-نازنینم نگران نباش وقتی ببینمت فقط خوبی های تو رو به یاد میارم میگم چرا اشکامو دیدی و صدات در نیومد . میگم چرا دستمو به وقت زمین خوردن نگرفتی ؟ نمیگم چرا به ناله های نادرت جواب ندادی با یک خوبی تو نادر رام و آرام میشه . تو چطور دلت اومده با دل من این رفتارو داشته باشی ؟!
6-نازنین دختر با اراده و عاشقی که یک هفته است به عشقش نادر نگفته که دوستت دارم . منتظر روز های خوبت هستم : نادر عاشق شکیبای باوفا
7-عزیزم بر نامه جدید گرفتی ؟ روزای تعطیلت فرق کرده ؟ بگو تا عشقت .. آقات .. شوهرت .. نازنین نادر و نادر نازنینت در جریان باشه . این مسیحا رو رسوندی یک زنگ واسم بزن . نازنین ! خیلی خیلی دوستت دارم خیلی بی معرفتی ازت دلخورم چرا چت نمیای ؟ دوستم نداری ؟ نداری ؟ نداری ؟ الکی بوده ؟! خداااااا
8-من بیدارشدم عشقم . دوستت دارم . بغلت می زنم . می بوسمت . ازت می پرسم نازنین مال کیه و کی می تونه ...... تو میگی مال نادرشه فقط مال نادر . یادت باشه هنوز....رو نخوردم و هنوز.....توش .... نکردم زن است و قولش دوستت دارم . هر وقت خودت خواستی حالت بهتر شد همو ببینیم لباتو می بوسم
9-عزیزم . می خوام بخوابم . شرایط که فرق نکرده . ما هنوز عشق همیم....بذار لای ....بچسبون به..... لباتو بذار رو لبام . دوستت دارم
10-هنوز باورم نمیشه . حرفات که یادم میاد دارم می سوزم . نادر ! عاشقتم .. چه راحت ! حتی 1 پیام منو هم جواب نمیدی نازنین فقط مال نادرشه نازنین این قدر خود خواه شدی که با خاک یکسان شدن نادر برات مهم نیست ؟ این قدر راحت ارزش های زندگی عوض میشن ؟ نادر دروغگو نبود اگه بود خوب بود ؟
11-من شکستم داغون شدم . من جز عاشق شدن تو چه گناهی کردم که این جور داری تنبیهم می کنی ؟ لذت می بری زجر کشیدن و ذره ذره آب شدن منو می بینی ؟
نازنین ! گناه عذابی که من می کشم کل ثواب های زندگیتو بی اثر می کنه
12-این عبارت رو من در یکی از امضاهای لوتی دیدم : باید مرد باشی تا بفهمی احساس یک زن فروشی نیست هدیه است .. نازنین تو احساستو به من هدیه داده بودی عشقت به مردت .. به نادرت .. یعنی تو هدیه رو ازم پسش گرفتی ؟! احساست مال کیه ؟ عشقت مال کیه ؟
13-راستی می دونستی که فردا بعد از ظهر ( حالا شده امروز ) یک هفته میشه که به من پیام ندادی . فردا بعد از ظهر (یعنی امروز ) پیام میاد که دیدی نادر 1 هفته شد که ازت بی خبرم دیگه احساسی نسبت به توی نادر ندارم .
14-راستی بهم نخندی ها . اگه دوستم داری و دوست داشتی منو ببینی من صبح دوشنبه از حدود 8 در در مانگاه شهید .... بیمارستان ..... هستم یک طبقه همکف داره و یک طبقه اول که اون مخصوص ویزیته رو ماتولوژی طبقه اول دست چپ آخر سالنه البته فکر نکنم ارزش بیست تومنو داشته باشم (خرید طرح ) می خندی ؟
15-نمی دونم دیگه چی بگم امید وارم یه روزی با تمام وجودت حس کنی که من در همچین روزی چی می کشیدم . خدا یه روزی به صدای دلشکسته ها گوش میده با همه این کارات بازم برات دعا می کنم عاطفه در وجودت مرده گاه به این فکر می کنم که پیامهای منو نمی خونی
16-حتی اگه بیوه بوده باشی بازم می خواستمت حتی اگه میومدی و می گفتی که یک بچه داری تنها یک چیزی رو نمی تونستم تحمل کنم که قلبی صد ها ساعت فیلم بازی کنه و قلبی صد ها ساعت فیلم ببینه . بی انصاف ! بد جنس ! سنگدل ! خود خواه ! بگو نازنینمو چیکارش کردی ؟! این زخم داره عمیق تر میشه .
16-این اواخر چقدر نرم و آروم گفتنی های تلخو به من می گفتی و من سختم بود که بپذیرم . مثل همین که بهت گفت اینی که پیام میده بالای 50 سالشه . حرفاتو یکی یکی می گفتی و من نمی خواستم و نمی خوام باور کنم که ........
17-راستی قرار بود این دفعه قبل از ...... واسم لباس خواب بپوشی . نمی پوشی ؟ !......که نشدی شدی ؟! تو که قرص می خوری
18-کف دستمو می ذارم رو.....تو . اونو ..... می گیرم . نگاه می کنم تو چشای تو . می خوام بدونم دوست داری ادامه بدم آخرش تا ته بکنم توی.....یا دستمو بر دارم . به نظرت کدوم می تونه باشه نازنین !...زیاد شده می خوام ..... کنم توی..... منو تشنه ام کردی دلم می خواد....پر ... کنم
همین جور بهش پیام می دادم .. فکر کنم تقریبا یا فقط در همین ایام بود که این پیامها رو یاد داشت می کردم و ایمیل می کردم .. یادمم نمیاد که گوشی خاموش بوده یا نه .. در هر حال می خواستم از هر طرف احساسمو بهش بگم ولی اون اگه نمی خواست طرف هیشکدوم از اینا نمی رفت . خیلی بهم ظلم کرد .. دلمو شکست . من که رفته بودم نازنین ..من که قید همه چی رو زده بودم . ..... ادامه دارد ... نویسنده : ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر