ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 104

خلاصه من وسط دو تا مرد گیر کرده بودم و حسابی با اونا حال می کردم . اونم از نوع درجه یک یک ..
بیژن : خیلی خوشم میاد .. خیلی حال میده . کون دادن یک احساسه . این که تا چه حد از طرفت لذت ببری . من که  از این به بعد دوست دارم به تمام شی میل های دنیا کون بدم . کیر وقتی میره توی کون آدم یه حس ورزش و نرمش به آدم دست میده . یه حس خوش که آدم نمی دونه چه جوری وصفش کنه . همراه با لذت زیاد . خیلی زیباست این احساس ... اگه بنفشه جون اجازه بوده من حاضرم هم با اون و هم با شیدا ازدواج کنم ... بکن شیدا جون .. کونم کیر می خواد فقط کیر تو رو ...
فکر کنم بیژن داشت شوخی می کرد ولی لاله اینا رو جدی گرفته بود ..
لاله :  دیگه حرفشم نزن . شیدا مال خودمه و ما از بچگی با هم بودیم . هیشکی نمی تونه و نباید اونو از من بگیره . دوستش دارم .
  بیژن : حالا نمیشه با تو شوخی هم کرد ؟ مگه بنفشه جون قبول می کنه ؟
 بنفشه : من باید یک شکم سیر کیر شیدا جونو بخورم و تستش کنم تا متوجه شم چی به چیه . شایدمنم از شیدا خواستگاری کردم ..
-این قدر سر من دعوا نیفتین . من متعلق به همه شما هستم . هم به شما حال میدم و هم از حال کردن با شما ار ضا میشم . دیگه این قدر بحث کردن نداره . هم از کون زنا خوشم میاد و هم از کون مردا .
 بنفشه : از کس ما خانوما چی ؟
-اون که جای خود داره .  
بنفشه : آخخخخخخخخ چه حالی میده وقتی که آدم یک شی میلو میاره  به رختخواب خودش و خونواده نمی دونن که چی به چیه .. آخ اگه بدونی اون چه کیفی داره . یک کیر آماده رو همیشه در کنارت داری که بهت حال میده . لذت میده ..  ظاهرا اون طرف دیگه کار سکسشونو تموم کرده بودند و اومدن سمت ما . فقط نگاهشون به سوراخ کون بیژن بود که چه جوری توسط  کیر من شکافته میشه ... بنفشه رفت سمت بیژن و مثلا می خواست ادای خبر نگارا رو در بیاره . دستشو لول کرد گذاشت جلوی دهن بیژن و  می خواست بگه که این یک میکروفونه ..
 بنفشه : ما در این جا یک مصاحبه ای داریم با بیژن خان آخرین کونی کره خاکی ..
بیژن : این چه  وقت مصاحبه کردنه . بذار کونمو نو بدیم .
بنفشه : قول میدم همین یک سوال باشه .. اگه الان یک مرد بخواد بکنه توی کونت چه حسی داری .  شما فر مودید که کون دادن لذت بخشه وقتی که یک کیر داخل کون آدمو نوازش بده . اونم کیر یک شی میل که از نظر روحی خودت رو آماده کنی قانع کنی که در اختیار اون باشی . اگه یه وقتی که شی میل دم دستت نباشه و هوس کیر رو داشته باشی آیا حاضری که یک مرد تو رو بکنه ..
 بهرام : من اگه یک سگ نر رو بکنم اینو نمی کنم ..
بیژن : اگه سرم بره به یه مرد کون نمیدم . اگه کون بهرامو بکنم بهش کون نمیدم .
اینو که گفت آن چنان سیل خنده ای راه افتاده بود که ظاهرا بهرامو با خودش برده بود . چون همه می خندیدند جز اون .  
بنفشه : دمت گردم بیژن با این جواب دادنت که ار کون دادنت هم قوی تر بود . حالا به خودم افتخار می کنم که تو در آینده می خوای که شوهر من شی .جووووووووون ... چه حالی میده آدم یه شوهر فهمیده داشته باشه ..
 من دوست داشتم در سکوت کون بدم و کون بکنم . دستامو گذاشته بودم رو  کون خودم  و تا اون جایی که دردم نگیره اونو به دو سمت بازش می کردم  . ولی حس می کردم که بهرام داره با خشم منو می کنه .  کیرش خیلی شق بود و داغ . و به کونم لذت می داد . دوست داشتم مدت زمان بیشتری منو بکنه . ولی اون انگاری همون یک بار که روشو کم کرده بودم کمش بود و بازم باید حالشو می گرفتم ..
بنفشه : بیژن جون می تونم یک سوال دیگه هم ازت بکنم ؟
 بیژن : تو که فقط می گفتی یک سوال داری . اونم سوال قبلی تو که شامل چند سوال بود ..
بنفشه : می خواستم بپرسم نظرت راجع به آب کیر شیدا چیه وقتی که وارد سوراخ کونت میشه . به عنوان یک مرد چه احساسی داری .
بیژن : هنوز که توی کون من چیزی ریخته نشده . اجازه بده جواب این سوال رو وقتی بدم که شیدا جون آبشو ریخته باشه توی کون من ..
وقتی این حرفو زد تمام تنم لرزید . اگه آبم نیاد چی .  
بیژن : شیدا جون هر وقت تونستی و خواستی من حرفی ندارم ولی بهرام انگار عجله داشت  ... کمرمو گرفت و چند بار کیرشو به سمت جلو ی کونم حرکت داد و حرکت رو به عقب  اون هم با نوعی خشم و دق دلی خالی کردن بر سر من بود . با این حال من دندون رو جیگر گذاشتم و وقتی هم که حرکت آب کیرشو توی کونم حس کردم لذت زیادی بردم .. بهرام هم نشست یه گوشه ای و گفت حالا ببینیم این شیدا بی خایه چیکار می کنه . بازم خون منو به جوش آورده بود ..
-بهرام خان من بین کون تو و کون بیژن عدالت رو رعایت می کنم . همون قدری که توی کون تو آب ریختم توی کون بیژن خان هم می ریزم تا گله ای نداشته باشه .. حضرت آقای کونی ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر