ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 134

وقتی به این فکر می کردم که تا چند روز دیگه به جای این کیر یه کیر کلفت تری رو می تونم توی کونم حس کنم از هیجان به جوری می شدم .  دیگه به این فکر نبودم که برادر شوهرم چه حسی پیدا می کنه .  دلم می خواست زود تر سر حال می شدم و پس از یک ار گاسم دیگه می رفتم و مقدمات کارو می چیدم . این بار باید یه کاری می کردم که جبار بهش خوش بگذره وقتی که اون حال می کرد یعنی این که می تونست تا به اون حدی که من دوست دارم انتظارشو دارم به من حال بده ...
-پر هام .. پر هام .. بکن دیگه .. زن داداشتو بکن .. دیگه از کون من خوشت نمیاد ؟ مگه خودت نگفتی که دوستات ... خیلی از مردا همین که چشمشون به بر جستگی و کون قمبلی داخل شلوار من میفته  هوش از سرشون می پره  ؟ حالا اگه کونمو این جوری لخت ببینن چی میشه ؟!
 می دونستم در این شرایطی که اون در حال گاییدن منه دوست نداره کس دیگه ای رو با خودش شریک ببینه . حداقل روحیه اش در این لحظات این طور نشون می داد . هر چند که در نهایت نامردی و بی غیرتی چند بار دوست داشت که منو بده به دست این و اون ولی من دیگه این اجازه رو بهش نمیدم که هر کاری که دوست داشت انجام بده . مگه من خودم چلاقم که واسه خودم مرد گیر بیارم ؟ تازه به دست اون بهونه بدم که چی بشه ؟ بعدا هر کاری که دلش می خواد انجام بده ؟ پر هام با تمام احساس و هوسش کاری کرد که منو زود تر به ار گاسم برسونه . این همون چیزی بود که منم زود تر می خواستم .... دلم می خواست کیرشو محکم بکوبونه تا ته کونم . طوری که واسم یه تمرینی بشه که در مقابل ضربه های جبار مقاومت داشته باشم . نمی دونستم که آیا در برابر جبار  این بار هم از بی حس کننده استفاده کنم یا نه ؟ البته استفاده از این محلول  مانع لذت بردن من نمی شد . بلکه این حس رو در من به وجود می آورد که بدون احساس درد یه چیز کلفت و قلمبه رو توی کونم حس کنم و لذت ببرم . کیف کنم . به من مزه بده .
-پرهام .. بریز خالی کن . زود باش .. بده به من اون آب داغت رو .. می خوام لذت ببرم . همچینش کرده بودم که فکر کنم حداقل تا یک هفته باید از سایه های منم فرار می کرد . تا دیگه هست این جوری هوس منو نکنه . فکر کرد آتنا رو خواستن الکیه . زن وقتی که به هوس بیاد حتی ممکنه دست به دامن تنه درخت و تیر برق کنار خیابونا شه و شیره اونارو هم بکشه ...
 -آفرین پر هام بزن بزن .. بکن . من منتظرم . نشون بده که برادر شوهر قوی من هستی و همون جوری که با هیجان اومدی سمت من  می تونی هیجان هم پخش کنی .. دیگه درب و داغونش کرده بودم . حس نداشت . بعد از ار ضا شدنم اون قدر کیرشو فرو کرد توی کونم و بیرون کشید که بالاخره تونست خودشو داغ کنه و چند قطره از آب حیاتو توی حفره کون من بریزه ... خیلی حال کردم ولی اون از حال رفته بود .. من خودم دیگه عشق رفتن داشتم ولی می خواستم اذیتش کنم .
-پر هام جون اگه سیر نشدی .. هوس داری بازم می خوای به من بگو من حرفی ندارم و در اختیار تو هستم .
 پر هام : نه زن داداش . تو خیلی خسته شدی . نمی خوام اذیت شی و یه وقتی بگی پر هام خیلی بی رحم بود و اصلا درکت نکرد ..
-نه اتفاقا از این حرفا نمی زنم .
پاهامو باز کردم و شکاف کسمو بهش نشون دادم و انگشتمو هم گذاشتم روی سوراخ کونم ..
 -هر کدومشو که دوست داری می تونی باهاش حال کنی .. من آماده آماده ام ..
ولی دیگه ترجیح داد که بر گردیم .. خوشم اومده بود اونو هر جوری که دوست داشتم اداره اش کرده بودم . وقتی بر گشتم خونه با هیجان واسه جبار زنگ زدم ..
 جبار : آتنا دلم برات تنگ شده .. تنگ شده ... الان برو رو کامپیوترت .. جدید ترین عکس کیرمو ببین ..
 -ببینم اونو فقط برای من گذاشتی دیگه ..
جبار : آره فقط برای توست  در صفحه مخصوص من و تو ...
 -خلاصه خودت می دونی . من می خوام کیر جبار فقط مال من باشه . من دوست مرد دیگه ای ندارم . فقط دارم با تو حال می کنم . تو هم باید به من وفا دار بمونی و اهل خیانت نباشی ...
جبار : آتنا من برای فردا خودمو می رسونم و برای فردا شب هم کاری کنم که با هم باشیم ...
 -سعیمو می کنم . برای فردا غروب که حتما .. ولی شبو اگه نشد ... البته یه کاریش می کنم . تو که زنو می شناسی اگه بخواد کاری رو انجام بده  تا نهایتش تلاش می کنه . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر