ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تنوع یا تهوع ؟!

دیگه خسته شده بودم از بس یه مدل غذا خورده بودم . همسرم خیلی خوشگل بود . خیلی هم نجیب و خانوم . در سکس سنگ تموم می ذاشت . با این که از هر نظر ازم سر بود من هر دو تا به یکی از زیر سکس در می رفتم .   با یکی از دوستام از طبع سرد خودم گفتم . بهم گفت علتش اینه که در زندگیت تنوع نداری . این که نمیشه همش با یه مدل زن باشی ..  راستش زنم از بس صادق بود و مهربون که دلم نمیومد بهش خیانت کنم . ولی دوست داشتم که لذت تنوع رو حس کنم  تا بتونم یک بار دیگه طبع گرمی داشته از سکس با همسرم لذت ببرم . برای اولین بار بود که می خواستم با زنی غیر از همسرم سکس کنم . به همسرم فکر نکردم تا بتونم راحت تر با بی وجدانی خودم کنار بیام و تا کنم . خلاصه من تنها شدم و اون خانوم جندهه که دوستم می گفت فقط با دو سه نفر در ارتباطه وارد خونه مون شد .. از نگاه کردن به اون خجالت می کشیدم . راستش تا حالا فکر می کردم که جنده ها موجوداتی فضایی هستند .. ولی اون طوری خودمونی بر خورد می کرد که انگاری از بچگی  منو می شناسه .
 -می دونم خیلی آقایی .. دوستمون تعریف تو رو کرده می دونم پولمو نمی خوری باشه آخر بده ..
 با اون دک و پزش بهش نمیومد این جوری حرف بزنه . انتظار یه بر خورد بهتری رو داشتم ..
-نمی خوای درش بیاری ؟
 وقتی این حرفو بهم زد گفتم مال خودم یا مال تو رو .. منظور لباسا بود .
 -چه فرقی می کنه .
-آخه یه خورده خجالتی هستم ..
 -من بمیرم .. طفلک !
 اونو بردمش رو تختی که من و زنم روش سکس می کردیم .. خودش دست به کار شد . کاملا بر هنه شد . منم لخت شدم . انگاری که می خواستیم بریم زیر دوش .. واسه این که بهش لذت بدم سرمو گذاشتم لای پاش تا کسشو بخورم ... اوووووووفففففف چه بوی گندی می داد . بوی عرق و  ترشیدگی و کثافت  میومد . اصلا بهش نمیومد با این لباس و میکاپ به  کس و کونش نرسیده باشه .. حالم داشت بهم می خورد ولی خجالتم میومد چیزی بگم ...
-کاندوم داری ؟
 راستش من از کاندوم خوشم نمیومد .
 -نه من کاندوم دوست ندارم .. این جوری از تماس گوشت با گوشت بیشتر لذت می برم .
 شانس آوردم که قبول کرد که بدون کاندوم اونو بکنم ..
 -به خاطر گل روی تو و این که مشتری شی این دفعه رو قبول می کنم ولی اگه زنت مریض باشه و ما رو مریض کنه چی ؟
 بر و بر نگاش می کردم . اون  به زنم می گفت مریض .. جنده خانوم ..یه خورده کسشو میک زدم دیدم دارم بالا میارم . شانس آوردم بهم گفت که کیر می خواد و کسش منتظره .. یه اوف و ایفی هم می کرد که نشون بده داره حال می کنه .. آخ کجایی زن خوشگلم .. خوشبو ترین عطرا و گرون ترینشو به خودت می زدی با اون تن خوشگل و سفیدت میومدی کنار من .. حالا من باید این بو گندو رو تحمل کنم . آخه این چه تنوعیه ؟! مگه جنده شاخ داره که تو نداری ؟ دیگه آش کشک خاله ام بود .. اگه نمی گاییدمش پولم حروم می شد .. پاهاشو به دو طرف باز کردم کیرمو انداختم توی کسش  -مراقب باش این جور به پاهام چنگ ننداز فرم رون پام خراب میشه .. آروم ..آروم .. یه نگاهی به پوست سبزه اش انداختم و اون رون آب افتاده اش  .. یه خورده هم به اون زن فکر کردم که این ابزار کارشه .. شایدم تقصیری نداشته باشه . شایدم این ما باشیم که با بی توجهی به این زنا  و توجه به این صورت داریم دو جور گناه می کنیم . هم گناه در حق زنمون و خودمون و هم گناه در حق این بندگان خدا که درکشون نمی کنیم . به سینه هاش چنگ انداختم جیغ می کشید و می گفت آروم تر خراب میشه .. خلاصه کیرمو کردم توی کسش .. اصلا کاملا خشک بود .. زن خوشگل من درجا خیس می کرد ..  ولی اون زن بعد از دو دقیقه گفت که ار ضا شده ..
 -اگه دوست داری آبت رو بریز رو سینه ام ..
 ولی من ازش خواستم که کونشو بکنم .
 -واست گرون تر میفته  ..
 کونشو چرب کردم .. یه کون شلی داشت که از ترکیبش خوشم  نیومد .. لبامو گذاشتم روشونه هاش .. وای که چه بوی گندی از زیر بغلش میومد .. اووووووفففففف .. گور پدر پول ..زود تر کلکشو بکنم .
 -وای کونم .. کونم .. جر خوردم . من چند جای دیگه هم باید کار کنم .. این قدر بیرحم نباش ..
ولی زنم سر تا پامو می لیسید .. این جنده  حتی از ساک زدن بدش میومد .. با این حال یه نگاهی به کونش انداختم و رفتم توی این حس که زیبا ترین و خوش استیل ترین کون دنیا رو دارم می کنم .. به هزار جون کندن  و این که اون کونشو دور کیرم می گردوند من تونستم آبمو خالی کنم .. سر آخر بهم گفت که ناتوانی جنسی داری ؟ می خواستم بهش بگم با این  بوی بدی که تو داری مردا رو از هوس میندازی و عقیمشون می کنی .. ولی شیطونو لعنت کردم . بیشتر از اونی که می خواست بهش پول دادم .. اون روز به اندازه حقوق یه روزمو دادم بهش . پولی رو که از بابت یه روز کارم به دست می آوردم اون نیم ساعته به دست آورده بود .. وقتی چشش به پول افتاد و دونست که هواشو دارم گل از گلش شکفت و عذر خواهی کرد که یه خورده عجله کرده ..
 -دفعه دیگه جبران می کنم .. خیلی آقایی . خیلی با مرامی . کاش همه مردا مثل تو بودند ..
با خودم گفتم شما جنده ها ما مردای کس خل رو خیلی دوست دارین . اون رفت و وقتی که زنم بر گشت تا ساعتها نمی تونستم تو چشاش نگاه کنم . گفتم بهتره این برای اولین و آخرین بارم بوده باشه که دیگه به دروغ و خیانت عادت نکنم . زندگی قشنگ خودمو خراب نکنم . اخلاق , وجدان و تفاهم و درک متقابل زن و شوهر از همه اینا بالاتره . آدما همه شون مثل همن . آره جنده ها از کره مریخ نیومدن . اونا هم مثل ما انسانن . اونا هم نیاز به کمک و توجه دارن ..اما نباید شریک زندگی خودمونو فدای هوی و هوسهامون بکنیم . دیگه همون اولین و آخرین بارم شد . گاهی خوشی زیادی می زنه به زیر دل آدم . راستی به نظر شما بیشتر ما آدما چرا قدر نعمتهایی رو که داریم نمی دونیم و همش حس می کنیم که مرغ همسایه غازه ؟! ... پایان ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر