ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 109

حالا دیگه در حال کردن کس بنفشه انگشتمو هم کرده بودم توی کون بیژن . و انگار با این کار خودم کیر بیژن رو هم بیشتر به حرکت در آورده بودم .
لاله : شیدا تو با این بیژن چیکار کردی که انگاری داره منو پرتم می کنه و می زنه به در و دیوار ...
 راستش من می خواستم یه چیزی بگم که بیژن زود تر به حرف اومد .  
بیژن : درست مثل یه خری که به کونش نشادر فرو کرده باشن . اگه بدونی شیدا با این کارت چه جوری داری بهم حال میدی .باور کن من حس می کنم تمام آدمای دنیا از این که یه چیزی مثل کیر حالا نازک تر یا کلفت تر توی کونشون وول بخوره خوششون بیاد .. چه مرد چه زن .. ولی  خیلی از مردا به خاطر غیرتی بودن و متعصب بودن و این که بعضی ها با یه لفظی بهشون نکن کونی و این نوعی تحقیر کردن نباشه نمیرن به سمتش .. ولی من این مسئله رو با کیر شیدا جون شی میل حل کردم . من لذتمو از اون می خوام .. که به قول خودش کیرشو فرو کنه تا یه جایی که مسواک زده باشه . کیف داره شیدا .. خوب بگردون انگشتتو . مخصوصا این که ناخن نداری و خیلی حال میده .. سر مقعدم به آرومی باز میشه .. یهو با سفتی ولی نرم و ظریف یه چیزی وارد کون آدم میشه ..آخ که چقدر آرومم می کنه .
 لاله دستشو از پشت به سمتم دراز کرد و منم دستشو گرفتم . می خواست بهم بگه که  دوستم داره و اونو به حساب خیانت و این حرفا نذارم . راستش من که اصلا همچین فکری نمی کردم چون اگه بیطرفانه قضاوت کنیم من با افراد بیشتری غیر لاله سکس کرده بودم  و اصلا بین من و اون روابط عاطفی قوی وجود داشت که با چند تا سکس با غریبه ها زیر سوال نمی رفت .
بنفشه :  شیدا جون .. فکر نمی کردم که سکس با تو این قدر به من حال بده .. واااااااییییی کسسسسسسم کسسسسسسم داغ شده شیدا جون . بگردون .. بگردون کیرت رو .. خوشم میاد می پیچونیش ...
 منم لذت می بردم . چه کیفی داشت !  کیف می کردم و انزال نمی شدم و این همون چیزیه که یک زن قبل از ار ضا شدن دوست داره که طرفش همچین حالتی داشته باشه که کیر از فرم خارج نشه و بتونه تا آخرهمراهیش کنه .  .. لاله یه نگاهی به بنفشه کرد و در حالی که خودشم در حال از حال رفتن بود گفت شیدا جون ولش نکن .. بنفشه داره ارضا میشه ... لاله و بنفشه سراشونو به هم نزدیک کردند و با یک بوسه لب به لب  به استقبال اوج هوس رفتن . دو تا زنا با هم دستشونو تکون می دادن و به من و بیژن اعلام می کردند که آب کیرمونو توی کسشون خالی کنیم . بیژن  کمر لاله رو محکم گرفت و با ضربات زمین به هوا و شلیک های افقی کون لاله گل منو به توپ بست و کسشو منفجر کرد ..
بیژن : آییییییییی لاله جون .. بگیرش .. بگیرش .. آبو داشته باش .. واااااااییییییی من دیگه هلاک شدم . دیگه از حال رفتم .. واااااااااییییییییی ...
 ولی از این طرف من هر کاری می کردم نمی دونم چرا آبم نمیومد . راستی راستی هنگ کرده بودم . بازم تمام تنم خیس عرق شده بود .. خفه شده بودم . اعصابم تحریک شده بود . به خودم فشار می آوردم .. فقط دو قطره هم که شده باید خالی می کردم تا پیش این دختره بنفشه آبروم نره ..  بیژن کیرشو از کس لاله بیرون کشید .. آب از پشت و از مسیر کس لاله زد بیرون . بیژن کیرشو برد به سمت دهن لاله و می خواست کیرو بکنه توی دهنش تالاله واسش ساک بزنه که عشق من متوجه شد که من نیاز به کمک دارم . طوری لاله رو نگاش می کردم که متوجه شده بود که دیگه راستی راستی کم آوردم . اون می دونست که در این مواقع من نیاز به آرامش دارم . اومد سمت من ..
لاله : شیدا جون عزیزم . می دونم که داری با کس بنفشه حال می کنی .. بنفشه جون .. شیدا خیلی حشریه . اون داره با کست حال می کنه . خیلی لذت می بره . دوست داره بازم حال کنه و خیلی هم حال کنه بعد انزال شه ..
 بنفشه : باشه من که عجله ای ندارم . تا هر وقت که دوست داره با من حال کنه . اتفاقا منم این جوری لذت می برم . حس می کنم بازم داره خوشم میاد .. آخخخخخخخ جووووووون چه کیری ..
بیژن : من می دونم چی میگی بنفشه جون .چون منم از این کیر خورده دارم  ..
داشتم به این فکر می کردم که چه جالب شده که  عاشق و معشوقی که هر دو یک مدل کیر خورده , اونم کیر منو می خوان با هم زن و شوهر شن .. بیژن با سینه هام بازی می کرد و خیلی آروم  نازشون می کرد . لباشو هم به نوبت می ذاشت رو نوک یکی از سینه ها و میکشون می زد . لاله هم که دستاشو رسونده بود به پشتم . کمرمو ماساژ می داد و شونه ها مو می مالوند .  خیلی کیف می کردم . حال کردن از این بهتر نمی شد . من و بنفشه هم که همو می بوسیدیم ... لاله می دونست که بهترین کار اینه که در این شرایط سکوت کاملا رعایت شه . و من در اون لحظات بیش از هر لحظه دیگه ای در  ماههای اخیر دونستم که بدون لاله نمی تونم زندگی کنم . اونی که منو درکم کرد و دونست در اون لحظات به چی نیاز دارم . اولش پیش بنفشه طوری نشون نداد که من کم آوردم .. بعد بیژن رو دیگه ردش کرد و به جای ساک زدن کیرش ازش خواست که بیاد به سراغ من .. و  بعد از رسیدن به اوج در عشقبازی با بیژن  ..دیگه واسش ساک نزد با این که پسر خیلی دلش می خواست اما اون تر جیح داد که ازش بخواد که بیاد سمت من  و سر انجام آن چنان آرامش و لذتی بهم داد که چند قطره هم که بود توی کس بنفشه خالی کردم و طوری هم با عشق و هیجان و هوس این کارو انجام داده و محکم به کمر بنفشه چنگ انداختم که اون فکر کرد که دریایی از هوسو توی کسش خالی کردم . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر