ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا بخش بر چهار 103

-بابا از اون قوطی کرم هایی رو که روی زمین افتاده هر کدومو که دوست داشتی می تونی بمالونی دور و برکونم و روی سر کیرت .
-باشه عزیزم ..
ولی خیلی هم هیجان زده شده بودم .  از این که می دیدم دخترا با حضور شوهراشون کمی آروم تر شده کون من کون تو نمی کنن خیلی خوشحال بودم . چه مزه ای می داد وقتی می دیدم کیر دامادم داره میره توی کس دخترم .. و حلقه کسشو باز و بسته می کنه . داشتم اونو با کیر خودم مقایسه می کردم . حس می کردم که قدرت کیر من بیشتره .. هم دراز تره و هم کلفت تر و هم تحرک و هیجان بیشتری برای گاییدن نشون میده . شاید به این دلیل باشه که مثلا امیر یکی رو به اسم زن در کنار خودش داره ولی من که دارم دخترامو میگام زن ندارم و این جوری بیشتر هیجان زده میشم و قدر اونا رو می دونم . جوووووووون چقدر با حاله . چقدر به من لذت میده .. المیرا : بابا داری چیکار می کنی .. زود باش . کونم منتظره  ..
کیرمو چسبوندم به کون دخترم المیرا .. . عجب شقی شده بود . خیلی هم لذت می داد دو کیره صحنه رو دیدن . قلبم از هیجان نزدیک بود از حرکت وایسه . صحنه هایی رو که دو تا کیر وارد دو تا سوراخ یه زن بشن رو در فیلمهای سکسی دیده بودم ولی این که یه روزی بخوام خودم مجری یکی از این حرکات  باشم رو هر گز تصور نمی کردم اونم با دختر خودم .
-المیرا: خیلی حال میده ..
 -ولی دخترم انگار آبی ندارم که خالیبش کنم ولی خیلی لذت می برم .
-اتفاقا این جوری بهتره .. بابا من حس می کنم کیرت همون سفتی رو داره ..
امیر : من نمی دونم بابا چی می خوره که کمرش این قدر سفته و کیرش هم هر وقت اراده کنه می تونه بره به جنگ .
 المیرا : چی گفتی ؟ گوشتو بکشم ؟ یعنی گاییدن من حالا شده به جنگ رفتن ؟
امیر : دست کمی از جنگ نداره . یه جنگ با میدون خیلی وسیع  .
المیرا : حیف که دلم نمیاد تنبیهت کنم .
 امیر : دلت نمیاد یا دلت نمی خواد ؟
-نمی دونم . فرقش چیه . تازه اگه تو نباشی و قهر کنم خونه بابام هست که برم اون جا ..
-آشتی صفاش بیشتره دخترم .
 -اوووووفففففف کسسسسسم .. با با کونم .. بیشتر فشار بده .. الهام جون برو ببین کیر بابا تا کجا رفته توی کونم ؟ من که نصفشو هم احساس نمی کنم .
-عزیزم مگه کون چقدر جا داره . همون نصف کیر هم بره داخلش کفاف می کنه .
 الهام : این با ارفاق میشه یک سوم . یک سوم کیر بابا توی کون توست .
 المیرا : بابا فشار بده نترس .. نترس ..
دهن المیرا رو گرفته وبا یه فشار دیگه حس کردم سه سانت دیگه از کیرم رو به جلو حرکت کرده . با چین هایی که به صورت و دور وبر چشمان المیرا افتاده بود فهمیدم که اون چقدر داره درد می کشه .  به این فکر افتادم که آیا بقیه هم با بقیه سکس می کنن ؟ یعنی هومن و منان هم می کنن توی کس و کون المیرا که خواهر زن و زن داداششون حساب میشه ؟  یا این که رعایت تابو ها رو می کنن . و فقط به احترام من این امتیاز رو فقط برای من قائل شدن .  هر چند ته دلم حس می کردم مردی که درحضور داداشاش زنشو داده به دست پدر زنش و شاهد گاییده شدن اونه پس فرقی هم نمی کنه که برادراش زنشو بکنن .. با این حال می خواستم از الهام بپرسم که آیا بقیه مردا هم وارد گود میشن یا نه که دیدم هومن اومد جلو و کیرشو مالوند به دهن المیرا .. دیگه جواب سوال نکرده مو گرفتم ..
-بازش کن .. بازش کن جنده ...
 واااااییییی به دخترم می گفت جنده . اونم در حضور من و داداشش که شوهر المیرا می شد .. المیرا لبخند می زد . ولی خب این تکیه کلام اونا بود که از گفتن و شنیدن اون لذت می بردند .. المیرا قبل از این که دهنشو باز کنه و کیر برادر شوهر یا دامادشو فرو کنه توی دهنش گفت
-ببینم واسه این جنده چقدر پول خرج می کنی ؟
امیر : داداش دیدی حریف زن جنده من نمیشی ؟ اون هر چی که دیروز کاسبی کردی رو از چنگت در میاره . اصلا عادت نداشتم که این جور بی پروا و تا این حد با هاشون حرف بزنم .. به کار خودم ادامه دادم . حالت دو تا کیر که وارد سوراخ دخترم شده از اون جا خارج می شدند  لحظه به لحظه هیجان منو زیاد تر می کرد .
 -اوووووفففففف نهههههههه .. من نمی تونم وووووویییییی ..
این سر و صدای امیر شوهر المیرا بود که مثل کیرش به هیجان اومده بود . المیرا می خواست یه چیزی بگه که کیر توی دهنش بود و نتونست .  حس ششم من می گفت که دخترم چی می خواد بگه .. برای همین من پیشقدم شدم .
 -امیر جان حالا که این قدر هیجان زده ای پس چرا وقتی تو رختخواب کنار خودشی این قدر بی حال نشون میدی  -بابا بابا من به هیجان اومدم . وقتی می بینم که تو داری اونویعنی زنمو  می کنی . کیرت رو فرو می کنی توی کونش و اونم داره حال می کنه .. خیلی کیف داره .. ... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر